Mooi dilemma.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef sig000 het volgende:
Ga zelf geen vragen stellen aan die populistische alle kanten op pratende volksvertegenwoordiger.![]()
Voor de liefhebbers weet ik er nog wel 1:
Welke functie prefereert mijnheer Teeven het meest.
Minister van Justitie of Minister van Binnenlandse zaken?

Mijnheer Teeven is overduidelijk aanwezig en vandaar die vraag, lijkt me niet dat hij in de 2e kamer blijft mocht de VVD gaan regeren.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mooi dilemma.
Vrijheid of veiligheid?
Agressieve drugstoerist of saaie thuiskweker?
Cameratoezicht of blauw op straat?
Digitale vooruitgang of online anarchie?
Boevenvanger of rechtsbeschermer?

De vraag zou dan moeten zijn waaruit bliijkt dat het ene zorgt voor het andere.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mooi dilemma.
Vrijheid of veiligheid?
Agressieve drugstoerist of saaie thuiskweker?
Cameratoezicht of blauw op straat?
Digitale vooruitgang of online anarchie?
Boevenvanger of rechtsbeschermer?

Morgen zal blijken dat Teeven al tijden op fok! post als tong80 ...quote:

Ik vermoed dat dit enkel is omdat de reacties zoals op Fok! en Tweakers het nieuws hebben gehaald...quote:

quote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Morgen zal blijken dat Teeven al tijden op fok! post als tong80 ...![]()
Aux serieux: ik ben benieuwd hoe het gaat, als het KLB volk komt buurten zal het wel druk worden.

wat als mijn mening nou gevormd wordt door veel scheldwoorden?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:01 schreef NJ het volgende:
Trollen, tvp's en gescheld wordt gewoon weggehaald hoor. Geen probleem.

Dan krijg je een ban.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:02 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
wat als mijn mening nou gevormd wordt door veel scheldwoorden?

Als je tijdens een normaal debat op een universiteit gaat lopen schelden word je ook gewoon verwijderd. Zelfs nog hardhandiger dan hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vrijheid van meningsuiting![]()

Ja, want freelance werk, nachtdiensten (heel wat zwaarder trouwens), vakantiedagen, en vrije dagen om gezondheidsredenen bestaan nietquote:Op zondag 30 mei 2010 21:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, de HARDWERKENDE BURGER heeft wel wat beters te doen, terwijl alle Gelukszoekers en Uitkeringstrekkers alle tijd hebben om in discussie te gaan.

Misschien een idee om Fred de quickquote functie uit te leggen? Dat verduidelijkt de converstatie.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
Zo liep het verleden week met een auteur ( als voorbeeld)
FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering"

Zie het interviewtopic zelf. De heer Teeven heeft FOK! uitgenodigd om met 10 personen binnenkort op de 2e Kamer met hem persoonlijk een gesprek te hebben en er over door te praten.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:20 schreef DeParo het volgende:
En wanneer ziet DeParo dit topic, inderdaad, 20 minuten te laat![]()
.

Dat is wel aardig van hem, heb Fred Teeven ondanks dat hij bij de meest egoistische partij van Nederland zit altijd een aardige vent gevonden, ook al ben ik waarschijnlijk niet een van die tien een mooi gebaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het interviewtopic zelf. De heer Teeven heeft FOK! uitgenodigd om met 10 personen binnenkort op de 2e Kamer met hem persoonlijk een gesprek te hebben en er over door te praten.
Dus dan zullen er nog vele vragen gesteld kunnen gaan worden

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |