abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82285756
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Juist vanwege dat laatste zinnetje van je kan er van alles onder de tafel zijn gemoffeld..
Wellicht. Maar er is niemand en er zal vast ook niemand komen.. Die zo met de sport is bezig geweest en zich zo ergens op heeft toegelegd. Dan hij. En als je gaat twijfelelen dat hij doping heeft gebruikt... Waarom ga je de sport dan nog volgen? Wat is het nut dan? Als er weer iemand op staat zoals hij die zo goed is en rondes gaat overheersen zoals Contador. Ga je dan ook gelijk denken dat hij doping gebruikt? omdat hij in de meest grote wielerronde, het zwaarste sport evenement ter wereld met de beste renners op hun allerbeste niveau met meer dan 4 minuten voorsprong het kan winnnen.

Wat is de lol dan nog aan deze sport...

Er zullen altijd mensen zijn die doping gebruiken en de sport zullen verzieken. Maar als jij gaat twijfelen bij de grootsheden in de sport dan verpest je het voorjezelf en anderen. Alleen als iemand gepakt word mag je je gaan afreageren op diegene.. Maar ga niet iemand beschuldigen hoe hij ook presteert.. Anders mag je strax niet meer in de sport goed zijn zonder beschuldigd te worden.

Het zelfde geld voor games. Vele ownen iedereen omdat ze aimbotten/wallhacken cheaten noem maar op. Die beschuldig je omdat ze goed zijn. Sommige zijn gewoon zo mega goed zonder de cheats.. Maar zullen meteen ook beschuldigd worden en geband e. En mogen en kunnen niet goed zijn zonder meteen beschuldigd te worden..
pi_82312712

Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 juni 2010 @ 00:40:01 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82312799
ROFL
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82325606
Ghehe
Neil LOVES Carrots!
pi_82339853
  vrijdag 11 juni 2010 @ 18:16:25 #131
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_82676515
quote:
Cancellara: "Ik heb enkel een motor in mijn lijf"

Net voor de Ronde van Zwitserland heeft Fabian Cancellara, die de rittenkoers vorig jaar won, weer vragen gekregen over de kleine motor op sommige fietsen. De Zwitserse krachtpatser ontkent dat hij bedrog pleegde. "Ik heb een motor. In mijn lijf", klinkt het.

Fabian Cancellara domineerde het voorjaar met zeges in de de E3-Prijs, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. De laatste weken gingen er geruchten rond dat de Zwitser een motortje op zijn fiets zou hebben gemonteerd.

"Ik weet op welke manier ik m'n koersen win", zei Cancellara. "Ik heb inderdaad een motor, maar dan eentje in m'n lijf. Dat is de sterkste die je je kunt indenken. De laatste tien jaar tonen aan dat ik geen andere motor nodig heb."

"Het is frustrerend dat deze verhalen over mij blijven opduiken, maar dat is het leven."

Toen journalisten extra vragen stelden, zei Cancellara: "No comment. Het is afgelopen, ik wil er niets meer over kwijt. Respecteer dat."

Bjarne Riis, ploegleider van Cancellara, zat naast zijn renner toen die de media te woord stond. "Die video op youtube is vals. Het is een montage. De reactie van de media is absurd."
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_82779483
Het is niet meer de vraag of het mogelijk is, het is de vraag of er renners mee rondrijden.

Dat de UCI nu hard werkt aan opsporingsmethodes bevestigd voor mij dat er verdenkingen zijn die je geen gerucht meer kan noemen. De UCI is al vanaf 2008 op de hoogte dat dit technisch mogelijk is (hoelang wisten de renners het dan al niet) ! Dan heeft de wielersport het toch nog lang buiten de publiciteit weten te houden.

Maar als iets kan, wil nog niet zeggen dat je het ook doet.

Deze manier valsspelen is zo overduidelijk en zo schaamteloos. Het doet me denken aan Boris Onischenko die op de olypische spelen aantrad met een degen waaraan hij wat geprutst had zodat hij punten kon scoren op het elektronisch scorebord, zonder zijn tegenstander geraakt te hebben. Maar dat was een eenling (andere sovjet-atleten wilden hem na betrapping het raam uit kieperen)

Als het om gemotoriseerde fietsen in het profpeleton gaat, dan zijn er veel mensen bij betrokken, van mecanicien (montage) tot ploegleider (fietswissel). Dat kan ik ( nog ) niet geloven...

Het zou niet Cassani's eerste primeur over mogelijke valsspelerij zijn....
pi_82782350
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef yessie234 het volgende:

Het zou niet Cassani's eerste primeur over mogelijke valsspelerij zijn....
Dat gedoe met Rasmussen was onbewust. Hij merkte gewoon tijdens het commentaar op dat hij Rasmussen hard had zien trainen in de Dolomieten in de regen. Het was een of andere Deense journalist die het Mexico verhaal er bij haalde en er 1 + 1 = 2 van maakte.
pi_82792269
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dat gedoe met Rasmussen was onbewust. Hij merkte gewoon tijdens het commentaar op dat hij Rasmussen hard had zien trainen in de Dolomieten in de regen. Het was een of andere Deense journalist die het Mexico verhaal er bij haalde en er 1 + 1 = 2 van maakte.
Ach ja, zo was dat. Op een of andere manier vond ik het logisch dat juist Cassani die geprepareerde fiets is toegespeeld.
pi_82817163
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Wat jij nu zegt wordt inderdaad altijd als verhaal verteld, maar volgens mij heb ik Cassani wel degelijk een aantal keer Rasmussen horen beschuldigen.
pi_83370342
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Wat jij nu zegt wordt inderdaad altijd als verhaal verteld, maar volgens mij heb ik Cassani wel degelijk een aantal keer Rasmussen horen beschuldigen.
Ja, dat weet ik zeker. Het was gewoon een opmerking tijdens het commentaar zonder kwade bedoelingen, die door die Deense journalist is gebruikt.
Daarna heeft Cassani natuurlijk wel zijn verhaal verdedigd, nadat Rasmussen hem voor leugenaar uitmaakte, maar het was niet Cassani die een zaak op gang bracht zoals hij dat nu wel met dat youtube filmpje doet.
pi_83629536
Zoooh, die onzin verhalen over een motortje in zijn fiets kunnen na vandaag ook weer de kast in. Fiets is door de scanner gehaald en toch rijdt meneer 53 km/u gemiddeld in de proloog. Beste manier om dergelijke lulverhalen uit de wereld te halen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')