Ik zou echt helemaal panklaar zijn.quote:@mikasounds
So, this morning Istanbul. Lunchtime I was in Germany. Evening I was performing in Holland. Now in Belgium trying to get a flight to the UK
Misschien dat er nog FIY footage daarvan komt . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
Zie nu pas dat Green Day een stukje Highway to Hell heeft gespeeld. Fuck zeg, daar zijn alleen gare mobiele opnames van![]()
Dat was echt maar heel kort. Wel tofquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef 3FMaster het volgende:
Zie nu pas dat Green Day een stukje Highway to Hell heeft gespeeld. Fuck zeg, daar zijn alleen gare mobiele opnames van
Echt wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
AAAAAH. Er mag hier zeker niet gereld worden?
Hier als in hier of als in daar?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Socios het volgende:
AAAAAH. Er mag hier zeker niet gereld worden?
In dit topic. Ik kan mij bijna niet inhouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Hier als in hier of als in daar?
Ja?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt wel.
Jij bent goed van geheugenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar RW dit jaar? Dan heb je ze 3 keer gezien in een half jaar tijd, toch?
Nou meid, dat lucht op of niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja?
Pinkpop![]()
![]()
___________!!!!!!!!!!!!!!1111111
![]()
Ga je gang, maar wees er wel op attent dat de a-muzikale neanderthalers waar je je op wil uitleven gewoon een andere smaak hebben en in het echt ook supertoffe personen zijn waar je gerust een biertje mee kan drinken in de kroeg, maar waar je gewoon niet mee naar de zelfde concerten kan gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Socios het volgende:
[..]
In dit topic. Ik kan mij bijna niet inhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |