hmm met terugwerkende kracht 10 puntenquote:
Geniale hoge noot ook trouwensquote:
Waarom geen 12?quote:
hmm, kan niet wachtenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar mijn catsuit moet je gezien hebben
Preciesquote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet zo handig voor een catsuit Mar, dat zwellen.
Garfield is ook tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
heheh dat gaat knappenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weiger ik naar die lui te kijkenquote:
Marco Borsato live aan de telefoon, zegt dat Jaap bij hem mag zingen op de Westerpark concerten!quote:
Pffff, sowieso belachelijk dat Marco in het Westerpark komtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Marco Borsato live aan de telefoon, zegt dat Jaap bij hem mag zingen op de Westerpark concerten!
Waarom?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pffff, sowieso belachelijk dat Marco in het Westerpark komt
is wel iets anders in vgl met sommige van de namen idd, maar durf te wedden dat t ook weer volle bak zal zijn met hemquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja, gevoelsmatig iets. De artiesten die er tot nu toe zijn geweest en dan ineens...Marco
Ja dat sowieso maar het gaat mij idd meer om het podium. Ik vond de concertenreeks tot nu toe best leuk, internationale artiesten (vooral Europees dan) en ok Anouk. Zo'n Marco past er wat mij betreft niet tussen en er zijn toch zat andere plekken waar hij kan gaan staan zingen...quote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel iets anders in vgl met sommige van de namen id, maar durf te wedden dat t ook weer volle bak zal zijn met hem
blijft een heerlijke stad iddquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Tof, Tokio op tv, dat je gewoon weet hoe je er moet komenEen week geleden liep ik er nog
vliegtuig toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Tof, Tokio op tv, dat je gewoon weet hoe je er moet komen
De plek die ze laten zien zelfquote:
ah hij kan best ergens anders heen idd, maar als hij gevraagd wordt, en hij trekt genoeg mensen heb ik er geen probleem mee.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar het gaat mij idd meer om het podium. Ik vond de concertenreeks tot nu toe best leuk, internationale artiesten (vooral Europees dan) en ok Anouk. Zo'n Marco past er wat mij betreft niet tussen en er zijn toch zat andere plekken waar hij kan gaan staan zingen...
hmmm lijkt me ook mooi idd. iets totaal anders maar ook mooi.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Peru, hmmm, ook een kanshebber voor een volgende reis.
Hopelijk horen we een dezer dagen of we zes weken of meer weg mogen in januari, dan moet ik echt hard gaan nadenken.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm lijkt me ook mooi idd. iets totaal anders maar ook mooi.
in zuid amerika ben ik niet verder gekomen dan suriname en brazilie
wow, je wil er 6 weken rondtrekken ofzo?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk horen we een dezer dagen of we zes weken of meer weg mogen in januari, dan moet ik echt hard gaan nadenken.
Wat eten ze?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En het eten van Roelof wordt vergeten en wordt koud.
ah morgen weer een dag hequote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk echt rijst en iets pittigs
In ieder geval ergens. Indonesië lijkt me ook wat, of de Caribische eilanden gaan hoppen. En dan bedoel ik niet alleen de onzequote:
lol idd regentijd op je vakantie is niets.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval ergens. Indonesië lijkt me ook wat, of de Caribische eilanden gaan hoppen. En dan bedoel ik niet alleen de onzeIk heb nog geen idee, eerst maar eens kijken of het kan, en zo ja, dan ga ik pas verder kijken , qua weersomstandigheden etc. Om nou in de moessontijd ergens te belanden lijkt me niets
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*quote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iets van Curacao, rijst met kip en mango en ananas en nog wat dingen.
heel soms vind ik t wel lekker. ligt wel aan t gerecht, maar soms kan ik t heel goed waarderenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah morgen weer een dag he
ik ga morgen nu voor de roti.
net mijn moeder gebeld
In de tajine wordt het echt zo lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*
Ja, Top!quote:
ben niet eens echt een groot liefhebber, maar soms heb ik er wel trek in. maar alleen als t door mijn moeder klaar is gemaaktquote:
Nog gekke dingen gedaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, Top!
Supergezellig en weer es op stap, dus vandaag echt ff rustig aan![]()
Ben er nog niet helemaal bij... Dat komt morgen
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, Top!
Supergezellig en weer es op stap, dus vandaag echt ff rustig aan![]()
Ben er nog niet helemaal bij... Dat komt morgen
Dat heb ik alleen met fruit uit blik. Ananas bv is in blik niet te vretenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm nee ik hou gewoon niet van warm fruit
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukkenquote:
Ja, ken ikquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ben niet eens echt een groot liefhebber, maar soms heb ik er wel trek in. maar alleen als t door mijn moeder klaar is gemaakt
zelfde met bara, weet niet of je dat kent. maar dat eet ik ook alleen van mijn moeder
heldquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukken
Workout Bachelor Partyquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukken
vakantie voorbij. en morgen moet ik weer beginnen.quote:
Fruit uit blik vind ik ook niet te pruimenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met fruit uit blik. Ananas bv is in blik niet te vreten
idd. is vaak zo imo als je t koopt. en al helemaal als je die van mijn moeder gewend bent. dan valt t altijd wel tegen tbhquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, ken ik![]()
Ik was laatste in de Poort met een vriendin, zij is half Surinaams dus een kenner, dacht ik...
We kochten een gevulde bara maar het was echt niet te eten. 'Ja sorry, ik wist het niet' was het enige wat ze te zeggen had
Dat wordt nooit wat. Surrogaat spul. Aardbeien lijken ook niet eens op aardbeien.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Fruit uit blik vind ik ook niet te pruimen
Nee verder wat standaard werkquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem aan dat je veel lastigere opdrachten hebt gehad Joop.
Jij hebt twee meloenenquote:
Ranzig inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat. Surrogaat spul. Aardbeien lijken ook niet eens op aardbeien.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee verder wat standaard werk![]()
Telefoonnummers scoren en op de foto met 10 vrouwen, dat soort dingen.
Ik vond het twee erg saaie avondenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe ging alles hier met de halve en hele finale?
Ik heb al een paar optredens terug gekeken en heb Jaap vandaag al bij Live 4 you gehoord en gezien.
hallo mama van gomiquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
idd. is vaak zo imo als je t koopt. en al helemaal als je die van mijn moeder gewend bent. dan valt t altijd wel tegen tbh
XFA moet inderdaad een jaartje stoppen, denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het twee erg saaie avonden![]()
Ik ben naar ESF overgestapt
Goedquote:
Ik heb gisteren een kwart ananas, kwart meloen en een banaan in stukjes gehakt en gesnackt, heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat ben ik dus niet he
heitieh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |