quote:Op zondag 30 mei 2010 13:12 schreef DeeBee het volgende:
Ow my...only @ WTA: ga je boodschappen doen als het 2-0* 0-40 staat voor Sharapova, kom je terug staat Henin *4-2 voor.
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijdquote:Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Het zal wel iet verrassend zijn maar ik vind haar altijd wel grappig en leuk.
Ik heb trouwens een goed idee. Als de dames toch tegelijk met de heren moeten spelen op de GS'en, laat ze dan om 1 gewonnen set spelen met eventueel een tiebreak op 6-6.
Ja, nog beter.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveauquote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik heb nog een beter idee. Degene die de toss wint, wint de wedstrijd!
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?quote:
Sharapova-Henin valt nog wel mee voor een vrouwenpartij.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrouwentennis. Qua tennis is het niet veel bijzonders helaas.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Of ze doen gewoon steen, papier, schaar. Dat is waarschijnlijk nog van beter niveau.
We zien het door de vingers.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in #11 en #12 ook al zo, dus dacht doe hier ook maar de verkorte versie. Kan hem wel aanpassen als je er heel blij van wordt?
Denk je dat of hoop je dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, hoe hard kun je schreeuwen, dit is wel de genadeslag trouwens, break en uitserveren maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |