En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenquote:
Wat een vertrouwen ook in de medefokmens.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenDaar geloof ik namelijk niets van
Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En ik misschien ook wel, om te testen of jullie gevoelens hebbenDaar geloof ik namelijk niets van
Wij doen louter aan emotieloosquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bentquote:Op maandag 31 mei 2010 10:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga wel weer stil in een hoedje zitten..
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je bent wel schattig hoor als je een tikje verlegen bent
Dan kun je uit de hoed komen ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensen
Toch handig hoe een type in je voordeel kan werkenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
in een hoedje zitten is juist hip, in een hoekje is voor verlegen mensen
Goochelen is toch en iedereen kan een konijn uit een hoed toveren, maar jezelf uit een hoed toveren, volgens mij vallen vrouwen bij bosjes als je dat kanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan kun je uit de hoed komen ofzo![]()
En jongens die verlegen van je worden zijn
Komt mij bekend voor, had net mail terug gekregen naar 20 stuks. Staat nu alweer op 45.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
mail teruggebracht naar 140 krijg ik nu ineens een reply golf en sta ik weer op 180
quote:
Hè maar... moet jij nog afstuderen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef GameBabe het volgende:
Hier is het ook echt een chaos, patienten zitten zo lang te wachten dat er woede-aanvallen en jankbuien zijn. Voor mij op zich wel prima, daar ik dit probleem wil oplossen met mijn afstudeeronderzoek
Ik ben inderdaad zo gek geweest om naast mijn werk nog een master bedrijfswiskunde en informatica op te startenquote:
Props!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
Doctor of the Peggle Arts
Gained explodius fame! Blue ribbons for every level!
30
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mezelf
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Morthill het volgende:
krijg een cadeautje van Iceberg Interactive
http://www.iceberg-intera(...)ition-gone-gold.html
GOTY!!quote:press buttons, rotate knobs
Ja, ik lag hier ook praktisch in een scheur toen ik dat lasquote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat een spel! Hier is een officiële uitleg van de gameplay!
[..]
GOTY!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |