Nou, ze quote mij @ joetoep en daar zei ze dat sjonnie en zij bijna alles kapot hadden geslagen. Maar het ging net goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Sjonnie kan zich nog steeds netjes inhouden
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou, ze quote mij @ joetoep en daar zei ze dat sjonnie en zij bijna alles kapot hadden geslagen. Maar het ging net goed.
Deze vond ik het mooiste: @FistNL mijn advocaat laat net weten dat hij je gaat laten dagvaardenquote:
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
Je vergeet te melden dat het allemaal één grote hoax is.
Nou als ik jou was zou ik heel erg bang wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deze vond ik het mooiste: @FistNL mijn advocaat laat net weten dat hij je gaat laten dagvaarden
Ik word gedagvaard
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:23 schreef Smight het volgende:
[..]
Nou als ik jou was zou ik heel erg bang worden
Jij werkt zeker voor fok.nl? Daar zijn ze soms ook sloom met nieuws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
T is uit met Sjonnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://anitaweetut.hyves.nl/blog/34605898/Rectificatie/RD13/
Het ligt toch niet aan Fok e?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
T is uit met Sjonnie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://anitaweetut.hyves.nl/blog/34605898/Rectificatie/RD13/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonieme tievesclown
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:15 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het ligt toch niet aan Fok e?
Natuurlijk niet, het zat eraan te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar advocaat heeft laten weten dat hij mij gaat dagvaarden. Dus ik ga waarschijnlijk als eerste erin.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef dirkjo het volgende:
Mensen we moeten hiermee stoppen, straks zit iedereen van Fok! in de bak
Zei Anita op joetoep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |