Schattie, ik wacht eerst op alle toezeggingen, en dan gaan jij en ik beslissen hoe of watquote:Op zondag 30 mei 2010 17:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
kan ik op de mailinglist gezet worden
We waren ook maar met zijn drie-en dus dat was niet zo moeilijkquote:
Ik ben ook boosquote:
Oohhhhh ok! Geduldig wacht verderquote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Schattie, ik wacht eerst op alle toezeggingen, en dan gaan jij en ik beslissen hoe of wat
dat knoop doorhakken van mij telt niet meer?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Schattie, ik wacht eerst op alle toezeggingen, en dan gaan jij en ik beslissen hoe of wat
Podiumquote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren ook maar met zijn drie-en dus dat was niet zo moeilijk
Uit onderzoek blijkt dat je het beste 1e of 3e kunt wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We waren ook maar met zijn drie-en dus dat was niet zo moeilijk
Waarom?quote:
en 1 hole in one, waar ik erg trots opbenquote:
Bonuspunten.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en 1 hole in one, waar ik erg trots opben
Zie F1 topic.quote:
O Vettelquote:
Ben ik al geweest, al had ik al eten in huis, maar ik had opeens zin in pasta..quote:
Het ging hier nog over golf toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik golf af en toe ook, maar nog nooit een hole in one gemaaktquote:Op zondag 30 mei 2010 17:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bonuspunten bij een hole-in one?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bonuspunten.
Gaaf is dat ja.Ik zou helemaal gaan zweven.
Meer Webber eigenlijk.quote:
Mar en ik hebben alle vaste mensen uit deze SC een pm gestuurdquote:Op zondag 30 mei 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
Het wordt een besloten meet? Wie heeft bepaald wie er wel en niet mag komen dan
?
O, je kijkt er iets te speltechnisch naar. Je hebt gelijk, maar ik zou bonuspunten eisen. (en toch niet krijgen)quote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bonuspunten bij een hole-in one?
Dan moet je toch gewoon 1 noteren en niet minder?
maar dat zal jij wel worden gezien je opmerking net dat je nog naar de ah moetquote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
WIj gaan American pancakes eten maar niemand wil ze halen
Ik weet nou niet of het aan Webber lagquote:
Ik ben al onder de douche geweest, ok ik heb een loungepak aan maar ik ben de eeh meest toonbarequote:Op zondag 30 mei 2010 17:34 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat zal jij wel worden gezien je opmerking net dat je nog naar de ah moet
Voornamelijk wel, ook al hadden ze beide schuld natuurlijk.quote:
mja beetje jammer welquote:Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Mar en ik hebben alle vaste mensen uit deze SC een pm gestuurd
hehe, ben bang dat jij dus door de regen magquote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben al onder de douche geweest, ok ik heb een loungepak aan maar ik ben de eeh meest toonbare
Sowieso.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben al onder de douche geweest, ok ik heb een loungepak aan maar ik ben de eeh meest toonbare
waarom jammer?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja beetje jammer wel. Maar goed have fun met z'n allen
huh, ga jij niet mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukkenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ja en aangezien ik degene ben di enaar buiten moet, denk ik dat we iets anders gaan eten. Ik heb echt trek en dan zijn zoete dingen niet zo lekker, vind ik. Thais ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ben bang dat jij dus door de regen mag
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dan heb jij Marijlala en Miralala nog niet gezien
lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 17:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja en aangezien ik degene ben di enaar buiten moet, denk ik dat we iets anders gaan eten. Ik heb echt trek en dan zijn zoete dingen niet zo lekker, vind ik. Thais ofzo
Noujaquote:Op zondag 30 mei 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van die jij mag wel en jij mag niet komen-dingen.
Daar gaat het niet echt om, maar jammer dat jij dat zo moet zienquote:Op zondag 30 mei 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik hou niet zo van die jij mag wel en jij mag niet komen-dingen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker
ik zou eigenlijk roti eten vandaag, maar had geen zin meer om de deur uit te gaan
Ik ga ook bestellen, maar moet het dan wel zelf ophalenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga wel bestellen idd
maar als ik bestel, is t nooit roti. die eet ik maar op 1 plek
gaat toch ook alleen om een meet van deze sc, waarom dan helemaal opengooien.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar gaat het niet echt om, maar jammer dat jij dat zo moet zien![]()
Het is meer dat we in deze SC een leuke groep hebben en elkaar in het echt willen zien
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ook bestellen, maar moet het dan wel zelf ophalen
Waar?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga wel bestellen idd
maar als ik bestel, is t nooit roti. die eet ik maar op 1 plek
Ja weet je graag of niet, ik bedoel niemand anders heeft de moeite genomen tochquote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat toch ook alleen om een meet van deze sc, waarom dan helemaal opengooien.
vind wel goed zo tbh
precies, ik waardeer t wel van julliequote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet je graag of niet, ik bedoel niemand anders heeft de moeite genomen toch
Hahahaha oohwww ik dacht dat Vettel eeh stond voor 'vertel'. Net zoiets als 'tosso'quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha oohwww ik dacht dat Vettel eeh stond voor 'vertel'. Net zoiets als 'tosso'
Vettel is dus een meneer
Weet ik en ik hoop dat er nog meer zo over denkenquote:
quote:
surequote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik en ik hoop dat er nog meer zo over denken
Oja, ik had het meer over hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef gomi het volgende:
[..]
als ik t heel lief zou vragen ws nog wel ook
maar ik ga er later deze week wel langs. eet ik dan wel roti
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:49 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oja, ik had het meer over hier.
Maar Miralala eet het wel bij haar eigen moeder en Marijlalala vindt curry al te pittig dus toch maar die pancakes dan
geen zin in zoet, nuquote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, daar? nee ben bang van niet nee
zoet is ook wel lekker he
Hoezo is dat leuker?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben het wel met Rauzer eens eigenlijk. Een topic openen zou leuker geweest zijn.
latersquote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
geen zin in zoet, nu![]()
Nou ik trek dit pak even uit en dan op weg. Tosso allen
Doe jij dat lekker met Rauzer danquote:Op zondag 30 mei 2010 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben het wel met Rauzer eens eigenlijk. Een topic openen zou leuker geweest zijn.
who cares tbh.quote:
Tossoquote:Op zondag 30 mei 2010 17:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
geen zin in zoet, nu![]()
Nou ik trek dit pak even uit en dan op weg. Tosso allen
Ik vind het makkelijker discussiëren, en op zich vind ik het leuker als er ook mensen van buiten de SC zouden kunnen komen.quote:
Geeft niet, ik snap niet waarom het zo besloten en achter de schermen moetquote:
Of dat je niet per ongeluk iemand uit de sc vergeten bent die er door het topic dan toch achterkomt.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker discussiëren, en op zich vind ik het leuker als er ook mensen van buiten de SC zouden kunnen komen.
ok dat zou erg lullig zijn als je iemand bent vergeten idd.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of dat je niet per ongeluk iemand uit de sc vergeten bent die er door het topic dan toch achterkomt.
Fairydust zijn we vergetenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of dat je niet per ongeluk iemand uit de sc vergeten bent die er door het topic dan toch achterkomt.
Waarom zou je er 'buitenstaanders' bij willen hebben?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker discussiëren, en op zich vind ik het leuker als er ook mensen van buiten de SC zouden kunnen komen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Fairydust zijn we vergeten![]()
![]()
nou tot straksjes
spijkers op wel heel erg laag water zoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
Weet je niemand komt met dit idee, maar commentaar is er genoeg, ga het lekker zelf regelen dan
Omdat ik vind dat er geen 'buitenstaanders' zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou je er 'buitenstaanders' bij willen hebben?
Die stuur ik dan alsnog een pmquote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ok dat zou erg lullig zijn als je iemand bent vergeten idd.
maar ik vertrouw er wel op dat ze t wel goed hebben gedaan.
en als iemand vergeten is, t leest en wil komen. is die gewoon ook welkom toch
Precies, ik hou er wel gewoon over op nuquote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Laten we niet gaan bitchen nu.
Ieder z'n opinie.
maar is t raar als mensen uit de sc elkaar willen meeten?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat er geen 'buitenstaanders' zijn.
Maar ach het is nou zo gegaan, maakt op zich niet zo veel uit. Wordt vast gezellig.
Je hebt wel een punt, maar mensen die alleen hier op vrijdag in live zitten, daar heb je gewoon minder mee, maar draag vooral namen aan hoor, het is niet dat het niet 'mag'quote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ach het is nou zo gegaan, maakt op zich niet zo veel uit. Wordt vast gezellig.
Sorry maar dat vind ik onzin. Het is niet de bedoeling om iemand op een gemene manier buiten te sluiten maar het gaat mij echt om de mensen van de slowchat. Anders kun je net zo goed een algemene FOK-meet opzetten. Iedere Fokker die zin heeft om te komen mag dan komen, leukquote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die zijn er wel, want dat zei je net zelfquote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
...en op zich vind ik het leuker als er ook mensen van buiten de SC zouden kunnen komen.
Dat was de insteek jaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef gomi het volgende:
[..]
maar is t raar als mensen uit de sc elkaar willen meeten?
dat is juist waar t om gaat. de mensen die hier een tijdlang met elkaar posten, willen meeten.
niet de mensen die je totaal niet kent, daar is een algemene meet voor enzo toch?
Subtielquote:Op zondag 30 mei 2010 18:02 schreef Kally het volgende:
* Van onderwerp verandert
Ik heb net een calippo lime op
Ik ben heel subtielquote:
Ik vind deze zin een beetje jammer, omdat dat niet voor iedereen op hoeft te gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
maar mensen die alleen hier op vrijdag in live zitten, daar heb je gewoon minder mee
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind deze zin een beetje jammer, omdat dat niet voor iedereen op hoeft te gaan.
Maar het is al goed, uiteindelijk is het wel jouw meet natuurlijk dus mag je zelf weten hoe je het regelt.
Nou nee, 'buitenstaanders' is gewoon een negatieve term.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn er wel, want dat zei je net zelf
[..]
ik denk echt dat jullie er meer van maken dan de bedoeling is hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, 'buitenstaanders' is gewoon een negatieve term.
Niet zo doorzeuren. Suggestie van een topic was gemaakt, maar te laat. Nu gaan we gewoon verder.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk echt dat jullie er meer van maken dan de bedoeling is hoor.
t gaat gewoon om paar mensen die elkaar willen ontmoeten.
thats it.
heb je zelf suggesties, draag ze aan
yeah right en ik zeur nu doorquote:Op zondag 30 mei 2010 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet zo doorzeuren. Suggestie van een topic was gemaakt, maar te laat. Nu gaan we gewoon verder.
Heb ik al, spareribsquote:
Maar eten is zo lekkerquote:
Hij stond tussen haakjesquote:Op zondag 30 mei 2010 18:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou nee, 'buitenstaanders' is gewoon een negatieve term.
Zeg, het ging nu over eten hequote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
Weet je ik lees al een paar dagen dat iedereen het zo jammer vind dat deze SC dicht gaat, vandaar dat ik op het idee kwam een meet te regelen met juist die mensen die hier posten in de SC
Dat zou nogal hypocriet zijnquote:
Dadelijk ook maar een keertje bestellenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar zolang mijn bestelling er niet is, mag t on topic blijven wmb
klinkt goed, alleen dat zelf ophalen is dan weer minderquote:Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk ook maar een keertje bestellen
Chinese schotel, bij de Chinees dus
Daar zie ik ook tegenopquote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt goed, alleen dat zelf ophalen is dan weer minder
Spareribsquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net pasta met broccoli en ui en kip en crème fraîche gemaakt. Jamjam.
ik ga ook voor pasta.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb net pasta met broccoli en ui en kip en crème fraîche gemaakt. Jamjam.
Eetzequote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:31 schreef Marlalala het volgende:
Zo!
Crisis, ik was mijn portemonnee vergeten
Veel plezierquote:Op zondag 30 mei 2010 18:32 schreef Kally het volgende:
* Even douchen is
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
Zo, dat zit er in...
Maar echt lekker voor avondeten
quote:
ja zo'n tregging moet niet beschadigd raken. Dat is zondequote:Op zondag 30 mei 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
Nee, bang voor bakspetters. Net wel geknutseld.
quote:Zo, ik voel me trots. Trots ja. Ik heb een prullenbak in een keukenkastje onder het aanrecht geknutseld. En dat zonder door het keukenkastdeurtje of aanrecht te boren, de prullenbak op de kop erin te hebben gehangen of door in het geheel verkeerde kastje bezig te zijn.
Trots zeg ik je.
Hey jij, ik wil je een pm sturen maar dat gaat nietquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
Zo'n prullenbak in het keukenkastje onder de gootsteen. Het is me nog gelukt ook. Of zoal sik in een ander topic postte:
[..]
Eh ok..tell me your secret![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
Zo'n prullenbak in het keukenkastje onder de gootsteen. Het is me nog gelukt ook. Of zoal sik in een ander topic postte:
[..]
ja dat komt door Vaduz en ibenny die hebben volgens mij mijn pmbox volgepm-edquote:Op zondag 30 mei 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey jij, ik wil je een pm sturen maar dat gaat niet
Dames weten gelijk waar je het over hebt. Echt.quote:
Jasje gevonden?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
gisteren geloof ik op een verkeerd knopjes gedrukt! Je kan me weer pm-en
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
gisteren geloof ik op een verkeerd knopjes gedrukt! Je kan me weer pm-en
hmmm, geloof niet dat ik dat mooi vind tbhquote:Op zondag 30 mei 2010 19:02 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pheno heeft een tregging.
[ afbeelding ]
Nee dat snap ikquote:
Was dat die aan de piano?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De Roemeense dame bij het songfestival had ook zo'n ding aan.
Pheno trekt het aan tijdens het stofzuigenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, geloof niet dat ik dat mooi vind tbh
GMTAquote:
Super!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaHelemaal happy
En nog een bloesje
En die zag erquote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De Roemeense dame bij het songfestival had ook zo'n ding aan.
ah k.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pheno trekt het aan tijdens het stofzuigen
ja, en ze zat ook een beetje ongemakkelijk.. ene been helemaal gestrektquote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Was dat die aan de piano?
Dat was een catsuit
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, en ze zat ook een beetje ongemakkelijk.. ene been helemaal gestrekt
O.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Was dat die aan de piano?
Dat was een catsuit
jij hebt er ook 1?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en vervelend als je steeds moet plassen
quote:
Die versie op youtube met een roze achtergrond klinkt nog fijner, die is in de studio aangescherpt.quote:
hmm met terugwerkende kracht 10 puntenquote:
Geniale hoge noot ook trouwensquote:
Waarom geen 12?quote:
hmm, kan niet wachtenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar mijn catsuit moet je gezien hebben
Preciesquote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet zo handig voor een catsuit Mar, dat zwellen.
Garfield is ook tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
heheh dat gaat knappenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weiger ik naar die lui te kijkenquote:
Marco Borsato live aan de telefoon, zegt dat Jaap bij hem mag zingen op de Westerpark concerten!quote:
Pffff, sowieso belachelijk dat Marco in het Westerpark komtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Marco Borsato live aan de telefoon, zegt dat Jaap bij hem mag zingen op de Westerpark concerten!
Waarom?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Pffff, sowieso belachelijk dat Marco in het Westerpark komt
is wel iets anders in vgl met sommige van de namen idd, maar durf te wedden dat t ook weer volle bak zal zijn met hemquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja, gevoelsmatig iets. De artiesten die er tot nu toe zijn geweest en dan ineens...Marco
Ja dat sowieso maar het gaat mij idd meer om het podium. Ik vond de concertenreeks tot nu toe best leuk, internationale artiesten (vooral Europees dan) en ok Anouk. Zo'n Marco past er wat mij betreft niet tussen en er zijn toch zat andere plekken waar hij kan gaan staan zingen...quote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
is wel iets anders in vgl met sommige van de namen id, maar durf te wedden dat t ook weer volle bak zal zijn met hem
blijft een heerlijke stad iddquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Tof, Tokio op tv, dat je gewoon weet hoe je er moet komenEen week geleden liep ik er nog
vliegtuig toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
Tof, Tokio op tv, dat je gewoon weet hoe je er moet komen
De plek die ze laten zien zelfquote:
ah hij kan best ergens anders heen idd, maar als hij gevraagd wordt, en hij trekt genoeg mensen heb ik er geen probleem mee.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar het gaat mij idd meer om het podium. Ik vond de concertenreeks tot nu toe best leuk, internationale artiesten (vooral Europees dan) en ok Anouk. Zo'n Marco past er wat mij betreft niet tussen en er zijn toch zat andere plekken waar hij kan gaan staan zingen...
hmmm lijkt me ook mooi idd. iets totaal anders maar ook mooi.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Peru, hmmm, ook een kanshebber voor een volgende reis.
Hopelijk horen we een dezer dagen of we zes weken of meer weg mogen in januari, dan moet ik echt hard gaan nadenken.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm lijkt me ook mooi idd. iets totaal anders maar ook mooi.
in zuid amerika ben ik niet verder gekomen dan suriname en brazilie
wow, je wil er 6 weken rondtrekken ofzo?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk horen we een dezer dagen of we zes weken of meer weg mogen in januari, dan moet ik echt hard gaan nadenken.
Wat eten ze?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En het eten van Roelof wordt vergeten en wordt koud.
ah morgen weer een dag hequote:Op zondag 30 mei 2010 19:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk echt rijst en iets pittigs
In ieder geval ergens. Indonesië lijkt me ook wat, of de Caribische eilanden gaan hoppen. En dan bedoel ik niet alleen de onzequote:
lol idd regentijd op je vakantie is niets.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval ergens. Indonesië lijkt me ook wat, of de Caribische eilanden gaan hoppen. En dan bedoel ik niet alleen de onzeIk heb nog geen idee, eerst maar eens kijken of het kan, en zo ja, dan ga ik pas verder kijken , qua weersomstandigheden etc. Om nou in de moessontijd ergens te belanden lijkt me niets
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*quote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Iets van Curacao, rijst met kip en mango en ananas en nog wat dingen.
heel soms vind ik t wel lekker. ligt wel aan t gerecht, maar soms kan ik t heel goed waarderenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ah morgen weer een dag he
ik ga morgen nu voor de roti.
net mijn moeder gebeld
In de tajine wordt het echt zo lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:37 schreef Marlalala het volgende:
[..]
warm fruit kan me niet bekoren, zeker niet met rijst *klaag klaag*
Ja, Top!quote:
ben niet eens echt een groot liefhebber, maar soms heb ik er wel trek in. maar alleen als t door mijn moeder klaar is gemaaktquote:
Nog gekke dingen gedaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, Top!
Supergezellig en weer es op stap, dus vandaag echt ff rustig aan![]()
Ben er nog niet helemaal bij... Dat komt morgen
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, Top!
Supergezellig en weer es op stap, dus vandaag echt ff rustig aan![]()
Ben er nog niet helemaal bij... Dat komt morgen
Dat heb ik alleen met fruit uit blik. Ananas bv is in blik niet te vretenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hmm nee ik hou gewoon niet van warm fruit
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukkenquote:
Ja, ken ikquote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ben niet eens echt een groot liefhebber, maar soms heb ik er wel trek in. maar alleen als t door mijn moeder klaar is gemaakt
zelfde met bara, weet niet of je dat kent. maar dat eet ik ook alleen van mijn moeder
heldquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukken
Workout Bachelor Partyquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ze hadden allemaal opdrachten voor me bedacht. Bij een moest ik voor 10 vrouwen 10x opdrukken
vakantie voorbij. en morgen moet ik weer beginnen.quote:
Fruit uit blik vind ik ook niet te pruimenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen met fruit uit blik. Ananas bv is in blik niet te vreten
idd. is vaak zo imo als je t koopt. en al helemaal als je die van mijn moeder gewend bent. dan valt t altijd wel tegen tbhquote:Op zondag 30 mei 2010 19:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, ken ik![]()
Ik was laatste in de Poort met een vriendin, zij is half Surinaams dus een kenner, dacht ik...
We kochten een gevulde bara maar het was echt niet te eten. 'Ja sorry, ik wist het niet' was het enige wat ze te zeggen had
Dat wordt nooit wat. Surrogaat spul. Aardbeien lijken ook niet eens op aardbeien.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Fruit uit blik vind ik ook niet te pruimen
Nee verder wat standaard werkquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem aan dat je veel lastigere opdrachten hebt gehad Joop.
Jij hebt twee meloenenquote:
Ranzig inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat. Surrogaat spul. Aardbeien lijken ook niet eens op aardbeien.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee verder wat standaard werk![]()
Telefoonnummers scoren en op de foto met 10 vrouwen, dat soort dingen.
Ik vond het twee erg saaie avondenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe ging alles hier met de halve en hele finale?
Ik heb al een paar optredens terug gekeken en heb Jaap vandaag al bij Live 4 you gehoord en gezien.
hallo mama van gomiquote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
idd. is vaak zo imo als je t koopt. en al helemaal als je die van mijn moeder gewend bent. dan valt t altijd wel tegen tbh
XFA moet inderdaad een jaartje stoppen, denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het twee erg saaie avonden![]()
Ik ben naar ESF overgestapt
Goedquote:
Ik heb gisteren een kwart ananas, kwart meloen en een banaan in stukjes gehakt en gesnackt, heerlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat ben ik dus niet he
heitieh
en kersenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt nooit wat. Surrogaat spul. Aardbeien lijken ook niet eens op aardbeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |