dit is geen eis. Gigahertzen zeggen niks.quote:
Dit is de beste link voor jou,quote:Op zondag 30 mei 2010 15:17 schreef Aestivate het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)010-gamesysteem.html
perfect, want dat tweakers gamesysteem min de randapparatuur is wel ongeveer 800 euro.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef jacobussss het volgende:
ow en sorry voor het vergeten ik heb alle rand apparatuur al
Als je op de centen bent, zoals ik, zou ik eerder een AMD kiezen. Heb zelf toevallig vorig jaar precies dezelfde CPU gekocht als in dat Tweakers-systeem zit een een zeer vergelijkbare videokaart. Ben nog iedere dag dolgelukkig met m'n gamesysteempjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:20 schreef jacobussss het volgende:
mooi getal en die andere topic was faal
en ik dacht aan een intel core i7 met 3.2 ghz
call of duty, en nog een paar
Om maar niet te beginnen over zijn wazige taalgebruikquote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef geelkuikentje het volgende:
sorry ts maar ik vind je een beetje een wazig figuur
Voor games kiezen ze op Tweakers de laatste tijd vaak voor AMD (X4 955). Deze heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding voor games. De top Intels zijn sneller, en dat zie je terug in de prijs. Maar voor games presteert de AMD erg goed. Als je budget rond de 800 ligt zou ik voor de AMD gaan, omdat bijhorende moederborden ook goedkoper zijn dan de intel variant.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:35 schreef jacobussss het volgende:
xD
maar wa is ongeveer het verschil dan van amd en i7 enz.
2 veschillende merken oke maar wat is het veschil in prestatie's
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:12 schreef jacobussss het volgende:
ok maar uhmmm
als ik dat heb gedaan welke ik allemaal wil maar welke site zet het dan in elkaar??
en als ik deze dan pak bij tweakers
Phenom II X6 1055T kost 40 euro extra dan die andere
maar wat zijn die 2 cores extra dan ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |