Dit dus. Autidude is z'n pilletjes weer vergeten in te nemen volgens mij. Geloof sowieso geen ruk meer van wat ie hier allemaal vertelt.quote:
Ik ga D66 stemmenquote:
Hoe kun je dat inschatten als je de programma's niet leest? En ze niet lezen en dan dalijk klagen dat ze niet uitvoeren wat je wilt is natuurlijk ook gek - als je niet weet waar je op stemt, moet je ook niet klagen. (Niet direct tegen jou, maar in het algemeen).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ga D66 stemmen![]()
Verder respecteer ik een ieder zijn stem.
Het zou wel goed zijn als we met zn allen wat meer ons verdiepen in de standpunten vd verschillende partijen, dwz programma doorlezen, maarjah, willen en doen is wel een enorme kloof natuurlijk.
Dat wil zeggen we moeten nog maar zien wat er van terecht komt
Ik lees ze wel? Maar je had het niet tegen mij dus,quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Hoe kun je dat inschatten als je de programma's niet leest? En ze niet lezen en dan dalijk klagen dat ze niet uitvoeren wat je wilt is natuurlijk ook gek - als je niet weet waar je op stemt, moet je ook niet klagen. (Niet direct tegen jou, maar in het algemeen).
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik mijn bachelor afgemaakt, master niet. Verder vind ik 1800 euro idd te weinig, maar triest? Nee, ik verdien mijn geld eerlijk. En het salaris vind ik op zich niet erg; het gaat me meer om het gebrek aan denkniveau en uitdaging in mijn werk.
Je kunt wel meer dan Engels, alleen kun je het niet echt aantoonbaar maken. Heb je wat aan het netwerk van oud studiegenoten?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik maak daar geen grapjes over, ik ben er doodserieus over. Ik werk al 3 jaar in een mbo-functie omdat ik niks kan vinden met Engels... Denk dat je flink geluk hebt, het aantal banen in vaste dienst bij vertaalbureaus neemt alleen maar af... Maar goed, vertalen en onderwijs zijn dan ook wel een beetje het enige wat je ermee kan. Bijna iedereen uit mijn jaargang doet een van die twee.
Vindt je het jammer dat je geen economie hebt gehad omdat je het leuk lijkt of omdat je denkt er werktechnisch verder mee te kunnen komen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Eens. Want ik heb gewoon alles laten vallen wat ik niet leuk vond. En als je op je 13e moet kiezen of je economie wilt houden.... Tsja...
100% mee eens. Zo ervaar ik het ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook veel van te hebben. Ik ben wat dat betreft net een jojo, ik zak soms ver onder het nulpunt, heb nergens vertrouwen in, vind alles kut. Maar uiteindelijk kom ik toch weer omhoog zetten en ga ik weer verder. Maar ik kan gewoon niet anders. Ik moet gewoon verder. Accepteren dat het kut is, is geen optie.
Wat ben je van plan? Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:54 schreef Satsuma het volgende:
Ik baal ook dat ik niet eerder gestopt ben met mijn studie, maar ik baal ook dat ik geen ander vakkenpakket op de middelbare school heb gekozen. Maar goed, ik zet het gewoon alsnog recht!
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Oh, ik ben er eigenlijk wel blij mee. Het geeft toch een heel andere kijk op de wereld.
Niet in de detailhandel. Dan zeggen ze gewoon "ja, maar een winkel is toch heel wat anders he". Want winkelpersoneel is dom, ik werk in een winkel, dus ik ben dom. Ongeacht universitaire opleiding of ervaring, ik ben dom. Einde verhaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
1800 euro voor een leidingevende is erg weinig. Over het algemeen (wanneer is het nou over het algemeen en wanneer in het algemeen) wordt leiding geven financieel behoorlijk gewaardeerd, in jouw geval dus niet. Het biedt wel perspectief voor een andere baan: leidinggevende ervaring staat goed op je cv en biedt zeker mogelijkheden. Er zijn eerlijke manieren om meer te verdienen.
Nee.quote:Je kunt wel meer dan Engels, alleen kun je het niet echt aantoonbaar maken. Heb je wat aan het netwerk van oud studiegenoten?
Ouch, en beide.quote:Vindt je het jammer dat je geen economie hebt gehad omdat je het leuk lijkt of omdat je denkt er werktechnisch verder mee te kunnen komen?
Cursussen, opleiding, netwerk, vrijwilligerswerk. Eigenlijk alles tegelijk, in meerdere richtingen. Ik wed nooit meer op 1 paard. Wil het niet tot in detail hier neergooien. We hebben het er wel over als je terug bent van vakantie, k?quote:Wat ben je van plan? Je maakt me nieuwsgierig.
Het was een béétje een grapje. Ik weet niet of ik er blij mee ben. Ja en nee. Het is gewoon zo.quote:Zo denk ik er ook over.
Dan zou ik in andere sectoren dan de detailhandel gaan kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Niet in de detailhandel. Dan zeggen ze gewoon "ja, maar een winkel is toch heel wat anders he". Want winkelpersoneel is dom, ik werk in een winkel, dus ik ben dom. Ongeacht universitaire opleiding of ervaring, ik ben dom. Einde verhaal.
[..]
quote:Ouch, en beide.
Prima!quote:[..]
Cursussen, opleiding, netwerk, vrijwilligerswerk. Eigenlijk alles tegelijk, in meerdere richtingen. Ik wed nooit meer op 1 paard. Wil het niet tot in detail hier neergooien. We hebben het er wel over als je terug bent van vakantie, k?
[..]
Dat heeft hij dus niet..quote:
Antwoord op die vraag staat slechts enkele posts onder de post die je gequote hebtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef Ferrobarr het volgende:
Onderstaande is feedback op Autidude. Het kan wel confronterend zijn...
Als je van te voren al wist dat het bagger was: waarom verspil je er dan 199 euro aan?
Met toestemming.quote:En weer 500 euro die je niet besteed hebt aan het aflossen van je schulden.
VOLLEDIG uit de duim gezogen... Je kent de feiten? Cijfers, namen, afspraken?quote:De reden waarom je het straks niet meer kan is omdat de schuldhulpverlening, in tegenstelling tot jij zelf, probeert je schuld te saneren. Een auto kun je je in je huidige omstandigheden gewoon niet permitteren.
Ik houd mijzelf absoluut niet voor de gek, in tegenstelling tot mensen die denken verstand van zaken te hebben met uiterst minimale kennis van feiten.quote:Dit is dus gewoon niet waar, gezien het bovenstaande. Sorry dat ik het zeg, maar je houdt jezelf hier voor de gek.
Maar ik hoef dus niet ALLES in te leveren, sterker nog.. ik mag een eigen bezit hebben tot 5000 euro.quote:1. Alle beetjes helpen.
2. Met niets doen lossen de problemen zich zo wie zo niet op.
Maandag is de volgende afspraak.. het is nog wachten allemaal totdat het traject echt loopt.quote:Inmiddels is het juni: is er inmiddels contact met je opgenomen? Zo ja: wat kwam daar uit? Zo nee: heb je contact met hun opgenomen? Zo ja: wat kwam daar uit? Zo nee: waarom niet? Ik begreep ergens dat je erg van slag kunt raken van contact over je schuldaflossing: je zou dan kunnen vragen iemand anders voor je te laten bellen (je vader, bijvoorbeeld). Neem zelf het heft in handen: dan gaat het vaak sneller en kun je het meer de voor jou juiste richting op sturen, in plaats van dat alles je overkomt.
Spreek je jezelf nu niet vreselijk tegen? En een behoorlijk stap terug moeten doen? NOG MEER?? hoe moet ik dat zien dan? Geen pindakaas meer op brood? Een matras verkopen omdat 1 matras op de grond goed genoeg is en 2 opelkaar een overbodige luxe?quote:
Niemand zegt dat je dat hoeft te doen, maar je zult wel een tijdje een behoorlijke stap terug moeten doen voordat je schuldenvrij verder kan met je leven.
Ik zie de waarheid elke dag onder ogen.. Ben je een beetje in de war ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Ferrobarr het volgende:
Jammer dat je de waarheid niet onder ogen durft te zien.
Ja maar ik ben altijd al gek op auto's en het verkeer geweest. Is een dingetje.. Ik was ook wel de eerste keer gezakt maar dat kwam omdat ik maar 10 lessen had genomen en dat wist de examinator.. Maar ik ging voor ff goedkoop rijbewijs scoren.. Maarja, toen had ik nog iets van 12 lessen genomen en wat meer rust in het rijden gestopt. en toen was ik wel geslaagd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het sowieso indrukwekkend dat je een auto hebt en rijd. Kan ik mij niet voorstellen op dit moment... het zou echt te veel stress opleveren. Zelfs met de fiets lukt me het maar nauwelijks op sommige wegen.
Ik ga stemmen maar op wie dat ga ik lekker niet zeggenquote:
och leef je nog spoortie??/quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Spoortie het volgende:
Om toch na 8 pagina's wat te laten horen terwijl ik toch de hele tijd meelees: TVP.
Daar is tegenwoordig een knop voor hequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Spoortie het volgende:
Om toch na 8 pagina's wat te laten horen terwijl ik toch de hele tijd meelees: TVP.
Echt waarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig een knop voor he
Haha ja, als je ff wilt bijpraten, kom maar op IRCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |