Wellicht. Maar er is niemand en er zal vast ook niemand komen.. Die zo met de sport is bezig geweest en zich zo ergens op heeft toegelegd. Dan hij. En als je gaat twijfelelen dat hij doping heeft gebruikt... Waarom ga je de sport dan nog volgen? Wat is het nut dan? Als er weer iemand op staat zoals hij die zo goed is en rondes gaat overheersen zoals Contador. Ga je dan ook gelijk denken dat hij doping gebruikt? omdat hij in de meest grote wielerronde, het zwaarste sport evenement ter wereld met de beste renners op hun allerbeste niveau met meer dan 4 minuten voorsprong het kan winnnen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Juist vanwege dat laatste zinnetje van je kan er van alles onder de tafel zijn gemoffeld..
quote:Cancellara: "Ik heb enkel een motor in mijn lijf"
Net voor de Ronde van Zwitserland heeft Fabian Cancellara, die de rittenkoers vorig jaar won, weer vragen gekregen over de kleine motor op sommige fietsen. De Zwitserse krachtpatser ontkent dat hij bedrog pleegde. "Ik heb een motor. In mijn lijf", klinkt het.
Fabian Cancellara domineerde het voorjaar met zeges in de de E3-Prijs, de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. De laatste weken gingen er geruchten rond dat de Zwitser een motortje op zijn fiets zou hebben gemonteerd.
"Ik weet op welke manier ik m'n koersen win", zei Cancellara. "Ik heb inderdaad een motor, maar dan eentje in m'n lijf. Dat is de sterkste die je je kunt indenken. De laatste tien jaar tonen aan dat ik geen andere motor nodig heb."
"Het is frustrerend dat deze verhalen over mij blijven opduiken, maar dat is het leven."
Toen journalisten extra vragen stelden, zei Cancellara: "No comment. Het is afgelopen, ik wil er niets meer over kwijt. Respecteer dat."
Bjarne Riis, ploegleider van Cancellara, zat naast zijn renner toen die de media te woord stond. "Die video op youtube is vals. Het is een montage. De reactie van de media is absurd."
Dat gedoe met Rasmussen was onbewust. Hij merkte gewoon tijdens het commentaar op dat hij Rasmussen hard had zien trainen in de Dolomieten in de regen. Het was een of andere Deense journalist die het Mexico verhaal er bij haalde en er 1 + 1 = 2 van maakte.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef yessie234 het volgende:
Het zou niet Cassani's eerste primeur over mogelijke valsspelerij zijn....
Ach ja, zo was dat. Op een of andere manier vond ik het logisch dat juist Cassani die geprepareerde fiets is toegespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat gedoe met Rasmussen was onbewust. Hij merkte gewoon tijdens het commentaar op dat hij Rasmussen hard had zien trainen in de Dolomieten in de regen. Het was een of andere Deense journalist die het Mexico verhaal er bij haalde en er 1 + 1 = 2 van maakte.
Weet je dat zeker? Wat jij nu zegt wordt inderdaad altijd als verhaal verteld, maar volgens mij heb ik Cassani wel degelijk een aantal keer Rasmussen horen beschuldigen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat gedoe met Rasmussen was onbewust. Hij merkte gewoon tijdens het commentaar op dat hij Rasmussen hard had zien trainen in de Dolomieten in de regen. Het was een of andere Deense journalist die het Mexico verhaal er bij haalde en er 1 + 1 = 2 van maakte.
Ja, dat weet ik zeker. Het was gewoon een opmerking tijdens het commentaar zonder kwade bedoelingen, die door die Deense journalist is gebruikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Wat jij nu zegt wordt inderdaad altijd als verhaal verteld, maar volgens mij heb ik Cassani wel degelijk een aantal keer Rasmussen horen beschuldigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |