En Webberquote:
Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kwam er achter dat ik de stroomkabel van de PS3 nog steeds kwijt ben. Nu maar 1tje van onze oude tv gepakt, en jawel moet weer eens updaten
Dan ff FF9 binnen halen
Meukquote:Op zondag 30 mei 2010 15:11 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is gewoon ps3 misbruik! Heb je zo'n mooi apparaat gebruik je hem voor dat soort meuk...
En waar is bij onsquote:Op zondag 30 mei 2010 15:26 schreef Reintji het volgende:
de Belg is zeer goed (bij ons)
[ afbeelding ]
Ik heb niet 123 op die toren geletquote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Daar waar Lenny en Morthill ook wonen! Je herkent de toren niet?
Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDRik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vaker hoog inzetten en niet bang zijn om te bluffen. Ze folden tenzij ze ECHT goede kaarten hebben best snel dus bluffen werkt goed.
lol, jij zit nu in breda en ik zit nu in leidenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:39 schreef GameBabe het volgende:
Net lekker gelunched in Breda
Dat dobbelstenen-spel daarentegen is echt zo makkelijk als de pestquote:Op zondag 30 mei 2010 15:37 schreef Morthill het volgende:
ik ben echt zo klaar met dat pokeren in RDRik krijg 20 keer op rij schijtkaarten en dan krijg je eens een goede hand is alles wat er op tafel valt ruk. Tegenstanders scoren ondertussen moeiteloos altijd two pair of meer. Ben gvd 3 uur bezig om die tegenstanders te verslaan op dit tempo.
Bowlen was een sure thing methode om een strike te gooien, dus dat suckte ook en darts gooide je standaard triple 20.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Rockstar kan ZO geen minigames maken. In GTA IV: Dat Qubiq (of hoe het ook heet) liep voor geen meter, het biljarten werkte TOTAAL niet, bleven alleen darten over en het bowlen dat nog een beetje ging.
Dat zeker, al had ik het helemaal tof gevonden als Button en Hamilton ook elkaar eraf hadden geredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |