Alles pastquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Die draak heeft er een halve BMW van gemaakt .. met de versnellingsbak tussen de voorstoelen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Alles pastDeze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
En terecht. FWDquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Alles pastDeze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
B230 blokken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Risicoquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?
Luxemburg, da's pas goedkoop. En Zwitserland!
Ik heb een 60 liter tank, en haal nét de 500km..quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwenquote:
Dat gaat sowieso niet gebeuren. En de voorgaande tanks kwam ik steeds rond de 1:10 uit. Met gemiddeld rijden. Stad/Snelweg kilometers zal om het even zijn. En met die 940 rijd ik best wel relaxt. Relaxter als met auto's van de zaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen.
Inderdaad, dat doet 't zeker. Het mooiste is dat ik 't ook daadwerkelijk kan zien wat ik gedaan heb. Het is bovendien nog wel redelijk simpel te doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Da's volgens het boekje 6 liter, en 1 op 10 op benzine moet zeker haalbaar zijn. Op gas is 1 op 9 makkelijk te doen, en vandaag onderweg naar Frankrijk met dakkoffer + aanhanger en 5 personen en rond de 110 doet ie 1 op 8,3 met de airco aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dus niemand die weet hoeveel liter ik nog heb als het lampje gaat branden?
Tijdens de vakantie zelf een dikke 1 op 11 gehaald, en ik en mijn reisgenoot zijn biede vlotte rijders. Een boel buitenwegen met maximum 100/110 doet een boel.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's volgens het boekje 6 liter, en 1 op 10 op benzine moet zeker haalbaar zijn. Op gas is 1 op 9 makkelijk te doen, en vandaag onderweg naar Frankrijk met dakkoffer + aanhanger en 5 personen en rond de 110 doet ie 1 op 8,3 met de airco aan.
What happened?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:56 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 940 staat best hoog op de poten, maar dit is té hoog...
Never leave home without a spare alternatorquote:
Dan kun je alles wel ee gaan nemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Never leave home without a spare alternator.
Hey, de italiaanse knippers, die zie je niet vaak. En bekend bedrijfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef BartMegens het volgende:
Heb me vandaag een Volvo 144 De Luxe uit 1974 aangeschaft. Klein proefritje gemaakt, helemaal verliefd (voor zover ik dat al niet was). Nog 3 nachtjes slapen en dan staat 'ie ook daadwerkelijk bij ons op de stoep.
[ afbeelding ]
In wat voor staat is die rode?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:26 schreef PICHT het volgende:
Vandaag een semi pareltje op de kop getikt, een 480 turbo met 92k op de teller. Heeft nog wel een klein beetje liefde nodig, met name haren in het interieur () en wat lekkage.
Iemand nog baat bij 'n rooie 480 turbo?![]()
[ afbeelding ]
Ben er maar heel zuinig op, die kom je nooit meer aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef BartMegens het volgende:
Inderdaad ja, goed gezien. Moet zeggen dat het mij pas op viel toen ik er pal voor stond. Tot 7 jaar geleden heeft de wagen in Italië rondgereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |