Knuppel 'm dood !!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef alors het volgende:
mijn irritante broertje kwam In Your Light verpestennu Dead Man's Suit
![]()
dat is minder iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef alors het volgende:
mijn irritante broertje kwam In Your Light verpestennu Dead Man's Suit
Oh, ik open net de stream maar kan over anderhalf uur weer veilig terugkeren hoop ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Felixa het volgende:
Nee, niet Skunk Anansie...![]()
Vroeger vond ik het al niks en vorige week heb ik ze in het voorprogramma gezien van Rammstein en mijn oren doen nog zeer.
Ik hou niet zo van krijsende vrouwen.
Ach dit is altijd maar een paar nummers.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, ik open net de stream maar kan over anderhalf uur weer veilig terugkeren hoop ik.
Zonde idd, ze kon nu wel de dochter zijn van Beth Ditto van de Gossip...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ze wil van haar "schattige" imago af ofzo? Zie haar toch liever zo:
[ afbeelding ]
Dat zat ik ook al te denken . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef alors het volgende:
Zonde idd, ze kon nu wel de dochter zijn van Beth Ditto van de Gossip...
Wie weetquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Envoi het volgende:
Zometeen gaat ze vliegen ofzo, met die armen.
Ik moet toegeven, ben aangenaam verrast met hun optreden tot dusver . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Erg vet optreden tot dusver.
http://pinkpop.vpro.nl/live.htmlquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, mensen, ik hoor jullie over een stream, en ik neem aan dat die van 3voor12 is, maar waarom is er op 3voor12 noch hier een link van? Is dat geheim ofzo?
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, mensen, ik hoor jullie over een stream, en ik neem aan dat die van 3voor12 is, maar waarom is er op 3voor12 noch hier een link van? Is dat geheim ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bbquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet erg om die nog een keer te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, merci.Ik probeerde net maar net zoals vorig jaar pinkpopmashup, maar toen kreeg ik Madness
Was gisteren ook al een probleem.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef MrData het volgende:
Handig die Cultura24 stream..beeld en geluid lopen niet gelijk..
Misschien komt straks Edwin van der Sar Sarah Bettens ook wel weer een moppie meezingen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Skin ziet er nog PRECIES hetzelfde uit als toen ik haar in 1996 op PP zag.
Gisteren ?? Nog steeds zal je bedoelen . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was gisteren ook al een probleem.
Had jij dan niet dat 'ie er net ff uitklapte ??quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmm, geen last van, hier loopt het perfect synchroon.
Volgens mij zei ze dat ja, ze zei iets al, 'we're in the Heineken' zal ze de HMH wel mee bedoelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zei ze nou trouwens dat ze in de HMH staan? In februari? Of verstond ik dat verkeerd?
Jawel, maar daarvoor en daarna waren beeld/geluid gewoon synchroon.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had jij dan niet dat 'ie er net ff uitklapte ??
Ik las het ergens, of dat hier of op twitter was weet ik niet, maar ze zei dat ze in februari 2011 in de HMH staan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zei ze nou trouwens dat ze in de HMH staan? In februari? Of verstond ik dat verkeerd?
Mooi, dan ga ik daar even naar toe.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ja, ze zei iets al, 'we're in the Heineken' zal ze de HMH wel mee bedoelen.
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer komt het volgende optreden? Ik ben dit nu wel weer zat.
Hopelijk zenden ze om 18:18 Florence + the Machine uitquote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..
Bij staat er dat er 1 nummer Everything Everything komt en daarna Yeasayer.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..
Nope, kijken wat de pot schaft.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je ook overschakelen naar een ander podium? Dit vind ik echt verschrikkelijk.
Mooizoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij staat er dat er 1 nummer Everything Everything komt en daarna Yeasayer.
Je wordt op je wenken bediend!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je ook overschakelen naar een ander podium? Dit vind ik echt verschrikkelijk.
quote:
Nu heb je helemaal zin in RW neem ik aan?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
Zo, behalve wat spierpijn de zaterdag overleeft. Wat een dag
Eens kijken of er wat van terug te kijken is
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:03 schreef FlorentijnH het volgende:
nu kwartiertje maccabees (ofzoiets) en daarna Yeasayer denk ik?
Zeker wetenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal zin in RW neem ik aan?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:06 schreef postmortum het volgende:
dit is trouwens de goede stream , hier loopt beeld en geluid wel gelijk
http://www.nederland24.nl/#SNL
pinkpop.vpro.nl staat wat en volg productiegrrl en 3voor12 op twitterquote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef postmortum het volgende:
zemnden slash uit ?
en waar staat wat ze uitzenden op die site?
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuke beelden.
En die tippen echt niet aan Arcade Fire.
Ze zijn tot 23u doorgegaan volgens mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
ik zie nu in het tijdschema dat green day al om 22.30 afgelopen was?kloppen die tijden wel
Ongeveer jaquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn tot 23u doorgegaan volgens mij.
Pinkpop mag maar tot 23.00 uur toch? Dat las ik hier tenminste paar dagen terugquote:Op zondag 30 mei 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh, dat klopt dus ongeveer wel. Ik dacht dat het programma wel tot een uur of 1 door zou gaan,
Tijden kloppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
ik zie nu in het tijdschema dat green day al om 22.30 afgelopen was?kloppen die tijden wel
Klopt, woonwijken en vergunningen enzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Pinkpop mag maar tot 23.00 uur toch? Dat las ik hier tenminste paar dagen terug
Dat kan wel op RW ja, ook op RAR, Roskilde, Glasto, Lowlands, Melt, Pukkelpop en 1000 andere festivals. Pinkpop niet dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan ben ik in de war met tijden van RW denk ik. Ik dacht dat ik las dat iemand zei dat een band tot half 3 doorging maar dat zal daar dan wel zijn.
zeker niet! had eigenlijk niet verwacht dat het live zo goed zou klinkenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit trouwens (Yeasayer) niet verkeerd klinken
Kaarten kosten 37 euro, voorverkoop vanaf 2 juni.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Skunk Anansie op 25-02 in @HMHBackstage, laat de band net weten ter afsluiting van prima festivalhitsset. #PP10
Hoop het wel, maar vermoed van niet . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 16:50 schreef ari_zahav het volgende:
Weet iemand of we de Pixies of The Prodigy live te zien krijgen vanavond?
En ook al waren er geen woonwijken, dan vindt opa Smeets 23:00 laat genoeg voor de jongelui....quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze hebben een vergunning tot 23:00 i.v.m. de woonwijken.
Komende week kun je een interview terug zien op FOK!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef ThunderChild het volgende:
Ik vind dit trouwens (Yeasayer) niet verkeerd klinken
ohja dat is ook zoquote:
Zal waarschijnlijk alleen wat highlights zijn, net zoals Green Day gisteren . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef Andromache het volgende:
Prodigy staat wel aangekondigd op Teletekst. Ik heb hoop.![]()
uhh, Green Day was gisteren een uur hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 17:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk alleen wat highlights zijn, net zoals Green Day gisteren . . .
Ik denk dat op gitaar gaat meespelen, deed ie ook bij Kontrust paar weken geleden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
Triggerfinger, ook heerlijke band. Helaas moet ik ff van de stream weg nu. Wat wordt precies de inbreng van Eric Corton eigenlijk? Mag ie een nummertje meezingen?
ik zag hemquote:Op zondag 30 mei 2010 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat op gitaar gaat meespelen, deed ie ook bij Kontrust paar weken geleden.
echt niet saai hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 17:19 schreef alors het volgende:
Nou dit hoef ik niet te horen, wat saai zeg. Als Corton gesignaleerd wordt zeg het dan ff
Dit is het derde nr of zoquote:
Die leken mij helemaal niks en vond ik toch verrassend goed!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig, en ik zie dat ik yeasayer gemist heb...
Het was meer een vraagquote:Op zondag 30 mei 2010 17:34 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
jammer, die cover van mercy is zoo vet!
ohquote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was meer een vraagEn eens, zo verschrikkelijk vet was dat tijdens 3v12 song vh jaar
Omdat de belgen een veel alternatievere smaak in muziek hebben dan wij, neem stubru, dat is gewoon zoveel beterquote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zijn die Belgen toch zoveel beter in gave muziek dan wij eigenlijk???????????
Ja wij hebben Marco Borsato en Jaapquote:Op zondag 30 mei 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat de belgen een veel alternatievere smaak in muziek hebben dan wij, neem stubru, dat is gewoon zoveel beterEn meestal is de smaak van een land bepalend voor de bandjes die komen, vandaar...
Nou, daar moeten we echt trots op zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 17:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wij hebben Marco Borsato en Jaap![]()
Naja wij hebben wel Ilse de Lange en Anouk en zo, maar ik vind bandjes als Triggerfinger en Soulwax en dEUS en zo toch echt van een heel ander kaliber
Onder de rivieren klinkt muziek veel beter..quote:Op zondag 30 mei 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zijn die Belgen toch zoveel beter in gave muziek dan wij eigenlijk???????????
Anoukquote:Op zondag 30 mei 2010 17:39 schreef oh-oh het volgende:
Naja wij hebben wel Ilse de Lange en Anouk en zo, maar ik vind bandjes als Triggerfinger en Soulwax en dEUS en zo toch echt van een heel ander kaliber![]()
Oh kom op, dat vond ik echt zo on orgineel , doe maar gek dan vinden de mensen het geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Oké misschien verdient Ilse nog een plaatsje, maar het is bij lange na niet zo goed als bijvoorbeeld een C-mon & Kypski met de hele vertegenwoordiging die daar was. Wat dan wel weer uit de nederpop komt...
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef oh-oh het volgende:
Anouk is goed in wat ze doet, je hoeft dr niet van te houden.
Maar tis geen Triggerfinger.
Damn, wat is dit ontzettend goed dat nieuwe nr
C-mon & Kypski was tot nog toe het beste optreden op pinkpop, in mijn ogenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, dat vond ik echt zo on orgineel , doe maar gek dan vinden de mensen het geweldig![]()
De Polyphonic Spree is wat, zo 2004 of zo
In mijn ogen en oren nietquote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
C-mon & Kypski was tot nog toe het beste optreden op pinkpop, in mijn ogen
Had je überhaupt het optreden gisteren gezienquote:
Dat wil ik terug zien. Bij de Nederpopshow deden ze het ook steeds fantastisch!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had je überhaupt het optreden gisteren gezienDe hele nederpop kwam voorbij en er waren ook effecten alleen voor beeld enzo
Tnx! Even meespringen en -klappen in mijn eigen kamer, zal de onderbuurman leuk vindenquote:
Ja ik heb t gezien, twas een groot gezellig circusquote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had je überhaupt het optreden gisteren gezienDe hele nederpop kwam voorbij en er waren ook effecten alleen voor beeld enzo
kijk op de site van 3voor12.tv, zoek maar op googlequote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat wil ik terug zien. Bij de Nederpopshow deden ze het ook steeds fantastisch!
Net als bij madness vorig jaar, je kan de muziek haten, maar het hele festival terrein gaat op zijn kopquote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb t gezien, twas een groot gezellig circus
Ik vind vorig jaar de Jeugd van Tegenwoordig echt een heel leuk feestje, ik vond C'mon en Kypsky gewoon net tè, dat mag toch wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Net als bij madness vorig jaar, je kan de muziek haten, maar het hele festival terrein gaat op zijn kop
Gewoon opzoeken in je collectiequote:Op zondag 30 mei 2010 18:03 schreef oh-oh het volgende:
Het is wel onwijs jammer dat de titels van de nummers niet in beeld komen ...
Ik heb geen cds van zequote:
Daarom moeten we dus downloadmogelijkheden hebben, om te luisteren welke te nemenquote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen cds van ze![]()
Maar ik wilde dr net ff kopen, weet alleen niet of ik de eerste of de tweede moet nemen
Allebei!..quote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik wilde dr net ff kopen, weet alleen niet of ik de eerste of de tweede moet nemen
I feel ya pain, girlquote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef Cee het volgende:
tvp
Sorry, hier vind ik dus geen barst aan, heb het idee dat ik al 15 minuten naar het zelfde nummer aan het luisteren ben.
Ik download echt NOOIT muziek, ik koop cds.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom moeten we dus downloadmogelijkheden hebben, om te luisteren welke te nemen
Staan ze niet op Spotify dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom moeten we dus downloadmogelijkheden hebben, om te luisteren welke te nemen
allebeiquote:Op zondag 30 mei 2010 18:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou ook CDs kopen, maar eerst downloaden om te weten of het goed was, maar spotify is er ook nog altijd...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik download echt NOOIT muziek, ik koop cds.
Echt waar!
Neem ik die eerst, kan die andere altijd nog aangekocht worden hequote:Op zondag 30 mei 2010 18:10 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
allebeimaar als je moet kiezen zou ik What Grabs Ya? doen
Ik download echt niks, en ik heb ook geen mp3 speler of zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zou ook CDs kopen, maar eerst downloaden om te weten of het goed was, maar spotify is er ook nog altijd...
zo is datquote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neem ik die eerst, kan die andere altijd nog aangekocht worden he
Ah iemand die mijn mening over C'mon Kypksi en Kyteman deeltquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo lang men in NL een hoop gebakken lucht zoals een C-Mon & Kypski en een Kyteman zo geweldig vindt, zal België altijd wel betere muziek blijven maken.
Niet dat ik hier nu zo enorm van onder de indruk ben.
Nee, we moeten echt blij zijn met Anouk, Ilse de Lange, Roel van Velzen en co... Er moet toch een begin zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 18:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo lang men in NL een hoop gebakken lucht zoals een C-Mon & Kypski en een Kyteman zo geweldig vindt, zal België altijd wel betere muziek blijven maken.
Niet dat ik hier nu zo enorm van onder de indruk ben.
Word wel erger, hier onderweer, regen, hagel en windstoten van 70/80km.uquote:Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit in maastricht en het regent hier al ik weet niet hoe lang alsof de zondvloed begonnen is, het is daar niet veel beter geloof ik
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:17 schreef oh-oh het volgende:Wat een helden die gasten!
![]()
Ik heb sowieso wel een zwak voor van die stevig rockende driemansformaties
bij mij gaat ie nu ook uitquote:
Niet dan ??quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
A cunt is a usefull thing.
Ook niet helemaal ding, maar die mensen hebben al een hele tijd een behoorlijk hoge kwaliteit liedjes weten af te leveren. C&K en Kyteman en ook de Staat naar mijn mening moeten het meer hebben van een gimmick.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, we moeten echt blij zijn met Anouk, Ilse de Lange, Roel van Velzen en co... Er moet toch een begin zijn
Ik laat m aanstaan want dalijk komen die drie leuke rockabilly kids nog, van gisteren je weetsquote:Op zondag 30 mei 2010 18:20 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
was geweldig optreden!
![]()
[..]
bij mij gaat ie nu ook uit
Zulk een rebel idd, net als Pinkquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Keet, wat een boefje ben je toch
Echt he.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje Keet, wat een boefje ben je toch
Als Pinkpop die nou eens had geprogrammeerd....quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als Pinkpop die nou eens had geprogrammeerd....
Komt daar nog iets bij of blijft het daar bij? Wat betreft het uitzenden van streams van acts die vandaag speelden/spelen?quote:Onder voorbehoud kun je zondag kijken naar:
Danko Jones
Jon Allen
The Maccabees
General Fiasco
Skunk Anansie
Yeasayer
Triggerfinger
Gogol Bordello
Zal wel niet veel meer worden... Ergens al iets gezegd over uitzenden van bijv. Prodigy, Pink etc.?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:30 schreef Cee het volgende:
Op de 3 voor 12 site staat
[..]
Komt daar nog iets bij of blijft het daar bij? Wat betreft het uitzenden van streams van acts die vandaag speelden/spelen?
Alleen Prodigy zou moeite waard zijn, maar inderdaad ik mis ook niks (en editors maar heb ik al gezien).quote:Op zondag 30 mei 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
ik heb op ARTE24? naar een stukje van het PinkPop gekeken,ik merkte dat ik niks mis dit jaar.
meer mensen die dat hadden?
Yep...quote:Op zondag 30 mei 2010 18:31 schreef rubje het volgende:
ik heb op ARTE24? naar een stukje van het PinkPop gekeken,ik merkte dat ik niks mis dit jaar.
meer mensen die dat hadden?
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Caro is de Nederlandse Alors On Danse, klinkt leuk voor even en wordt door alles en iedereen 30.000 keer gedraaid en dus kapot gedraaid.
Wat wordt nou NIET kapot gedraaid tegenwoordig ??quote:Op zondag 30 mei 2010 18:42 schreef Geo3kant het volgende:
Caro is de Nederlandse Alors On Danse, klinkt leuk voor even en wordt door alles en iedereen 30.000 keer gedraaid en dus kapot gedraaid.
echt goede muziek!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat wordt nou NIET kapot gedraaid tegenwoordig ??![]()
Dit is wel een goed nummer, maar het is idd van de gekke dat ze niet live op de stream te zien waren . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 18:57 schreef alors het volgende:
omg, wat een eer dat wij toch nog een stukje Biffy Clyro mogen horen, zulks een voorrecht!
Ik vind het in den beginne best een aardig nummer, alleen wanneer de herhaling toeslaat heb ik het algauw weer gehoord.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit is wel een goed nummer, maar het is idd van de gekke dat ze niet live op de stream te zien waren . . .
Many of Horrorquote:Op zondag 30 mei 2010 19:00 schreef Geo3kant het volgende:
Vind wel lekker nummer , hoe heet het nummer eigelijk? Niet opgelet
Mika haha, net als een stier moet die vent wel een elastiek om zijn ballen doen voor zo'n optreden kan toch niet anders die stemquote:
Echt hequote:Op zondag 30 mei 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tsjongejonge, zend dan niks uit. Werkelijk. Als je dan nog niet eens één heel nummer uitzendt.
Met andere make-upjes is ze anders flink te gortig geweestquote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Cee het volgende:
Haar lied heet Foundation.
En dan vervolgens dat niet gebruiken.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Cee het volgende:
Haar lied heet Foundation.
En dan vervolgens dat niet gebruiken.
jaquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Mr_Memory het volgende:
Zijn de beelden op Cultura24 gelijk aan de streams?
de stream is ook van cultura24 dus jaquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Mr_Memory het volgende:
Zijn de beelden op Cultura24 gelijk aan de streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |