abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 11:34:00 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82135945
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mijn jongste bepaald zelf al heel lang wanneer hij gaat slapen. Hij is nooit een goede slaper geweest net als ik en als je dat dan probeert af te dwingen -weet ik uit ervaring- dan wordt er helemaal niet meer geslapen.
Bij de oudste dacht ik nog dat het van levensbelang was dat je je wat slapen betreft precies aan de voorgeschreven regels hield. Nu ben ik ouder en wijzer.

Wat uitgaan betreft, dat moet je gewoon per geval bekijken. Ligt aan 't kind en de omstandigheden. Alleen thuis zijn heb ik nooit moeite mee gehad. Wat denken ze dat een 15 jarige in z'n uppie voor vreselijks gaat doen ?
vandaag de dag weet ik het niet zo maar vroeger ging je sexlijnen bellen
  maandag 31 mei 2010 @ 11:35:35 #102
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_82136002
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

`T is ook maar net hoe je je gedraagt. Moeder van een vriendin van me is 60, is al echt zo`n "zit dagelijks achter de geraniums type"

Laatst gingen we met mijn mams winkelen. Vroegen we de moeder van m`n vriendin ook mee, wat een klotedag werd dat. De ene bejaarden damesmodezaak in en weer uit.
Zou je met mij geen last van hebben. Ik kleed me graag leuk en ben gelukkig nog niet grijs.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_82136049
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja die waren voor vrouwen toch gratis
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 31 mei 2010 @ 11:38:57 #104
78780 deedeetee
pi_82136120
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hmmm ik heb idd een foonprobleem met mijn dochter - toen nog een jonge tiener- gehad, die belde een soort van babbelboxen en dat leverde een gepeperde foonreking en ongewenste foontjes van niet meer zo jonge heren op.

Daar heb ik dus actie tegen moeten ondernemen. Tegenwoordig heb je internet en ik heb dus een goede virusscan op de pc van zoonlief gezet.
pi_82136182
Haha! Ja, sexlijnen bellen, pizza bestellen voor de buren etc. Maarre...toen ik 15 was ook stiekum drinken en met vriendjes....Maar dat deed ik ook op andere plekken dus daarvoor hoefde ik niet per se alleen thuis te zijn
  maandag 31 mei 2010 @ 11:40:37 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_82136190
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:37 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ja die waren voor vrouwen toch gratis
ja
en mijn moeder maar bellen vanaf het werk en de telefoon de hele dag in gesprek
ik: ja de hoorn hing er verkeerd op. (ik had hem er ook verkeerd opgelegd express, om die leugen kracht bij te zetten)
pi_82136662
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja
en mijn moeder maar bellen vanaf het werk en de telefoon de hele dag in gesprek
ik: ja de hoorn hing er verkeerd op. (ik had hem er ook verkeerd opgelegd express, om die leugen kracht bij te zetten)

herkenbaar
pi_82136770
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:32 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mijn jongste bepaald zelf al heel lang wanneer hij gaat slapen. Hij is nooit een goede slaper geweest net als ik en als je dat dan probeert af te dwingen -weet ik uit ervaring- dan wordt er helemaal niet meer geslapen.
Bij de oudste dacht ik nog dat het van levensbelang was dat je je wat slapen betreft precies aan de voorgeschreven regels hield. Nu ben ik ouder en wijzer.

Wat uitgaan betreft, dat moet je gewoon per geval bekijken. Ligt aan 't kind en de omstandigheden. Alleen thuis zijn heb ik nooit moeite mee gehad. Wat denken ze dat een 15 jarige in z'n uppie voor vreselijks gaat doen ?
Toen hij 9 was, waren m`n schoonouders en schoonzusje eens 15 minuten weg. Ff snel wat boodschappen halen. Zoonlief dus alleen thuis want oudste zus was al lang uit huis en mijn vriend was aan het werk. Jochie kreeg honger. Besloot een ei te bakken. Ging vervolgens in de voorkamer zitten gamen en vergat het ei in de pan. Op moment dat m`n schoonouders thuis kwamen sloeg de vlam in de pan. En sindsdien zijn ze bang dat het weer gebeurd. Denken er niet bij na dat hun zoon nu 6 jaar ouder is dan toen.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 11:56:24 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_82136823
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Toen hij 9 was, waren m`n schoonouders eens 15 minuten weg. Ff snel wat boodschappen halen. Zoonlief dus thuis en had honger. Besloot een ei te bakken. Ging vervolgens in de voorkamer zitten gamen en vergat het ei in de pan. Op moment dat m`n schoonouders thuis kwamen sloeg de vlam in de pan. En sindsdien zijn ze bang dat het weer gebeurd. Denken er niet bij na dat hun zoon nu 6 jaar ouder is dan toen.
Dat zegt meer over het vertrouwen van je schoonouders dan over een kind.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_82136894
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Volgens mij denken ze dat hun jongste kids nog heel klein zijn. Terwijl de dochter van 16 al 32u in de week bij een supermarkt werkt en in der 1e jaar van haar MBO BBL opleiding zit. Ze behandelen de kids nog als kleuters. Sinds kort wonen m`n vriend en ik samen maar toen hij nog bij pa en ma woonde probeerden ze zelfs mijn vriend regels op te leggen zoals hoe laat hij thuis moest zijn, verplicht thuis eten.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 11:59:20 #111
7074 moussy
kuttekop
pi_82136955
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Volgens mij denken ze dat hun jongste kids nog heel klein zijn. Terwijl de dochter van 16 al 32u in de week bij een supermarkt werkt en in der 1e jaar van haar MBO BBL opleiding zit. Ze behandelen de kids nog als kleuters. Sinds kort wonen m`n vriend en ik samen maar toen hij nog bij pa en ma woonde probeerden ze zelfs mijn vriend regels op te leggen zoals hoe laat hij thuis moest zijn, verplicht thuis eten.
Oww, dat verklaart het, je hébt al een kind!
  maandag 31 mei 2010 @ 12:01:32 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82137062
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat dus.

Net als dat niet iedereen die op zn 25e kinderen bewust 'neemt' burgerlijk is, en ook niet iedereen die na zn 30e eraan begint direct te oud.
Niet iedere oudere moeder is superflexibel en relaxt (sommigen zijn zelfs ronduit anal ) en niet elke jonge moeder is gestresst, gespannen en weet niet waar ze mee bezig is. (en ook daar zitten zeiksnorren tussen...)
Beetje non-issues. Het hangt van je eigen karakter en persoonlijkheid af en van externe factoren zoals wanneer je je partner ontmoet die de kinderwens deelt etc.

Maar goed, dat is allemaal maar net hoe je er zelf in staat, mensen en levens verschillen nu eenmaal en ik kan me niet zo erg druk maken om de leeftijd waarop een ander een kind 'neemt'. (en evengoed begrijp ik het dus ook niet zo als men zich wel druk maakt om mijn leeftijd.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82137073
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:59 schreef moussy het volgende:

[..]

Oww, dat verklaart het, je hébt al een kind!
Ik leg mijn vriend echt geen regels op. Hebben z`n pappie en mammie bijna 29 jaar lang gedaan. Daarom zijn we ook vrij snel gaan samenwonen. Hij had telkens ruzie thuis. Maar z`n pa en ma vonden dat hij zich aan dezelfde regels moest houden als die z`n broertje en zusje ook hadden. Omdat die kids anders zouden denken dat hij voorgetrokken werd.
pi_82137114
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat dus.

Net als dat niet iedereen die op zn 25e kinderen bewust 'neemt' burgerlijk is, en ook niet iedereen die na zn 30e eraan begint direct te oud.
Niet iedere oudere moeder is superflexibel en relaxt (sommigen zijn zelfs ronduit anal ) en niet elke jonge moeder is gestresst, gespannen en weet niet waar ze mee bezig is. (en ook daar zitten zeiksnorren tussen...)
Beetje non-issues. Het hangt van je eigen karakter en persoonlijkheid af en van externe factoren zoals wanneer je je partner ontmoet die de kinderwens deelt etc.

Maar goed, dat is allemaal maar net hoe je er zelf in staat, mensen en levens verschillen nu eenmaal en ik kan me niet zo erg druk maken om de leeftijd waarop een ander een kind 'neemt'. (en evengoed begrijp ik het dus ook niet zo als men zich wel druk maakt om mijn leeftijd.)

m`n tante kreeg op der 43e nog een nakomelingetje, dat vind ik zelf wel TE oud
  maandag 31 mei 2010 @ 12:11:17 #115
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_82137455
flexibiliteit heeft echt niks met leeftijd te maken. De een is op haar 22e al een oud wijf en de ander wordt het nooit.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 31 mei 2010 @ 12:13:51 #116
78780 deedeetee
pi_82137545
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog 1 thuis van 28 maar ik ben al blij alssie belt dat hij later-of helemaal niet - komt eten en voor rest gaat maar hij lekker zijn eigen gang.

Hebben die ouders niks beters te doen ?
  maandag 31 mei 2010 @ 12:14:26 #117
78780 deedeetee
pi_82137569
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef RockabeIIa het volgende:
flexibiliteit heeft echt niks met leeftijd te maken. De een is op haar 22e al een oud wijf en de ander wordt het nooit.
psies
pi_82137572
quote:
Dat dus!
  maandag 31 mei 2010 @ 12:14:42 #119
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82137585
quote:
dat dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82137619
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ook een moeder van 62 .
Ik een vader die zo oud is
(en ik ben 24)
En niemand die ooit gedacht heeft dat het mijn opa was trouwens!

Het omgekeerde kan trouwens ook gebeuren. Mijn moeder ging toen mijn nichtje nog een baby was wel eens met haar naar het consultatiebureau als mijn zus aan het werk was. En daar dachten ze dus dat zij haar moeder was ipv oma. Mijn moeder was toen 45/46 ofzo.
pi_82137787
weet je wat zo frappant is? Ik wil ook absoluut geen kids, never en nooit..

maar de ouders met kids vinden het normaal dat iedereen maar kids wil..
"Ja maar, je eierstokken gaan over een paar jaar wel rammelen hoor"..
"Jouw tijd komt nog wel"..

Het is blijkbaar in de maatschappij heel normaal en logisch dat iedereen kinderen wil..
Als ik zeg dat ik geen kids wil, wie zijn er dan beledigd en boos? Juist, de ouders, tsss,
denk k dan, ik zeg toch niet dat ik een hekel aan kids heb? Ik wil ze niet, klaar..
Zo moeilijk is het toch niet, om elkaars meningen te respecteren?
  maandag 31 mei 2010 @ 12:21:11 #122
78780 deedeetee
pi_82137853
quote:
maar de ouders met kids vinden het normaal dat iedereen maar kids wil..
Nee hoor, ikke niet.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 12:21:31 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_82137866
Ik heb nog geen beledigde ouder voorbij zien komen eigenlijk
pi_82137873
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Ik leg mijn vriend echt geen regels op. Hebben z`n pappie en mammie bijna 29 jaar lang gedaan. Daarom zijn we ook vrij snel gaan samenwonen. Hij had telkens ruzie thuis. Maar z`n pa en ma vonden dat hij zich aan dezelfde regels moest houden als die z`n broertje en zusje ook hadden. Omdat die kids anders zouden denken dat hij voorgetrokken werd.
Tot je 29e bij je ouders blijven wonen en dan verwachten dat je alles kunt doen en laten hoe je het zelf wilt invullen, vind ik anders ook vrij Ik geef die ouders groot gelijk dat ze huisregels voeren in hun eigen huis.
  maandag 31 mei 2010 @ 12:24:34 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82137986
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog geen beledigde ouder voorbij zien komen eigenlijk
Ik ook niet.
En ik vind het persoonlijk ook niet zo interessant of een ander wel of geen kinderen wil. Wil je ze wel, fijn voor je, wil je ze niet, ook fijn voor je toch?

Het enige waar ik moe van wordt (en nee dat is hier niet aan de orde nu ) zijn bewust kinderlozen die beginnen over belastinggeld en dat soort dingen.
Een ander proberen te overtuigen van jouw levenswijze daar hou k niet zo van. Beide kanten op niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')