abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82139541
Download u stiekem ook wel eens een MP3-tje?
  maandag 31 mei 2010 @ 13:05:41 #77
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_82139587
quote:
Welke shampoo gebruikt u?
Google biedt geen uitkomst.

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  maandag 31 mei 2010 @ 13:06:51 #78
36326 Freezor
Cold as stone
pi_82139628
Hoe kan de staat de garantie geven dat de monitoring alleen gebeurt voor de door u genoemde doeleinden en dat de gegevens niet op straat komen te liggen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Freezor op 31-05-2010 13:15:58 ]
Something for your mind, your body and your soul.
pi_82140914

Meneer Teeven,

Kunt u een inschatting maken van de kosten die de monitoring mee gaat brengen en kunt u een schatting maken van de opbrengst ( misgelopen winsten)?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_82140965

Beste Fred,
ik volg jouw verrichtingen in de media en de Kamer een beetje en de VVD heeft mijn sympathie, liberaal als ik ben. Ik zie dat je je hardmaakt voor een strengere aanpak van (gewelddadige) criminelen en daar ben ik als vredelievend liberaal een groot voorstander van, aangezien het op het moment in VerNederland abominabel gesteld is met de bestraffing van geweld (wie barmhartig is naar de wolven, doet groot onrecht aan de schapen).
Waar ik me echter in jouw voorstellen grote zorgen over maak, is het streven naar een politiestaat. Juist een land waar men zich veilig kan voelen, wordt gekenmerkt door het streng optreden tegen criminelen en het juist zo min mogelijk moeien in de levens van de brave burgers. Een politiestaat is juist hard tegen de brave burger, juist iets wat we niet moeten willen in mijn ogen.

Waarom ben jij zo'n groot voorstander van allerlei directe pricayschendende en andere vrijheidsbeperkende maatregelen juist gericht op het grote publiek (tracking van internet, fouilleren op elke straathoek en het paddoverbod wat op jouw initiatief door de Kamer is geloodst)?

ik spreek u trouwens met "je" aan, dat doe ik met iedereen op FOK!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_82141051

Wanneer we kijken naar de ontwikkelingen in recente jaren blijkt dat vooral de filmindustrie als gevolg van het downloaden stappen heeft genomen die de consument ten goede zijn gekomen. Ik geef als voorbeeld snellere wereldwijde bioscoopreleases (in 2000 duurde het bijvoorbeeld nog enkele maanden voordat een film die in de US uitkwam in Nederland te zien was) en het sneller verschijnen van films op DVD. Een aardige stap, maar zoals iTunes al heeft bewezen zou een systeem waarbij de films direct online zijn te downloaden, tegen een kleine vergoeding, een markt aanboren die momenteel wereldwijd in het semi-illegale circuit zit. De kosten hiervan zouden minimaal zijn in vergelijking met de huidige kosten van productie en distributie.

Met het oog op de ideologie van de VVD zou het logischer zijn als deze kwestie binnen de bestaande wetten aan de zelfregulering van de industrie wordt overgelaten. Nu er echter door de VVD wordt gesproken over het vervolgen van de downloader is mijn vraag: wat doet de VVD in samenwerking met de betreffende instaties om te komen tot een systeem dat zowel voor de consument als voor de film en muziekindustrie rendabel is?
  maandag 31 mei 2010 @ 14:00:38 #82
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_82141691
Laffe huichelaar
  maandag 31 mei 2010 @ 14:16:50 #83
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_82142349
Is het de bedoeling dat we zelf onze vragen vanaf her kopieren naar dat topic?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 31 mei 2010 @ 14:19:51 #84
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_82142459
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef RonaldV het volgende:
Is het de bedoeling dat we zelf onze vragen vanaf her kopieren naar dat topic?
Dat kan je doen. Als meneer Teeven er tijd voor heeft, zal hij zeker antwoorden. Hij kan alleen geen 10 vragen tegelijk beantwoorden, vandaar alvast de selectie, om op gang te komen.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')