abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82504773
Verbruik van 1:10 gemiddeld dan? Zou daar rekening mee moeten houden inderdaad.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:22:57 #53
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82504861
Zal iets zuiniger zijn. Mijn 940 2.3i doet 1:10. Maar als je van 1:10 uitgaat zit je wel safe.
En na verloop van tijd kun je precies narekenen wat jouw 440 verbruikt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 17:57:31 #54
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82506322
Vanmiddag trouwens het hele interieur van die 940 uitgesopt. Wat was die een potje smerig eigenlijk zeg! Zo op het oog leek het wel wat, maar alle nade zaten vol stof en andere smerigheid. In het bakje onder de armsteun was ooit een bak koffie omgevallen ofzo, en ook gelijk maar even de pookhoes er goed ingestopt. Die trok zichzelf aan de rechterkant ieder keer los als ik de achteruit erbij pakte.
Eind deze week of begin volgende week nog ff een beurtje eroverheen gooien en dan op vakantie!

Wat hoort er eigenlijk allemaal te gebeuren met een kleine beurt. Alleen vloeistoffen en filters toch?
Ow, en nog even twee banden voor de reservewielen halen.
pi_82506903
Ik ben trouwens wel een faler. Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten echt helemaal beschamend moment stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:17:50 #56
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82507227
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler. Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten echt helemaal beschamend moment stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit


Elk merk heeft zo zijn eigen blokkering. Bij VAG moet je bijvoorbeeld de pook naar beneden duwen.
pi_82507907
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 17:20 schreef r8ality het volgende:

[..]

Voor 440's rond de 2 ton is 500 euro meer dan genoeg. En daar zijn ze echt wel voor te vinden .
Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:37:04 #58
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82508094
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..
Waarschijnlijk wel. Er zal een keer een uitlaatje onder moeten ofzo, en natuurlijk regulier onderhoud.
pi_82508321
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ding rijdt nog wel een ton verder zonder problemen toch? Of vertrouw ik nu te erg in het merk..
Bij normaal rijden en inderdaad regulier onderhoud moet dat geen probleem zijn. Eurootje of 1000 komt er heus nog wel bij, maar ik neem aan dat je die ton niet in een jaar rijd .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_82508952
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:37 schreef JJH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Er zal een keer een uitlaatje onder moeten ofzo, en natuurlijk regulier onderhoud.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:42 schreef r8ality het volgende:

[..]

Bij normaal rijden en inderdaad regulier onderhoud moet dat geen probleem zijn. Eurootje of 1000 komt er heus nog wel bij, maar ik neem aan dat je die ton niet in een jaar rijd .
Is daar nog een peiling op te trekken, qua kosten voor dat onderhoud? Die auto moet een jaar tot twee jaar wel meegaan zonder major issues, daarom dacht ik dat ik bij Volvo wel goed zat. Die ton was ook overdreven hoor denk dat ik maximaal aan 15000km in een jaar zit.

Verder rij ik natuurlijk héél sociaal, schakel snel door en gedraag me heel netjes in het verkeer met mijn rijbewijs van net een week oud.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:58:58 #61
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82509062
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]


[..]

Is daar nog een peiling op te trekken, qua kosten voor dat onderhoud? Die auto moet een jaar tot twee jaar wel meegaan zonder major issues, daarom dacht ik dat ik bij Volvo wel goed zat. Die ton was ook overdreven hoor denk dat ik maximaal aan 15000km in een jaar zit.

Verder rij ik natuurlijk héél sociaal, schakel snel door en gedraag me heel netjes in het verkeer met mijn rijbewijs van net een week oud.
Je weet niet wat je tegen gaat komen, het is gewoon niet nieuw meer.
Met een beetje pecht blaas je over 500km de koppakking eruit.

Maar het is gewoon zo dat je véél minder kosten hebt dan dat je een punto ofzo met 250.000 o pde klok koopt.
pi_82509228
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef JJH het volgende:

[..]

Je weet niet wat je tegen gaat komen, het is gewoon niet nieuw meer.
Met een beetje pecht blaas je over 500km de koppakking eruit.

Maar het is gewoon zo dat je véél minder kosten hebt dan dat je een punto ofzo met 250.000 o pde klok koopt.
Ja precies! Die kans zit er natuurlijk dik in maar eigenlijk is dat al bij alle oudere auto's zo. Op goed geluk dan maar morgen nog even een Mitsubishi Lancer kijken die net wat zuiniger/goedkoper is en minder km heeft gelopen en dan de keus maken.

[edit] Ik heb ook echt vreselijke eisen. Een 4 deurs semi-zuinig goedkoop in de belasting (1.6/1049kg max) nette auto die nog veel gebruikt gaat worden en er ook nog eens fatsoenlijk uitziet.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82510340
Mensen met een rijbewijs van een week oud en ook nog eisen .

Koop er een van 500, rij em totdat ie het niet meer doet en koop er daarna weer een van 500 euro .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:03:52 #64
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82517151
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben trouwens wel een faler. Net bij het proefritje weer even terugkeren naar de garage.. wil ik hem in z'n achteruit zetten komt er maar geen beweging die kant op in de pook. Situatie is dus dat ik echt de straat blokkeer voor 3 vrachtwagens en 1 andere auto van beide kanten echt helemaal beschamend moment stapt er eentje uit en loopt naar me toe en ik zeg dat ik 'm niet in z'n achteruit krijg bleek dat de pook dus omhoog gehaald moest worden voor de achteruit
Ik was bang dat als ik 'm in z'n 1 zou zetten hem steeds in z'n achteruit zou mikken. Gelukkig kan dat niet
Ik ben lelijk.
pi_82527392
Deze winter een 460 1.8i gekocht, bouwjaar 1996 met 177.000km op de teller.
Inmiddels alweer 10.000km verder, op wat kleine raparaties na nog geen problemen gehad.
Volgend jaar misschien toch maar upgraden naar S/V40 of S70 ivm. hoger trekgewicht voor vliegtuig-aanhangers.
pi_82555859
Volvo rijder meldt zich!
Rij (nu bijna een jaar) de mooiste ooit: 850 (855) t-5r Cream Yellow

Hiervoor een rode 440 en een zwarte 480t gereden..
Ben wel een Volvo-fan te noemen
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:16:51 #67
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82558640
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef L.E.E het volgende:
Volvo rijder meldt zich!
Rij (nu bijna een jaar) de mooiste ooit: 850 (855) t-5r Cream Yellow

Hiervoor een rode 440 en een zwarte 480t gereden..
Ben wel een Volvo-fan te noemen
Zeggen dat je een vanillegele T5-R rijd en geen foto's posten.
pi_82559250
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:16 schreef JJH het volgende:

[..]

Zeggen dat je een vanillegele T5-R rijd en geen foto's posten.
maar ik heb hem echt hoor

even kijken of ik hier foto's kan uploaden
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:29:57 #69
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82559292
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef L.E.E het volgende:

[..]

maar ik heb hem echt hoor

even kijken of ik hier foto's kan uploaden


Prima.
pi_82559543
Gelukt!

  woensdag 9 juni 2010 @ 17:43:35 #71
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82559983
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef L.E.E het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
Ik krijg een stijfje
Ik ben lelijk.
pi_82587434
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:43 schreef PICHT het volgende:

[..]

Ik krijg een stijfje
^2.
Nee.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:52:22 #73
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82587790


Van deze wordt ie nog harder
Ik ben lelijk.
pi_82588023
Ik moet maken dat ik wegkom uit dit topic denk ik voordat ik jullie allemaal achter me aan krijg Ben uiteindelijk voor een Lancer gegaan die me ietwat student-geschikter leek. Had wel een maat meegenomen en die gaat bijna met een 850 2.5 automaat mee naar huis
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:57:17 #75
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82588210
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef PICHT het volgende:
[ afbeelding ]

Van deze wordt ie nog harder
Is dat wat ik denk dat het is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82600603
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef L.E.E het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
pi_82600605
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:57 schreef JJH het volgende:

[..]

Is dat wat ik denk dat het is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat past toch helemaal niet?
pi_82602930
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:34:19 #79
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82603541
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Dat zou ik niet weten, maar de kleur en de velgen deden me vermoeden.
pi_82603614
vind hem wel mooi.. en als het blok zou passen zou ik hem zeker willen!
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:13:39 #81
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82609952
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:16 schreef L.E.E het volgende:
Een 480 zit met z'n eigen turbomotor al vol.. daar past geen 5 cilinder in
Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
Ik ben lelijk.
pi_82611567
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
Die draak heeft er een halve BMW van gemaakt .. met de versnellingsbak tussen de voorstoelen!
Overigens wel een fantastisch project zeg!

* L.E.E vraagt zich af wat er met die 480 zou gebeuren als er een B5234T5 is zou liggen
pi_82633865
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:35 schreef L.E.E het volgende:
Gelukt!

[ afbeelding ]
Vetste bak van alle Volvotopic-reeksen! 8)
pi_82635795
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
En terecht. FWD .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:54:25 #85
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_82639832
Ik weet 99.99% zeker dat deze al is gepost.
Maar ik doe het voor die 0.01% kans van niet.

Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 13 juni 2010 @ 21:03:14 #86
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82758920
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PICHT het volgende:

[..]

Alles past Deze draak heeft er zelfs achterwielaandrijving van gemaakt en een B234 in gelepeld.
B230 blokken.
Vooral als er een 16v kop en een turbo op zit.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:46:18 #87
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82793299
Doe mij dit maar eens na. 2x Conti's incl montage en balanceren, ¤90,-
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:58:43 #88
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82866478
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
pi_82867248
Wil je wat meer details geven zoals snelweg/stad en motor enzo?

Ik heb een 850 gehad en daar kon ik ook veel minder mee halen dan volgens de specs.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:54:01 #90
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82870115
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?

Luxemburg, da's pas goedkoop . En Zwitserland!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_82875248
940's kunnen wel zuipen als je gaat trappen. Maar in principe moet een 940 die nog op benzine rijdt de 1 op 10 wel halen...
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_82875260
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen...scheelt je hooguit een paar cent in Duitsland, dus of je voor die paar euro het risico moet nemen...?

Luxemburg, da's pas goedkoop . En Zwitserland!
Risico Welk risico? .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_82875837
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:58 schreef JJH het volgende:
Drie op een rij.

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag. Laatst heb ik mijn Volvo tot de nok toe afgetankt en de dagteller op 0 gedrukt. Vandaag sprong na 490km het lampje aan. Volgens autoweek.nl zou de tank 75l moeten zijn, in principe moet ik er dan makkelijk 700+ km mee kunnen rijden. Is die reservetank van m'n 940 zo groot of rijd ik bizar onzuinig?
Ik heb hem trouwens niet volgegooid, anders had ik het zelf wel geweten. Aanstaande zaterdag ben ik namelijk in Duitsland en daar is de peut een boel goedkoper. En ikke = Hollander.
Ik heb een 60 liter tank, en haal nét de 500km..

Is ook een 2.3, vandaar. Zelfde basis blok.
Nee.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:32:04 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_82876522
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef r8ality het volgende:

[..]

Risico Welk risico? .
Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:01:00 #95
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82880718
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:32 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het risico dat het ding meer zuipt dan je denkt en dat je leeg komt te staan en die mooie Volvo van je moet duwen .
Dat gaat sowieso niet gebeuren. En de voorgaande tanks kwam ik steeds rond de 1:10 uit. Met gemiddeld rijden. Stad/Snelweg kilometers zal om het even zijn. En met die 940 rijd ik best wel relaxt. Relaxter als met auto's van de zaak.

Maar dus niemand die weet hoeveel liter ik nog heb als het lampje gaat branden?
pi_82920012
Bij mijn Volvo, 8 liter geloof ik.
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:42:46 #97
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82956543
KAK, wilde ik even de radio overzetten van de rooie naar de blauwe, krijg ik 'm er niet uit. Het ding zit echt muurvast. Drie kwartier zitten wrikken en het ding geeft geen millimeter mee. Ik snap er niks van.
Het leek net of ik m'n eigen radio aan het jatten was
Ik ben lelijk.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:22:44 #98
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_82979377
Heeft er nog iemand een 1 DIN clarion inbouwframe liggen? Mijne zit namelijk vast en is brak, heb 'n nieuwe nodig.
Ik ben lelijk.
  zondag 20 juni 2010 @ 23:08:04 #99
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_83079371
Jippie, drie op 'n rij

Ik ben lekker aan het klussen met de blauwe. Wat ik al gedaan heb:

* Lampunit hemeltje vervangen;
* Radio ingebouwd (frame is niet meer nodig, met 'n beetje beunen kom je een eind );
* Turboklokjes opgekalefaterd, zien er weer goed uit;
* Achterruitverwarming gefikst, zat niet eens een zekering in. Vraag je je af wat de vorige eigenaar heeft gedaan
* Middenconsole schakelaars en deksel vervangen;
* Luidsprekers achter ingebouwd incluis voorbereiding met kabels, moet ik nog even aansluiten;
* Andere schakelaar voor de mistlampen en achterruitverwarming/zijspiegelverwarming;
* Dashboardkastje vernieuwd;
* Bagageroller ingebouwd, ziet er nu beter uit dan dat vieze vodje wat er eerst op lag;
* Mat in de kofferbak vervangen, dat ding was vieeeeeeeeees en stuk;
* Ander thuiskomertje erin;
* Zonneklep passagier vervangen;
* Interieur grondig onthaart en gereinigd;
* Vloeistoffen vervangen;
* Nieuwe ruitenwissers.

Ik moet 'm nog even laten uitlijnen want hij trekt een beetje naar rechts. Of althans ik hoop dat dat het is, je weet 't nooit natuurlijk.

Verdere to-do:

* Kijken waar stroom weglekt, heb al twee keer een lege accu gehad. Ik verdenk de ventilatie/airco, die trekt behoorlijk wat amps weg. Misschien 'n kabeltje met corrosie of brakke massa.
* Dagrijverlichtingslampje in de tellerbak werkt niet, even vervangen;
* De rails van de bestuurder en passagiersstoel zijn een beetje roestig, evenals die rail waar de gordel aan vast zit, nieuwe voor zoeken;
* Gordelaangever is stuk, ook vervangen;
* Het electrische raam aan de bestuurderskant laat krassen achter in het raam, raampje vervangen en mechanisme checken waar hij schade geeft;
* Twee nieuwe bandjes achter, er zit nu een mengelmoes van shit op, voor twee michelin energy savers, linksachter een pilot suprimacy en rechtachter een pilot sx. Best uitgedroogd de achterbanden, weg met die zooi.

En dan hoop ik toch wel echt even een tijdje vooruit te kunnen.
Ik ben lelijk.
pi_83093235
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Nee.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:45:40 #101
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_83095990
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Mooie werkjes zijn dat, geven altijd veel voldoening.
Inderdaad, dat doet 't zeker. Het mooiste is dat ik 't ook daadwerkelijk kan zien wat ik gedaan heb. Het is bovendien nog wel redelijk simpel te doen!
Ik ben lelijk.
pi_83545070
Ik had net wat vreemds in m'n S80.
De hendel met de BC bediening, knipperlichten en grootlicht deed niets meer.
Bij richting aangeven, klikte hij wel terug in de neutraal stand wanneer het stuur weer terugdraaide.

Ik snapte in ene de boze gezichten her en der

Auto even stil gezet, gevarenlicht getest, die deed het wel gewoon, auto uit, weer aan nog niets.
Even bij een tankstation gestopt en alle zekeringen er uit gehad (aan de bestuurderskant) maar geen doorgebrand.
Echter toen ik daarna de auto weer aan deed en het opnieuw probeerde, deed alles t weer.

Het was ook niet dat ie haperde of 't slecht deed, gewoon even helemaal niets en nu weer helemaal wel.

Iemand een idee wat dat geweest kan zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')