Knuppel 'm dood !!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef alors het volgende:
mijn irritante broertje kwam In Your Light verpestennu Dead Man's Suit
![]()
dat is minder iddquote:Op zondag 30 mei 2010 14:54 schreef alors het volgende:
mijn irritante broertje kwam In Your Light verpestennu Dead Man's Suit
Oh, ik open net de stream maar kan over anderhalf uur weer veilig terugkeren hoop ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Felixa het volgende:
Nee, niet Skunk Anansie...![]()
Vroeger vond ik het al niks en vorige week heb ik ze in het voorprogramma gezien van Rammstein en mijn oren doen nog zeer.
Ik hou niet zo van krijsende vrouwen.
Ach dit is altijd maar een paar nummers.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, ik open net de stream maar kan over anderhalf uur weer veilig terugkeren hoop ik.
Zonde idd, ze kon nu wel de dochter zijn van Beth Ditto van de Gossip...quote:Op zondag 30 mei 2010 15:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ze wil van haar "schattige" imago af ofzo? Zie haar toch liever zo:
[ afbeelding ]
Dat zat ik ook al te denken . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:18 schreef alors het volgende:
Zonde idd, ze kon nu wel de dochter zijn van Beth Ditto van de Gossip...
Wie weetquote:Op zondag 30 mei 2010 15:22 schreef Envoi het volgende:
Zometeen gaat ze vliegen ofzo, met die armen.
Ik moet toegeven, ben aangenaam verrast met hun optreden tot dusver . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Erg vet optreden tot dusver.
http://pinkpop.vpro.nl/live.htmlquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, mensen, ik hoor jullie over een stream, en ik neem aan dat die van 3voor12 is, maar waarom is er op 3voor12 noch hier een link van? Is dat geheim ofzo?
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, mensen, ik hoor jullie over een stream, en ik neem aan dat die van 3voor12 is, maar waarom is er op 3voor12 noch hier een link van? Is dat geheim ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bbquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook niet erg om die nog een keer te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, merci.Ik probeerde net maar net zoals vorig jaar pinkpopmashup, maar toen kreeg ik Madness
Was gisteren ook al een probleem.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:42 schreef MrData het volgende:
Handig die Cultura24 stream..beeld en geluid lopen niet gelijk..
Misschien komt straks Edwin van der Sar Sarah Bettens ook wel weer een moppie meezingen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef Tourniquet het volgende:
Skin ziet er nog PRECIES hetzelfde uit als toen ik haar in 1996 op PP zag.
Gisteren ?? Nog steeds zal je bedoelen . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was gisteren ook al een probleem.
Had jij dan niet dat 'ie er net ff uitklapte ??quote:Op zondag 30 mei 2010 15:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmm, geen last van, hier loopt het perfect synchroon.
Volgens mij zei ze dat ja, ze zei iets al, 'we're in the Heineken' zal ze de HMH wel mee bedoelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zei ze nou trouwens dat ze in de HMH staan? In februari? Of verstond ik dat verkeerd?
Jawel, maar daarvoor en daarna waren beeld/geluid gewoon synchroon.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had jij dan niet dat 'ie er net ff uitklapte ??
Ik las het ergens, of dat hier of op twitter was weet ik niet, maar ze zei dat ze in februari 2011 in de HMH staan.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:53 schreef Tourniquet het volgende:
Zei ze nou trouwens dat ze in de HMH staan? In februari? Of verstond ik dat verkeerd?
Mooi, dan ga ik daar even naar toe.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ja, ze zei iets al, 'we're in the Heineken' zal ze de HMH wel mee bedoelen.
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..quote:Op zondag 30 mei 2010 15:56 schreef Sirolf het volgende:
Wanneer komt het volgende optreden? Ik ben dit nu wel weer zat.
Hopelijk zenden ze om 18:18 Florence + the Machine uitquote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..
Bij staat er dat er 1 nummer Everything Everything komt en daarna Yeasayer.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dit duurt nog tot 16.15 dus ik denk dat ze nu alles laten zien. Op de site staat dat hierna The Maccabees (wie?) komen..
Nope, kijken wat de pot schaft.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je ook overschakelen naar een ander podium? Dit vind ik echt verschrikkelijk.
Mooizoquote:Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij staat er dat er 1 nummer Everything Everything komt en daarna Yeasayer.
Je wordt op je wenken bediend!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Kun je ook overschakelen naar een ander podium? Dit vind ik echt verschrikkelijk.
quote:
Nu heb je helemaal zin in RW neem ik aan?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef Piles het volgende:
Zo, behalve wat spierpijn de zaterdag overleeft. Wat een dag
Eens kijken of er wat van terug te kijken is
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:03 schreef FlorentijnH het volgende:
nu kwartiertje maccabees (ofzoiets) en daarna Yeasayer denk ik?
Zeker wetenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal zin in RW neem ik aan?
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:06 schreef postmortum het volgende:
dit is trouwens de goede stream , hier loopt beeld en geluid wel gelijk
http://www.nederland24.nl/#SNL
pinkpop.vpro.nl staat wat en volg productiegrrl en 3voor12 op twitterquote:Op zondag 30 mei 2010 16:05 schreef postmortum het volgende:
zemnden slash uit ?
en waar staat wat ze uitzenden op die site?
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:14 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuke beelden.
En die tippen echt niet aan Arcade Fire.
Ze zijn tot 23u doorgegaan volgens mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
ik zie nu in het tijdschema dat green day al om 22.30 afgelopen was?kloppen die tijden wel
Ongeveer jaquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn tot 23u doorgegaan volgens mij.
Pinkpop mag maar tot 23.00 uur toch? Dat las ik hier tenminste paar dagen terugquote:Op zondag 30 mei 2010 16:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh, dat klopt dus ongeveer wel. Ik dacht dat het programma wel tot een uur of 1 door zou gaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |