quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler.Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten
echt helemaal beschamend moment
stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg
bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Voor 440's rond de 2 ton is 500 euro meer dan genoeg. En daar zijn ze echt wel voor te vinden.
Waarschijnlijk wel. Er zal een keer een uitlaatje onder moeten ofzo, en natuurlijk regulier onderhoud.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..
Bij normaal rijden en inderdaad regulier onderhoud moet dat geen probleem zijn. Eurootje of 1000 komt er heus nog wel bij, maar ik neem aan dat je die ton niet in een jaar rijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zal een keer een uitlaatje onder moeten ofzo, en natuurlijk regulier onderhoud.
Is daar nog een peiling op te trekken, qua kosten voor dat onderhoud? Die auto moet een jaar tot twee jaar wel meegaan zonder major issues, daarom dacht ik dat ik bij Volvo wel goed zat. Die ton was ook overdreven hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij normaal rijden en inderdaad regulier onderhoud moet dat geen probleem zijn. Eurootje of 1000 komt er heus nog wel bij, maar ik neem aan dat je die ton niet in een jaar rijd.
Je weet niet wat je tegen gaat komen, het is gewoon niet nieuw meer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Is daar nog een peiling op te trekken, qua kosten voor dat onderhoud? Die auto moet een jaar tot twee jaar wel meegaan zonder major issues, daarom dacht ik dat ik bij Volvo wel goed zat. Die ton was ook overdreven hoordenk dat ik maximaal aan 15000km in een jaar zit.
Verder rij ik natuurlijk héél sociaal, schakel snel door en gedraag me heel netjes in het verkeer met mijn rijbewijs van net een week oud.
Ja precies! Die kans zit er natuurlijk dik in maar eigenlijk is dat al bij alle oudere auto's zo. Op goed geluk dan maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet niet wat je tegen gaat komen, het is gewoon niet nieuw meer.
Met een beetje pecht blaas je over 500km de koppakking eruit.
Maar het is gewoon zo dat je véél minder kosten hebt dan dat je een punto ofzo met 250.000 o pde klok koopt.
Ik was bang dat als ik 'm in z'n 1 zou zetten hem steeds in z'n achteruit zou mikken. Gelukkig kan dat nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler.Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten
echt helemaal beschamend moment
stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg
bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Zeggen dat je een vanillegele T5-R rijd en geen foto's posten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef L.E.E het volgende:
Volvo rijder meldt zich!
Rij (nu bijna een jaar) de mooiste ooit: 850 (855) t-5r Cream Yellow
Hiervoor een rode 440 en een zwarte 480t gereden..
Ben wel een Volvo-fan te noemen
maar ik heb hem echt hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeggen dat je een vanillegele T5-R rijd en geen foto's posten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef L.E.E het volgende:
[..]
maar ik heb hem echt hoor![]()
even kijken of ik hier foto's kan uploaden
Is dat wat ik denk dat het is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?Dat past toch helemaal niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik niet weten, maar de kleur en de velgen deden me vermoeden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Alles pastquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Die draak heeft er een halve BMW van gemaakt .. met de versnellingsbak tussen de voorstoelen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Alles pastDeze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
En terecht. FWDquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Alles pastDeze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
B230 blokken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Alles pastDeze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Risicoquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?
Luxemburg, da's pas goedkoop. En Zwitserland!
Ik heb een 60 liter tank, en haal nét de 500km..quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.
Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwenquote:
Dat gaat sowieso niet gebeuren. En de voorgaande tanks kwam ik steeds rond de 1:10 uit. Met gemiddeld rijden. Stad/Snelweg kilometers zal om het even zijn. En met die 940 rijd ik best wel relaxt. Relaxter als met auto's van de zaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen.
Inderdaad, dat doet 't zeker. Het mooiste is dat ik 't ook daadwerkelijk kan zien wat ik gedaan heb. Het is bovendien nog wel redelijk simpel te doen!quote:Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |