Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH MAII KOTT.. ben jij mijn buurjongen?
Ehm, vind het op de grens van kan wel/kan niet..quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Wat vinden jullie van '17 jarige doet het met 26 jarige'
kan bestquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Toevallig vandaag nog over gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
hoezo dat??quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bereid je voor op een zwaar, zwaar jaar.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???
Als het lekker is, see if I carequote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
ga eens wieberen meneer depriquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bereid je voor op een zwaar, zwaar jaar.
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Steve het volgende:
Wat vroeg.Ik begon me rond mijn 18e pas iets af te vragen.
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.quote:
Als het wettelijk mag!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
en anders maak je 'm homo!...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn haha
ja haha hij geeft nu shows in de powerzone op Proud to be Drag nights. Ze is echt crazyyquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, eehh.. nee.. doet jouw buurjongen dat?
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.quote:
kben voor een buffer van 5 jaarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
vanwaar deze vraag?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deceit het volgende:
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef NetSphere het volgende:
[..]
echt? Gelukkig dan is er nog hoop dat die ene "hetero" niet zo hetero blijkt te zijn haha
?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Weet niet... draag je nu een pruik en noem je jezelf tinkerbell ???
Ik heb een zeventienjarig roleplay character die inderdaad tegen die problemen oploopt. Leuk dat dat realistisch isquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,quote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om een jaar lang tegen allemaal privileges aan te hikken? En daarbij drink je in de regel veel te veel op je zeventiende.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ja haha hij geeft nu shows in de powerzone op Proud to be Drag nights. Ze is echt crazyy
De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
zakje2?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
uhh nee? Ik zie alleen op tegen 18. Dan moet ik allemaal dingen zelf gaan betalen en letten op mn gezichtsuidrukking om rimpels zoveel mogelijk te voorkomen.,
niet altijdquote:Op zondag 30 mei 2010 22:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Verspil je energie niet aan hetero-jongens op de middelbare school.
Het breekt altijd je hart.
je bent tenminste nietquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef NetSphere het volgende:
[..]
De enige twee homos op school die ik ken zijn kenkerlelijk haha. IK MOET IETSSS haha
Maar het is wel kut geef ik toe.
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]![]()
![]()
Wild guess: jij bent dol op Lady Gaga
Dik?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent tenminste niet
[ afbeelding ]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
Het is allemaal zoveel minderquote:
en monsterquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
De enige nicht uit het dorp!quote:
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als het niet wettelijk mag... Als de betrokkenen oprecht gelukkig met elkaar zijn, zie ik echt geen problemen.
the only gay in the villagequote:
Het is toch waarquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Uhmm paar nummers. Niet pokerface enzo :p Wel alehandro en bad romance.
maar dat is gemeen! want ik heb een hele brede muziek smaak haha :p
Nja het MAG volgens mij niet...quote:
ga jij maar lekker achter de geraniums zittenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
Ken je klassiekersquote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker achter de geraniums zitten
Een doodenge, domme scharrel van mij ookquote:Op zondag 30 mei 2010 22:35 schreef NetSphere het volgende:
[..]
maar ik ben geen op hol geslagen gaga fan hoor :p
Ben wel fan van jeffree star
Ik heb een live gezien en ben samen met hem op de foto gegaan hahahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een doodenge, domme scharrel van mij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |