maar je ben dan ook wel een kutuserquote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Eerst lief vragen en dan beginnen de schelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
maar je ben dan ook wel een kutuserNiet altijd hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zou jezelf eens moeten horen als ik begin over dat ik met bonnetjes langs een gameshop gaat om te claimen dat ze hem ergens anders wel verkopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef leeell het volgende:
[..]
je zou jezelf eens moeten horen als ik begin over dat ik met bonnetjes langs een gameshop gaat om te claimen dat ze hem ergens anders wel verkopen.Het is dan ook triest om dat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga jij maar ergens anders leven zoeken vuile bos mogool ik kan niet tegen suleke types als jouquote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is dan ook triest om dat te doen.
wat heerlijk off-topic allemaal, that this can in the netherlandsquote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is dan ook triest om dat te doen.
Kom me maar opzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Ga jij maar ergens anders leven zoeken vuile bos mogool ik kan niet tegen suleke types als jou
Het was natuurlijk ook een beetje om te trollen, je moet zelf weten wat je doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef leeell het volgende:
[..]
wat heerlijk off-topic allemaal, that this can in the netherlands
Zit er één zo'n brilletje bij?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef vraag3d het volgende:
[quote]Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kom me maar opzoeken.
[..]
Heb ik dat gezegd?kut user donder even op uit deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef leeell het volgende:
sowieso avatar, als kanker een film zou zijn
Avatar 3D is nog niet te koopquote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef vraag3d het volgende:
Hallo,
Ik ben hier nieuw en had even een kort vraagje![]()
Ik had gisteren de film avatar 3D gekocht natuurlijk is alles in het 3D maar waar haal ik zo'n 3D bril?en welke heb ik nodig?toen ik naar de bioscoop ging om hem te kijken kregen we zon 3d bril met 2 van die groene papier glazen volgens
Owja, dat is wel belangrijk om te weten. Want een pauper zoals jij wil het meteen gebruiken als zonnebril omdat hij geen geld heeft om echte zonnebril te kopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef vraag3d het volgende:
[..]
OkeWelke kleuren heeft die bril de glazen zeg maar.
opzettelijke quote-failes zijn opzettelijkquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef vraag3d het volgende:
[quote]Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kom me maar opzoeken.
[..]
Heb ik dat gezegd?kut user donder even op uit deze topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er één zo'n brilletje bij?
Want als je dus samen met iemand wil kijken heb je er 2 nodig?
Of trap ik ergens gigantisch in, ik heb er verder geen verstand van.
En hoi.
Rood en groen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:05 schreef vraag3d het volgende:
[..]
OkeWelke kleuren heeft die bril de glazen zeg maar.
soberzo mensen die een Fok! account aanmakenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |