NIET!quote:
Ik wil bewijs.quote:
Ik ben hier nieuw waar heb je het over?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks komt TS weer met een nieuwe username.. 'vraag3dtv'
Ik las ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Ik ben hier nieuw waar heb je het over?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Je apparatuur moet 3D kunnen weergeven. Bestaat dit al?
Ja maar niet iedereen die avatar 3d koopt heeft een 3D tv die 3D televisies zijn pas uit?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Je apparatuur moet 3D kunnen weergeven. Bestaat dit al?
Geef eens een fatsoenlijk antwoord. Kan ik op mijn normale TV een 3d-film kijken of moet ik dan een 3d-televisie hebben?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen die avatar 3d koopt heeft een 3D tv die 3D televisies zijn pas uit?
Oke kijk ik heb een normale samsng lcd tv en ik wil graag avatar 3D zien welke bril heb ik nodig en zo ja waar kan ik die bestellen heeft niemand hier avatar 3D ?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geef eens een fatsoenlijk antwoord. Kan ik op mijn normale TV een 3d-film kijken of moet ik dan een 3d-televisie hebben?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:52 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Oke kijk ik heb een normale samsng lcd tv en ik wil graag avatar 3D zien welke bril heb ik nodig en zo ja waar kan ik die bestellen heeft niemand hier avatar 3D ?
Nee niemand heeft die want hij is nog niet uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:52 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Oke kijk ik heb een normale samsng lcd tv en ik wil graag avatar 3D zien welke bril heb ik nodig en zo ja waar kan ik die bestellen heeft niemand hier avatar 3D ?
Wtf man op tv zag je toch zelf avatar 3D nu op dvd en blu ray?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Nee niemand heeft die want hij is nog niet uit.
Hou jij je bek nou maar levenloze bos kanariequote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ow, en je bent een troll. Nieuwe mensen gebruiken nooit een PI.
Eerst lief vragen en dan beginnen de schelden.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef vraag3d het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar levenloze bos kanarie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |