Niet hele koeken nee, maar een plakje eens in de zoveel tijd kan echt geen kwaad hoor als je er maar niet 10 cm dik boter opdoet.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen dan moet je juist geen ontbijtkoek eten
Boh, dat is zo lekker...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet hele koeken nee, maar een plakje eens in de zoveel tijd kan echt geen kwaad hoor als je er maar niet 10 cm dik boter opdoet.
Sowieso geld voor alles dat je het met mate moet nemen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet hele koeken nee, maar een plakje eens in de zoveel tijd kan echt geen kwaad hoor als je er maar niet 10 cm dik boter opdoet.
Type met minder suiker gebruiken dan als je het in een calorie-arm dieet wilt gebruikenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Sowieso geld voor alles dat je het met mate moet nemen.
Maar ontbijtkoek bestaat voor een deel uit suiker, niet echt handig als je wilt afvallen.
Ja, en een glas cola is beter dan een glas frituurvetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Type met minder suiker gebruiken dan als je het in een calorie-arm dieet wilt gebruiken. Ja, ik heb altijd wel een antwoord.
Begrijp wel wat je bedoelt maar ik wilde aangeven dat een plakje ontbijtkoek is altijd beter als tussendoortje (zeker de volkorenversie) dan bv een reep chocolade of iets uit de frituur of een zak chips.
Typ gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:45 schreef Mariemaia het volgende:
Thanks y'all voor de tips. I certainly changed my mind over die soepdieet.
Niet altijd, en meestal krijg je dan aspartaam ipv suiker.quote:
Ik sport nu al weer ja. Het was meer dat ik een jaar was gestopt, maar nog steeds hetzelfde at, als ik toen ik fanatiek sportte..en ja..toen ging het mis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die zoveel willen afvallen moeten gewoon gaan sporten, begin met 3 keer in de week en ga later over op 4 keer per week.
En let vooral op je eten.
Op je eten is misschien nog wel belangrijker dan sporten.
Ja, ik ben maar 1.58 en in verhouding ben ik veel zwaarder dan jij was. Ik hoop dat ik in elk geval 15-20 kilo in een jaar kan afvallen. Dat scheelt toch al een hele hoop.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden na een jaar trainen van 94 naar 85 kilo gegaan.
M'n eetpatroon omgegooid, 3 keer per week fitnessen, 2 keer per week voetballen.
Mijn lengte is trouwens 1.82
Dus of het haalbaar is weet ik niet, want dat hangt denk ik ook af van je lengte.
Maar er kan natuurlijk altijd wat af.
Light kan ook betekenen minder vet. Ik wou alleen maar even aangeven dat light niet altijd een gezondere keuze is. Die fabrikanten willen alleen maar ons verleiden om hun producten te kopen.quote:
Zou ik wel willen maar het gaat automatischquote:
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat ook help, donder al het snoepgoed in een prullenbak. Download een documentaire over oerdikke mensen en ga bij je na of je dat wil bereiken of niet. Dan krijg je als het goed is altijd eengevoel van en dat motiveert je om juist te gaan bewegen.
Ik probeerde je avatar te scrollenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat ook help, donder al het snoepgoed in een prullenbak. Download een documentaire over oerdikke mensen en ga bij je na of je dat wil bereiken of niet. Dan krijg je als het goed is altijd eengevoel van en dat motiveert je om juist te gaan bewegen.
hoe oud is TS?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:52 schreef Mariemaia het volgende:
[..]
LOLMijn vriendje eet echt elke dag snoep en dat maakt het wat moeilijker xD Als ik hem snoep zie eten dan wil ik ook
Ik ben 18quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hoe oud is TS?![]()
![]()
"Vriendje eet elke dag snoep" Ik gok niet ouder dan 12.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |