abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:22:12 #176
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_82510240
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Satsuma het volgende:
Je hebt gelijk hoor Ferrobarr.
Dit dus. Autidude is z'n pilletjes weer vergeten in te nemen volgens mij. Geloof sowieso geen ruk meer van wat ie hier allemaal vertelt.
Hallon!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:05:57 #177
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82526454
Wie gaat morgen stemmen en waarop?
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82527036
Stemwijzer gedaan daar kwam de pvv uit maar ik ga sp stemmen (die stond als 2e)
Btw nog steeds de ballen verstand van politiek, heb ook totaal geen standpunten gevolgd, ja ik ga me diep schamen. Nog ff wat doorgenomen met Detroit en tot de conclusie gekomen dat ik sp ga stemmen
pi_82528994
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef ikke043 het volgende:
Ik ga D66 stemmen
Verder respecteer ik een ieder zijn stem.
Het zou wel goed zijn als we met zn allen wat meer ons verdiepen in de standpunten vd verschillende partijen, dwz programma doorlezen, maarjah, willen en doen is wel een enorme kloof natuurlijk.
Dat wil zeggen we moeten nog maar zien wat er van terecht komt
pi_82529285
ik zit nu tussen SP en PVDA te twijfelen.Vooral gezien het feit dat ik Cohen best "een goede gast
vindt, maar denk toch voor sp te gaan. Hoewel het mij niet zo veel uitmaakt nu, als de PVV en CDA (vooral balkenende) maar niet winnen.
pi_82529768
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:49 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik ga D66 stemmen
Verder respecteer ik een ieder zijn stem.
Het zou wel goed zijn als we met zn allen wat meer ons verdiepen in de standpunten vd verschillende partijen, dwz programma doorlezen, maarjah, willen en doen is wel een enorme kloof natuurlijk.
Dat wil zeggen we moeten nog maar zien wat er van terecht komt
Hoe kun je dat inschatten als je de programma's niet leest? En ze niet lezen en dan dalijk klagen dat ze niet uitvoeren wat je wilt is natuurlijk ook gek - als je niet weet waar je op stemt, moet je ook niet klagen. (Niet direct tegen jou, maar in het algemeen).
pi_82530037
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Hoe kun je dat inschatten als je de programma's niet leest? En ze niet lezen en dan dalijk klagen dat ze niet uitvoeren wat je wilt is natuurlijk ook gek - als je niet weet waar je op stemt, moet je ook niet klagen. (Niet direct tegen jou, maar in het algemeen).
Ik lees ze wel? Maar je had het niet tegen mij dus,
Hoe ik kan inschatten dat het niet 100% zo word uitgevoerd als in de programma`s staat? Ervaring ; het verleden.
Partijen moeten samenwerken met elkaar, nogmaals kijken naar de haalbaarheid, uitvoerbaarheid van bepaalde zaken etc
pi_82533844
ik klaag niet.
En ik heb standpunten nabesproken.
pi_82553538
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik mijn bachelor afgemaakt, master niet. Verder vind ik 1800 euro idd te weinig, maar triest? Nee, ik verdien mijn geld eerlijk. En het salaris vind ik op zich niet erg; het gaat me meer om het gebrek aan denkniveau en uitdaging in mijn werk.

1800 euro voor een leidingevende is erg weinig. Over het algemeen (wanneer is het nou over het algemeen en wanneer in het algemeen ) wordt leiding geven financieel behoorlijk gewaardeerd, in jouw geval dus niet. Het biedt wel perspectief voor een andere baan: leidinggevende ervaring staat goed op je cv en biedt zeker mogelijkheden. Er zijn eerlijke manieren om meer te verdienen.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ik maak daar geen grapjes over, ik ben er doodserieus over. Ik werk al 3 jaar in een mbo-functie omdat ik niks kan vinden met Engels... Denk dat je flink geluk hebt, het aantal banen in vaste dienst bij vertaalbureaus neemt alleen maar af... Maar goed, vertalen en onderwijs zijn dan ook wel een beetje het enige wat je ermee kan. Bijna iedereen uit mijn jaargang doet een van die twee.
Je kunt wel meer dan Engels, alleen kun je het niet echt aantoonbaar maken. Heb je wat aan het netwerk van oud studiegenoten?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Eens. Want ik heb gewoon alles laten vallen wat ik niet leuk vond. En als je op je 13e moet kiezen of je economie wilt houden.... Tsja...
Vindt je het jammer dat je geen economie hebt gehad omdat je het leuk lijkt of omdat je denkt er werktechnisch verder mee te kunnen komen?
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:27 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Daar schijn ik ook veel van te hebben. Ik ben wat dat betreft net een jojo, ik zak soms ver onder het nulpunt, heb nergens vertrouwen in, vind alles kut. Maar uiteindelijk kom ik toch weer omhoog zetten en ga ik weer verder. Maar ik kan gewoon niet anders. Ik moet gewoon verder. Accepteren dat het kut is, is geen optie.
100% mee eens. Zo ervaar ik het ook.
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:54 schreef Satsuma het volgende:
Ik baal ook dat ik niet eerder gestopt ben met mijn studie, maar ik baal ook dat ik geen ander vakkenpakket op de middelbare school heb gekozen. Maar goed, ik zet het gewoon alsnog recht!
Wat ben je van plan? Je maakt me nieuwsgierig.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:14 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Oh, ik ben er eigenlijk wel blij mee. Het geeft toch een heel andere kijk op de wereld.
Zo denk ik er ook over.
twijfelgeval?
pi_82556550
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

1800 euro voor een leidingevende is erg weinig. Over het algemeen (wanneer is het nou over het algemeen en wanneer in het algemeen ) wordt leiding geven financieel behoorlijk gewaardeerd, in jouw geval dus niet. Het biedt wel perspectief voor een andere baan: leidinggevende ervaring staat goed op je cv en biedt zeker mogelijkheden. Er zijn eerlijke manieren om meer te verdienen.
Niet in de detailhandel. Dan zeggen ze gewoon "ja, maar een winkel is toch heel wat anders he". Want winkelpersoneel is dom, ik werk in een winkel, dus ik ben dom. Ongeacht universitaire opleiding of ervaring, ik ben dom. Einde verhaal.
quote:
Je kunt wel meer dan Engels, alleen kun je het niet echt aantoonbaar maken. Heb je wat aan het netwerk van oud studiegenoten?
Nee.
quote:
Vindt je het jammer dat je geen economie hebt gehad omdat je het leuk lijkt of omdat je denkt er werktechnisch verder mee te kunnen komen?
Ouch, en beide.
quote:
Wat ben je van plan? Je maakt me nieuwsgierig.
Cursussen, opleiding, netwerk, vrijwilligerswerk. Eigenlijk alles tegelijk, in meerdere richtingen. Ik wed nooit meer op 1 paard. Wil het niet tot in detail hier neergooien. We hebben het er wel over als je terug bent van vakantie, k?
quote:
Zo denk ik er ook over.
Het was een béétje een grapje. Ik weet niet of ik er blij mee ben. Ja en nee. Het is gewoon zo.
pi_82557227
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Niet in de detailhandel. Dan zeggen ze gewoon "ja, maar een winkel is toch heel wat anders he". Want winkelpersoneel is dom, ik werk in een winkel, dus ik ben dom. Ongeacht universitaire opleiding of ervaring, ik ben dom. Einde verhaal.
[..]
Dan zou ik in andere sectoren dan de detailhandel gaan kijken.
quote:
Ouch, en beide.
quote:
[..]

Cursussen, opleiding, netwerk, vrijwilligerswerk. Eigenlijk alles tegelijk, in meerdere richtingen. Ik wed nooit meer op 1 paard. Wil het niet tot in detail hier neergooien. We hebben het er wel over als je terug bent van vakantie, k?
[..]
Prima!
twijfelgeval?
pi_82557377
PS: Heb je die leuke vent nou al eens aangesproken en geïnfomeerd over je gevoelens?
twijfelgeval?
pi_82558180
Wat ik bedoel is dat andere sectoren mijn ervaring niet waarderen omdat het in de detailhandel is.

En nee, maar hij weet het denk ik wel en we maken progressie en ook daar hebben we het dan na je vakantie over. Waar ga je heen?
pi_82558611
Hmm; ik heb misschien onvoldoende kennis / ervaring op dit gebied...

Ik ga naar Frankrijk. Paar weken niks doen. Zeg ik nu. De praktijk is dat ik snel onruistig wordt.
Goed dat er progressie gemaakt wordt!
twijfelgeval?
pi_82559144
Heb er op dit moment heel gemengde gevoelens over. Maar het zit te diep om er niks mee te doen, vrees ik. Het klikt wel, dat weet ik zeker. Maar of het wat wordt is wat anders.

Frankrijk, leuk. Ben vorig jr naar Normandie geweest, goed bevallen.
pi_82561903
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Satsuma het volgende:
Je hebt gelijk hoor Ferrobarr.
Dat heeft hij dus niet..
WANT
quote:
Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef Ferrobarr het volgende:
Onderstaande is feedback op Autidude. Het kan wel confronterend zijn...

Als je van te voren al wist dat het bagger was: waarom verspil je er dan 199 euro aan?
Antwoord op die vraag staat slechts enkele posts onder de post die je gequote hebt
quote:
En weer 500 euro die je niet besteed hebt aan het aflossen van je schulden.
Met toestemming.
quote:
De reden waarom je het straks niet meer kan is omdat de schuldhulpverlening, in tegenstelling tot jij zelf, probeert je schuld te saneren. Een auto kun je je in je huidige omstandigheden gewoon niet permitteren.
VOLLEDIG uit de duim gezogen... Je kent de feiten? Cijfers, namen, afspraken?
Je weet wat ik allemaal doe en betaal..?? je weet ook welke bedrijven er dwars liggen etc?
quote:
Dit is dus gewoon niet waar, gezien het bovenstaande. Sorry dat ik het zeg, maar je houdt jezelf hier voor de gek.
Ik houd mijzelf absoluut niet voor de gek, in tegenstelling tot mensen die denken verstand van zaken te hebben met uiterst minimale kennis van feiten.
quote:
1. Alle beetjes helpen.
2. Met niets doen lossen de problemen zich zo wie zo niet op.
Maar ik hoef dus niet ALLES in te leveren, sterker nog.. ik mag een eigen bezit hebben tot 5000 euro.
Mag dat ook van jou?
quote:
Inmiddels is het juni: is er inmiddels contact met je opgenomen? Zo ja: wat kwam daar uit? Zo nee: heb je contact met hun opgenomen? Zo ja: wat kwam daar uit? Zo nee: waarom niet? Ik begreep ergens dat je erg van slag kunt raken van contact over je schuldaflossing: je zou dan kunnen vragen iemand anders voor je te laten bellen (je vader, bijvoorbeeld). Neem zelf het heft in handen: dan gaat het vaak sneller en kun je het meer de voor jou juiste richting op sturen, in plaats van dat alles je overkomt.
Maandag is de volgende afspraak.. het is nog wachten allemaal totdat het traject echt loopt.
Had ik ook al eerder gepost.
quote:

Niemand zegt dat je dat hoeft te doen, maar je zult wel een tijdje een behoorlijke stap terug moeten doen voordat je schuldenvrij verder kan met je leven.
Spreek je jezelf nu niet vreselijk tegen? En een behoorlijk stap terug moeten doen? NOG MEER?? hoe moet ik dat zien dan? Geen pindakaas meer op brood? Een matras verkopen omdat 1 matras op de grond goed genoeg is en 2 opelkaar een overbodige luxe?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82561993
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Ferrobarr het volgende:

Jammer dat je de waarheid niet onder ogen durft te zien.

Ik zie de waarheid elke dag onder ogen.. Ben je een beetje in de war ofzo?
Ik zit er, in tegenstelling tot jij, met mijn neus bovenop.
Maar jij weet het vast wel beter... Knap inlevingsvermogen voor een autist.
  woensdag 9 juni 2010 @ 18:37:14 #193
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_82562176
Ik vind het sowieso indrukwekkend dat je een auto hebt en rijd. Kan ik mij niet voorstellen op dit moment... het zou echt te veel stress opleveren. Zelfs met de fiets lukt me het maar nauwelijks op sommige wegen.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_82562621
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:37 schreef Wii-Style het volgende:
Ik vind het sowieso indrukwekkend dat je een auto hebt en rijd. Kan ik mij niet voorstellen op dit moment... het zou echt te veel stress opleveren. Zelfs met de fiets lukt me het maar nauwelijks op sommige wegen.
Ja maar ik ben altijd al gek op auto's en het verkeer geweest. Is een dingetje.. Ik was ook wel de eerste keer gezakt maar dat kwam omdat ik maar 10 lessen had genomen en dat wist de examinator.. Maar ik ging voor ff goedkoop rijbewijs scoren.. Maarja, toen had ik nog iets van 12 lessen genomen en wat meer rust in het rijden gestopt. en toen was ik wel geslaagd.

Maar ik vind het besturen van voertuigen erg leuk en prettig en het anticiperen en meerijden in het verkeer vind ik ook prettig want ik raak in een soort hyperfocus daardoor. En dat is een gigantische uitlaatklep, of zo iets. Ik word rustig van, het werkt voor mij heel erg rustgevend en ontspannen. Al kan ik ook erg kwaad of gestressed raken van bepaalde situaties hoor.. maar dan maak je ook wel weer wat mee, dat hebben NT'ers ook wel.. de bekende frustraties in het verkeer.. Maar dat is maar eventjes en daarna kan ik meteen weer afkoelen door lekker verder te tuffen.

Ik heb ook een racecursus gedaan 8 jaar terug en 2 keer rijvaardigheid en anti slip training. En ik heb nu 10 jaar mijn rijbewijs, volgende week maandag exact. En ik zit dichtbij de 200k km's ervaring. Ik heb ook veel baantjes gehad waarbij ik veel moest rijden, en in de eerste 2/3 jaren dat ik mijn rijbewijs had reed ik prive ook extreem veel. Het eerste jaar alleen al 45000km.. Was een hobby dingetje

Maar voor mij is autorijden denk ik net zoiets als dat muziek luisteren voor velen is.
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:19:25 #195
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82564128
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef ikke043 het volgende:
Ik ga stemmen maar op wie dat ga ik lekker niet zeggen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82569133
Om toch na 8 pagina's wat te laten horen terwijl ik toch de hele tijd meelees: TVP.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_82570019
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Spoortie het volgende:
Om toch na 8 pagina's wat te laten horen terwijl ik toch de hele tijd meelees: TVP.
och leef je nog spoortie??/
pi_82571932
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef Spoortie het volgende:
Daar is tegenwoordig een knop voor he
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:16:55 #199
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82572074
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Daar is tegenwoordig een knop voor he
Echt waar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82573595
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef francis998 het volgende:

[..]

och leef je nog spoortie??/
Haha ja, als je ff wilt bijpraten, kom maar op IRC
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')