Ik ook niet. Ik zei zelfs hierboven ergens al dat ik best begrip heb voor mensen die niet die keus maken. Toch vind ik het niet heel vreemd dat mensen denken dat iedereen kinderen wil aangezien het een heel normaal en natuurlijk of noem het instinctief proces is. Je hoeft geen reden aan te voeren, de meeste mensen kennen het gevoel nl wel dat je heel erg graag een kindje wilt van jezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog geen beledigde ouder voorbij zien komen eigenlijk
Stel je aan mens, mijn vader is 60 maar echt niemand denkt dat het mijn opa is hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Kan "soms" problemen geven. Zou het zeld ook niet leuk vinden denk ik om een moeder te hebben van 63 jaar. Denk dat mensen dan eerder zullen denken dat `t m`n oma is dan m`n moeder.
* McLaura zingt 'Vrouwen bellen gratis, 06-4949quote:Op maandag 31 mei 2010 11:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja die waren voor vrouwen toch gratis
Dat heb ik dus echt nooit gedaanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
vandaag de dag weet ik het niet zomaar vroeger ging je sexlijnen bellen
Ja, dat is echt een tijd "in" geweest. Je kon bellen naar een 0900-nummer om een bon te krijgen van 20 fr op een pak yoghurt en dan moest je ofwel je telefoonnummer doorgeven of je adres en stuurden ze het op. Het is ooit eens fout gelopen waardoor we misschien 15 x hebben gebeld voor een bon. In de meeste gevallen (en ja, mijn zus en ik waren ervaringsdeskundigen op dat gebiedquote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Het nummerr weet ik niet meer hahaha.
Kortingbons? Nog nooit van gehoord. Kreeg je die dan thuisgestuurd?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef ShadyLane het volgende:
Het was een bewuste keuze om dit topic in dit specifieke subforum te plaatsen?
Mijn moeder heeft vriendinnen die ook nooit kinderen wilden. Ook nooit gekregen. Nu zijn ze in de 50 en word iedereen om hun heem opa en oma. En hun niet. Nu beginnen ze terug te komen op de beslissing die ze ooit gemaakt hebben. Ze hadden zo graag ook een kleinkind gehad!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef brunette82 het volgende:
weet je wat zo frappant is? Ik wil ook absoluut geen kids, never en nooit..
maar de ouders met kids vinden het normaal dat iedereen maar kids wil..
"Ja maar, je eierstokken gaan over een paar jaar wel rammelen hoor"..
"Jouw tijd komt nog wel"..
Het is blijkbaar in de maatschappij heel normaal en logisch dat iedereen kinderen wil..
Als ik zeg dat ik geen kids wil, wie zijn er dan beledigd en boos? Juist, de ouders, tsss,
denk k dan, ik zeg toch niet dat ik een hekel aan kids heb? Ik wil ze niet, klaar..
Zo moeilijk is het toch niet, om elkaars meningen te respecteren?
* Basboussa zingtquote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
* McLaura zingt 'Vrouwen bellen gratis, 06-4949
Je klinkt zelf ook nog behoorlijk puberaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik leg mijn vriend echt geen regels op. Hebben z`n pappie en mammie bijna 29 jaar lang gedaan. Daarom zijn we ook vrij snel gaan samenwonen. Hij had telkens ruzie thuis. Maar z`n pa en ma vonden dat hij zich aan dezelfde regels moest houden als die z`n broertje en zusje ook hadden. Omdat die kids anders zouden denken dat hij voorgetrokken werd.
Wij in de pauze, met de telefoon die in de schoolhal hing. Kwartje kreeg je in derdaad terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, herkenbaar! 06-4949 idd. Of 06-4654. Wij deden het altijd vanuit de telefooncel. Daar moest je dan eerst een kwartje instoppen en die kreeg je na het gesprek terug. We spraken regelmatig af op stations, maar één keer op de camping waar we vandaan belden. En hij kwam nog ook. Ik scheet zeven kleuren stront.
mooooooooooooooooi!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij in de pauze, met de telefoon die in de schoolhal hing. Kwartje kreeg je in derdaad terug.
Heb nooit afgesproken verder.
Owja, 1 keer, maar zelf nooit komen opdagen. Wij zouden zogenaamd op aquabest staan, in een goudkleurige bikini
Dat had hij zelf liever niet gewild. Had niet veel gescheeld of hij was al eerder uit huis geweest. Heeft 2x op punt gestaan om te gaan samenwonen maar beide keren gingen die meiden vreemd vlak voor het zover was.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef Troeta het volgende:
Je geeft af op mensen boven de 30 die nog kinderen willen, maar je hebt een vriend die tot zijn 29e thuis heeft gewoond..
Ik heb echt niks tegen mensen die geen kinderen willen, maar jouw argumenten en verhalen over strenge schoonouders en oma's van 45 zijn niet echt standaard in het leven..
Ik zou het zo doen, als ik tijd had. Bij een sexlijn gaan werken. Gewoon thuis, zo tussen de strijk en de afwas door, als de kinderen (om maar even OT te blijven) op school zitten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
mooooooooooooooooi!
Ik vond het stiekem altijd wel erg spannend, hoor... Maar zouden die mannen nou nooit iets door hebben gehad, van die giechelende pubers aan de lijn?
Zag gisteren trouwens op tv dat sekslijn werkers heel slecht betaald krijgen, in Engeland krijgen ze 70p voor 7 minuten, en je krijgt er een handboek bij wat je allemaal kan zeggen om er een 'fijne ervaring' van te maken... En die mannen maar betalen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |