Ach, ik heb geen bevestiging nodig van jullie pubertjesquote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zien wij er uit alsof we dit geloven?
Ja dat is stom. Weeg je gewoon evenveel als hem terwijl hij veul langer is.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Lakitu het volgende:
Van die slungels die 1.98 zijn en 58 kilo wegen![]()
![]()
Dan heb ik van die sma'tjes die mij gaan meten ja voor een goed maatkostuum, maar die maten onthou ik niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha.
Je moet dat toch weten als je ergens kleren gaat kopen.
Ik kom uit op XXL.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen bevestiging nodig van jullie pubertjes.
Tik hem aan, ik ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha.
Je moet dat toch weten als je ergens kleren gaat kopen.
Ik kom uit op XXL.
Laat me raden, maar je houd wel je buik in op foto's?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen bevestiging nodig van jullie pubertjes.
Ik las: dan heb ik van die sma'tjes die mijn voorhuid gaan meten.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan heb ik van die sma'tjes die mij gaan meten ja voor een goed maatkostuum, maar die maten onthou ik niet.
Je borst omtrek is gewoon 80 cm ofzoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan heb ik van die sma'tjes die mij gaan meten ja voor een goed maatkostuum, maar die maten onthou ik niet.
Somsquote:
Omdat je ze niet wilt onthouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is dat niet normaal dan???quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat me raden, maar je houd wel je buik in op foto's?
Homo.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik las: dan heb ik van die sma'tjes die mijn voorhuid gaan meten._______________!
Ja dan zitten die meisjes de volgende x weer aan zijn tieten omdat hij het niet meer weet. nomnomnomquote:
En dit uitercourse.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan zitten die meisjes de volgende x weer aan zijn tieten omdat hij het niet meer weet. nomnomnom
Ik sla die altijd op in mijn telefoonlijst, dan hoef ik ze niet te onthouden.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Nummers onthouden van alle chicita's is al moeilijk zat.
Beetje zijn moobs masseren.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan zitten die meisjes de volgende x weer aan zijn tieten omdat hij het niet meer weet. nomnomnom
Ja, maar dan staan er 10 met dezelfde naam in. Dat is ook zo knap lastig.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik sla die altijd op in mijn telefoonlijst, dan hoef ik ze niet te onthouden.
Wil je mijn sixpack zien?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad je moet wel je sixpack eruit laten poppen
Je moet er gewoon een soort van kenmerk bij zetten.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar dan staan er 10 met dezelfde naam in. Dat is ook zo knap lastig.
Zo een foto van volgejizzde kop?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een soort van kenmerk bij zetten.
Ik heb ze gewoon gesorteerd van Meisje1 tot en met Meisje500.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar dan staan er 10 met dezelfde naam in. Dat is ook zo knap lastig.
En dan denken dat ze het voor het pubertje op de achterbank bedoelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Meiden die op de snelweg rijden met een a4tje met hun telefoonnummer erop.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Meiden die op de snelweg rijden met een a4tje met hun telefoonnummer erop.
Spang, met datum is ook nog een optie.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon gesorteerd van Meisje1 tot en met Meisje500.
Ik doe met ze allemaal hetzelfde, dus namen zijn niet nodig.
Zo nieuw is mijn telefoon niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spang, met datum is ook nog een optie.
/care. Ik schrijf ze altijd op en sms met ze.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan denken dat ze het voor het pubertje op de achterbank bedoelen.
Veel plezier met je transvetten, gebitscorosie en dode hersencellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Worstenbroodjes, cola, wiet en the hurt locker. Jo he
Aparte stem.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee waar je haar had leren kennen of als ze een aparte stem heeft, dat soort dingen.
Cola, vlaai en een bak ijs.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Worstenbroodjes, cola, wiet en the hurt locker. Jo he
Ik ben 2.82, en weeg 82kg en toch krijg ik veel gezeur.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:55 schreef Potloodvis het volgende:
Je gewicht moet gewoon ongeveer je lengte in centimeters zijn, min het eerste getal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |