Kut, pm?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, de meesten volgens mij als ze opgelet hebben.
Doe maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ik zal de puzzelstukjes verzamelen.
Verslag + Word + voetnoten.quote:
The Outfield is pas tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Damien is tof, maar ik heb er nu geen zin in.
Het is dit optreden, het heeft iets magisch, alsof alles juist was op dat moment, in het heftige gedeelte waar het helemaal los gaat zie je de violiste lachen, alsof ze beseft dat ze meedoet met iets heel speciaals. Het is niet alleen de muziek, dit optreden heeft gewoon iets unieks. Vind ik dan, he?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Damien is tof, maar ik heb er nu geen zin in.
Waarom vraag je of je zelf iets vind?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is dit optreden, het heeft iets magisch, alsof alles juist was op dat moment, in het heftige gedeelte waar het helemaal los gaat zie je de violiste lachen, alsof ze beseft dat ze meedoet met iets heel speciaals. Het is niet alleen de muziek, dit optreden heeft gewoon iets unieks. Vind ik dan, he?
En waarom heb ik die niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk dat Crack zichzelf aan het verwennen is nu ze mijn pics heeft.
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk dat ik morgen examen heb en daarvoor aan het leren ben en ik denk dat we een probleem hebben want het water in de badkamer loopt niet meer weg en staat nu blankquote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zet het linkje wel even in stickies, voor morgen. Wanneer ik waarschijnlijk wel in de mood ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is dit optreden, het heeft iets magisch, alsof alles juist was op dat moment, in het heftige gedeelte waar het helemaal los gaat zie je de violiste lachen, alsof ze beseft dat ze meedoet met iets heel speciaals. Het is niet alleen de muziek, dit optreden heeft gewoon iets unieks. Vind ik dan, he?
Water of vocht?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen examen heb en daarvoor aan het leren ben en ik denk dat we een probleem hebben want het water in de badkamer loopt niet meer weg en staat nu blank![]()
![]()
.
Kutvocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |