Breedte totaal 146cm, breedte zitgedeelte 104cm, diepte 85cm. Gewicht weet ik niet, maar het is met 2 personen goed te tillen. Vlekken van eten etc zijn er niet, maar het leer is gewoon gebruikt, zitten krasjes op etc.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Fruitsalade het volgende:
Even wat vragen:
Wat zijn de afmetingen van de bank, en hoe zwaar weegt hij
en zitten er nog vlekken oid op?
En waar in Delft is ie op te halen?
Ik woon zelf ook in Delft, ben al tijdje op zoek naar een bank, zou hem zo op kunnen halen dan
Dus hij is wel 2 trappen op te tillen? En wat is de hoogte, ivm met afmetingen auto. Anders kan ik hem evt vanavond op komen halenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Breedte totaal 146cm, breedte zitgedeelte 104cm, diepte 85cm. Gewicht weet ik niet, maar het is met 2 personen goed te tillen. Vlekken van eten etc zijn er niet, maar het leer is gewoon gebruikt, zitten krasjes op etc.
Ik woon in Tanthof Oost.
Wil hem nu wel op komen halen, je kan wel PM sturen met adres etc?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ja ik ga er vanuit dat je het niet in je eentje gaat doen, en met zijn 2en gaat het prima. Heb het zelf samen met de vorige eigenaar 2 trappen af, door heel Tanthof, en 1 trap op gedragen en ik ben niet zo groot en sterk
De hoogte is 69cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |