abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82362658
Heb ook nu Medikenet+melamine voor het slapen, Gottegot wat een rust hier nu in huis.
pi_82365361
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik had em idd gezien en mod gevraagd het ding te sluiten. Triest dat crew een naamtopic toestaat, ik had ook bij ADMIN geklaagd, maar die vind dat het ding gewoon open mag. Hoe triest en omprofesiioneel men kan zijn.
NJ, toevallig? .. (nee, dit is geen crewbash)
Maar goed, dat gebeuren is ook passé.. en de verkiezingen straks ook

Ik vind dit stukje trouwens echt een bazen zin/ quote ;
quote:
Hoe triest en omprofesiioneel men kan zijn.

Flauw heh?

Ik vind het trouwens al behoorlijk warm.. Eigenlijk is het nu al té warm, naar mijn zin. Ook de kracht van de zon, mijn huid kan dat niet aan.. Ik moet eigenlijk eerst 1 keer goed verbranden en vervellen en dan heb ik een zomerhuidje. Maar het voelt en is gewoon niet gezond. En nu ben ik een beetje angstig aan het worden voor de voorspelde hittegolf.. Maarja, dat overleef ik wel.. alleen ik vind het maar erg onaangenaam. Ik hou wel heel erg van de zon en van het "stralende" weer. De mensen, en ik zelf ook, gaan dan ook stralen.. het stemt de massa vrolijk. Alles ziet er ook mooier en beter uit.
Ik vind het zeer pretig, absoluut! Zalig zelfs.. ik ben dan ook iemand die heel erg vatbaar is voor de "winter depressie" maar het is wel een feit.. De zon is zaligmakend. Maar dat kan dus ook zonder hitte.

Nu ik dit zo schrijf vraag ik me dus af heh, want daar zat ik dus een beetje over te brainstormen; Het is een onomstotelijk feit dat de zon voor een prettig gevoel zorgt.. een positieve uitstraling heeft, om het maar zo te noemen. Heeft te maken met hersenstofjes en interpretaties etc etc. Ik ervaar dat denk ik net als een NT'er, misschien heftiger.. maar iig ervaar ik het. Maar zijn er onder ons, in dit topic dan, ook mensen die dat gewoon helemaal niet ervaren? Dat je hersens dus gewoon niet die stoffen aanmaakt en totaal anders interpreteert? Dus eigenlijk kortgezegd; dat je niet kan begrijpen wat ik hier boven heb geschreven en dat je geen enkel geluksmakend gevoel kan vinden bij de zon/zomer/zonnestralen?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82365608
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:05 schreef Wasmachinemann het volgende:
Miele w7xx series die echt als dode vliegen uit de lucht
Zei ik toch dat ik goed was met wasmachines
Schitterend! Hoe oud ben jij? Ik vind het een leuke obsessie En je bent idd goed
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:06 schreef Wasmachinemann het volgende:
Heb ook nu Medikenet+melamine voor het slapen, Gottegot wat een rust hier nu in huis.
Hmmm.. Heb je een ADHD diagnose? Want Medikinet is Ritalin met vertraagde afgifte, net zoiets als Concerta.. als ik het goed heb (zo even uit het hoofdje) . Heb het iig zelf ook gehad ergens vorig jaar.. werkte voor mij niet.
Maarja, dat is voor iedereen weer anders.. bij de een werkt het super, de ander merkt niets of krijgt alleen maar klachten erbij. Fijn voor je dat het werkt iig

Ik zit nu zelf op 1 x 5mg Diazepam(Valium) s' avonds.. eerst was dat meer, ben nu aan het afbouwen en moet nog met mijn psych praten.. maar dit is tot nu toe het enige wat mij echt in toom weet te houden zonder bijwerkingen en alles. En met deze dosering kan ik normaal functioneren, als ik meer neem dan wordt het een "drug" en raak ik "aangeschoten/bezopen" of heel wazig. Maar met s'avonds 1 x 5mg kom ik goed in slaap en blijf ik slapen en kan ik de dag erop overdag normaal, maar rustig/gekalmeerd, functioneren.
pi_82366210
over "omprofesiioneel" gesproken.. Ik had er laatst weer zo'n mooie aan de foon heh.. ja, ik weet het, ik tref het vaak Maar goed.. Ik ben bekend met het telefoonalfabet, kent iedereen wel.. of heeft een eigen, maar begrijpelijke afwijkende versie daarop, echter GEIL ik gewoon op het NATO alfabet en dat gebruik dan ook liever/vaker/meer.

Dus ik moest gisteren een postcode doorgeven met de letters KS, ik zeg; Kilo Sierra..
Schattige dame (want het was een leuk gesprek) zegt; euhm.. Sierra.. dat is met een S?
(insert Oh REALY?? plaatje )
Auti; euh.. wacht ff hoor.. SIERRA.. Sierra India Echo Romeo Romeo Alpha.. euh.. ja, volgens mij met een S jah.. de S van Sierra
Schattige dame; " haahhahaa!! ja, nee, ok..

Maar ik begrijp dat dus niet heh.. ok, ik hou zelf ook wel van retorische vragen ter bevestiging.. een soort van onzekerheid ofzo.. misschien was dat het ook wel. En ik verwacht ook niet van ieder mens dat, zelfs niet als ze telefoonwerk doen, dat ze feilloos het NATO alfabet kennen. Maar kom op zeg..
"Sierra.. is dat met een S" .... ................ Nee hoor, dat is gewoon met de G van Gerard..

Ik wil echt niet arrogant overkomen, en ook ik maak fouten, echt waar.. Maar dit kan ik gewoon niet begrijpen, ik vond het wel leuk.. want de rest was heel goed en het was gewoon een schattige dame.. Dan vind ik het soms gewoon schattig, want ik denk ook wel dat ze het wel wist maar even onzeker was.. en dat is liev Maar het kan natuurlijk ook dat ze het gewoon echt niet wist, want ik kijk tegenwoordig nergens meer vreemd van op.. Maar dat kán toch haast niet?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:55:43 #105
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82369449
@ Echtgaaf,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82369814
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:55 schreef ikke043 het volgende:
@ Echtgaaf,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Populaire kerel... die moet de 2e kamer in!
pi_82371650
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 17:09 schreef Autidude het volgende:

[..]

Populaire kerel... die moet de 2e kamer in!

Dat kan nog ene leuk worden
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 16:55 schreef ikke043 het volgende:
@ Echtgaaf,
SPOILER
Dank voor de tip

Ik zal er iets aan doen.
pi_82371834
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:40 schreef Autidude het volgende:

[..]

NJ, toevallig? .. (nee, dit is geen crewbash)
Ik denk het wel. Ik hoef de crew ook niet te bashen, maar naamtopics werden bmw nooit geaccepteerd, dus waarom nu ineens wel. Enfin, een duidelijke reactie was kennelijk teveel gevraagd.
quote:
Maar goed, dat gebeuren is ook passé.. en de verkiezingen straks ook
Zeker. Gelukkig wel. Ik hoop alleen dat er nog iets te redden valt voor PvdA. Moet er niet aan denken dat Rutte premier gaat worden. Ik zou in dat geval nog heel erg van Balkenende gaan houden.
quote:
Ik vind dit stukje trouwens echt een bazen zin/ quote ;
[..]

Flauw heh?
Ik kan er wel tegen hoor Maar ik ben zo woordblind als de pest zo nu en dan. typen is voor mij een ramp. Dat er niet iets beter bestaat
quote:
Ik vind het trouwens al behoorlijk warm.. Eigenlijk is het nu al té warm, naar mijn zin. Ook de kracht van de zon, mijn huid kan dat niet aan.. Ik moet eigenlijk eerst 1 keer goed verbranden en vervellen en dan heb ik een zomerhuidje. Maar het voelt en is gewoon niet gezond. En nu ben ik een beetje angstig aan het worden voor de voorspelde hittegolf.. Maarja, dat overleef ik wel.. alleen ik vind het maar erg onaangenaam. Ik hou wel heel erg van de zon en van het "stralende" weer. De mensen, en ik zelf ook, gaan dan ook stralen.. het stemt de massa vrolijk. Alles ziet er ook mooier en beter uit.
Ik vind het zeer pretig, absoluut! Zalig zelfs.. ik ben dan ook iemand die heel erg vatbaar is voor de "winter depressie" maar het is wel een feit.. De zon is zaligmakend. Maar dat kan dus ook zonder hitte.

Nu ik dit zo schrijf vraag ik me dus af heh, want daar zat ik dus een beetje over te brainstormen; Het is een onomstotelijk feit dat de zon voor een prettig gevoel zorgt.. een positieve uitstraling heeft, om het maar zo te noemen. Heeft te maken met hersenstofjes en interpretaties etc etc. Ik ervaar dat denk ik net als een NT'er, misschien heftiger.. maar iig ervaar ik het. Maar zijn er onder ons, in dit topic dan, ook mensen die dat gewoon helemaal niet ervaren? Dat je hersens dus gewoon niet die stoffen aanmaakt en totaal anders interpreteert? Dus eigenlijk kortgezegd; dat je niet kan begrijpen wat ik hier boven heb geschreven en dat je geen enkel geluksmakend gevoel kan vinden bij de zon/zomer/zonnestralen?
Laat het lekker over je heen komen. Maar troost je, de meeste mensen zijn het nog niet gewend. Het gaat nu ineens veel te hard en dat straft direct weer af met buien. Vanaf morgen.

De zon doet toch vele goed. Er komen dan stofjes vrij. Van mij mag het

Nog niet vrezen voor een hittegolf, het is immers niet zeker dat die er komt. En anders een opblaasbad kopen, dan kan je daar heel de dag gaan inleggen. Ik heb het serieus overwogen ;Y

Hoe is het met je auto?
pi_82372197
Mailbox is weer beschikbaar
  zaterdag 5 juni 2010 @ 20:02:14 #110
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82374250
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Mailbox is weer beschikbaar
Naamtopics zo lang het niet om bashen gaat worden echt wel geaccepteerd. En dat bashen heb je wel een beetje aan jezelf te danken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82378659
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door ScarFace- op 05-06-2010 22:41:58 ]
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:35:08 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_82378721
Ik heb in 't VKZ feedback forum gevraagd om 't geflame in de richting van EG te stoppen...
Hallon!
pi_82378748
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik kan er wel tegen hoor Maar ik ben zo woordblind als de pest zo nu en dan. typen is voor mij een ramp. Dat er niet iets beter bestaat

Hoe is het met je auto?
Ben zelf ook wel redelijk woordblind hoor, dus ik begrijp het wel.. vind het ook niet erg en ik ben al helemaal geen spellingsnazi.. Online al helemaal niet.. Alsof een post op een forum, en dan nog FOK! nb, helemaal taalkundig correct hoort te zijn in deze huidige gemoderniseerde maatschappij.. Rekenen doet men al niet meer zonder calculator.. waarom dan nog perfect academisch Nederlands "spreken" op een fuckin forum waar het "tokkie" gehalte van af straalt .. met of zonder d of dt..

Verder weet ik het wel wat betreft de warmte hoor, en ik kijk dan ook echt uit naar morgen.. Laat maar komen.. Heerlijke natuurlijke reactie!!

En met de auto gaat het zeer goed Ik heb het echt goed gedaan.. Goedkoper kon/kan echt niet
En ik ben er wel zo intens blij mee... dat is gewoon niet te beschrijven.
Heerlijk.. en het past ook allemaal.. Het is een ZX, en dat is PSA en eigenlijk een 306 maar dan met een andere koets.. En dat is goed! En Colin heeft nog voor Citroen gereden
Alles klopt gewoon.. Kan ook haast niet fout gaan.. Als iemand een foutje maakt en ik daar niet op reageer en dus er voor kies om niet te remmen en mijn auto erin te zetten... Speel ik kiet of kom ik er met winst uit
Maar zo vuil ben ik niet.. Ik kan lekker tuffen, voor weinig.. en dat doet mij echt heel erg goed. Ook dat is niet te omschrijven.. Maar ik ben terug!!!
Het is een heel belangrijke en goede stap geweest
pi_82378842
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb in 't VKZ feedback forum gevraagd om 't geflame in de richting van EG te stoppen...
Laat het rusten en op zijn beloop... Het is fucking FOK!! alsof die zgn quasi intelligente top HBOérs met mega penissen en nog grotere ego het ooit zullen begrijpen of kunnen relativeren etc etc.. Die mensen komen niet verder dan schijten, wat overigens een doodnormale menselijke behoefte is, en op "Invoeren" drukken.
Daar is niets mis mee, ieder voor zich ook.. vrijheid etc.. Maar drollen spoel ik doorgaans door.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:54:58 #115
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82379283
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik weet niet of en hoe ik anders reageer dan anderen, omdat het zo ontzettend moeilijk te vergelijken is. Hetzelfde als: ik vind elk weer mooi. Ik heb liever niet dat ik nat regen ofzo, maar ik vind regen mooi, net zo mooi als zon of wind. En mensen vinden dat dan raar, moet je dat gaan uitleggen, en dan zeggen: oh, eigenlijk heb je wel gelijk
Dus, je vraag kan ik niet beantwoorden (al vermoed ik dat het wel zo is...
------------------------------------------------
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:13 schreef Autidude het volgende:
over "omprofesiioneel" gesproken.. Ik had er laatst weer zo'n mooie aan de foon heh.. ja, ik weet het, ik tref het vaak Maar goed.. Ik ben bekend met het telefoonalfabet, kent iedereen wel.. of heeft een eigen, maar begrijpelijke afwijkende versie daarop, echter GEIL ik gewoon op het NATO alfabet en dat gebruik dan ook liever/vaker/meer.

Dus ik moest gisteren een postcode doorgeven met de letters KS, ik zeg; Kilo Sierra..
Schattige dame (want het was een leuk gesprek) zegt; euhm.. Sierra.. dat is met een S?
(insert Oh REALY?? plaatje )
Auti; euh.. wacht ff hoor.. SIERRA.. Sierra India Echo Romeo Romeo Alpha.. euh.. ja, volgens mij met een S jah.. de S van Sierra
Schattige dame; " haahhahaa!! ja, nee, ok..

Maar ik begrijp dat dus niet heh.. ok, ik hou zelf ook wel van retorische vragen ter bevestiging.. een soort van onzekerheid ofzo.. misschien was dat het ook wel. En ik verwacht ook niet van ieder mens dat, zelfs niet als ze telefoonwerk doen, dat ze feilloos het NATO alfabet kennen. Maar kom op zeg..
"Sierra.. is dat met een S" .... ................ Nee hoor, dat is gewoon met de G van Gerard..

Ik wil echt niet arrogant overkomen, en ook ik maak fouten, echt waar.. Maar dit kan ik gewoon niet begrijpen, ik vond het wel leuk.. want de rest was heel goed en het was gewoon een schattige dame.. Dan vind ik het soms gewoon schattig, want ik denk ook wel dat ze het wel wist maar even onzeker was.. en dat is liev Maar het kan natuurlijk ook dat ze het gewoon echt niet wist, want ik kijk tegenwoordig nergens meer vreemd van op.. Maar dat kán toch haast niet?
Zo bekend. Mijn achternaam is eigenlijk maar op 1 schrijfwijze bekend, en ik kan elke keer dat ze hem opschrijven verbeteringen aanbrengen... Zo moeilijk is het toch niet? Dus wel.
------------------------------------------------
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:39 schreef Autidude het volgende:

[..]

Laat het rusten en op zijn beloop... Het is fucking FOK!! alsof die zgn quasi intelligente top HBOérs met mega penissen en nog grotere ego het ooit zullen begrijpen of kunnen relativeren etc etc.. Die mensen komen niet verder dan schijten, wat overigens een doodnormale menselijke behoefte is, en op "Invoeren" drukken.
Daar is niets mis mee, ieder voor zich ook.. vrijheid etc.. Maar drollen spoel ik doorgaans door.
QFT
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82379934
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef Ferrobarr het volgende:
PS: Ik vind dat je in dit topic goede, zinvolle reacties en berichten post.
Dank je!
(Ik probeer dat overigens op heel Fok te doen; dus niet dat ik heel Fok volplemp, maar ik hou niet van onzinreacties plaatsen. Dus als ik ergens geen verstand van heb, dan post ik niet, of ik geef alleen mijn mening/gevoel/gedachte en dat zeg ik er dan ook gewoon bij dat het alleen mijn mening/gevoel/gedachte is.)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_82380007
Over weer/seizoenen:
Ik merk wel heel erg dat ik gevoelig ben voor als ik te weinig daglicht zie. In de tijden van korte dagen ben ik heel snel moe, en heb nauwelijks fut. En het heeft ook effect op mijn depressies, die zijn vanaf november altijd veel sterker dan zeg maar rond deze tijd van het jaar. Maar goed, nu ik dat weet, kan ik daar ook een beetje extra op letten, en mezelf beter voorhouden dat het vanzelf weer goed komt (over een paar maanden )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_82380801
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Naamtopics zo lang het niet om bashen gaat worden echt wel geaccepteerd. En dat bashen heb je wel een beetje aan jezelf te danken.
Dat bashen valt op mee hoor, het gaat mij om dat ze 1 lijn moeten trekken. Of je staat het toe of in geen enkel geval.

En natuurlijk gaat het er soms hard aan toe. Geeft niks, maar ik speel liever het spel op inhoud en niet zoals TS op de persoon. Verder wordt ik er niet koud of warm van, het zegt meer over TS dan over mij. Wat chewie deed dat was wel ver over de grens. Ik had het topic trouwens laat gezien ook na de heropening.

Hoe meer woorden er je aan vuil maakt, hoe groter je TS maakt. Dat doe ik dus maar niet
pi_82380917
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Dank Maar geen zorg, want op zich valt het topic nog wel mee. Het is niets als je de pus van chewie in ogenschouw neemt.
pi_82381013
Ik begin meer en meer te vermoeden dat ik ook een vorm van asperger heb.

Alleen ik vind andere mensen raar, en begrijp niet hoe ze hun tijd kunnen vullen met onzinnige praatjes. Ik begrijp ook niet hoe mensen constant schone schijn kunnen en vooral willen spelen. Vond als kind al dat verjaardagsfeestjes maar nergens over gingen, zat altijd de situaties te analyseren, hoe mensen op elkaars verhalen reageren, de emoties acteren (ten minste dat vermoed ik) omdat het allemaal zo oninteressant is, dat moet wel. Ik begrijp de zin hiervan niet. Waarom niet open en eerlijk en echt en to the point.
pi_82381152
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik begin meer en meer te vermoeden dat ik ook een vorm van asperger heb.

Alleen ik vind andere mensen raar, en begrijp niet hoe ze hun tijd kunnen vullen met onzinnige praatjes. Ik begrijp ook niet hoe mensen constant schone schijn kunnen en vooral willen spelen. Vond als kind al dat verjaardagsfeestjes maar nergens over gingen, zat altijd de situaties te analyseren, hoe mensen op elkaars verhalen reageren, de emoties acteren (ten minste dat vermoed ik) omdat het allemaal zo oninteressant is, dat moet wel. Ik begrijp de zin hiervan niet.
Dat kunnen wel signalen zijn... Maar zou je het willen weten?
pi_82381214
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 22:36 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ben zelf ook wel redelijk woordblind hoor, dus ik begrijp het wel.. vind het ook niet erg en ik ben al helemaal geen spellingsnazi.. Online al helemaal niet.. Alsof een post op een forum, en dan nog FOK! nb, helemaal taalkundig correct hoort te zijn in deze huidige gemoderniseerde maatschappij.. Rekenen doet men al niet meer zonder calculator.. waarom dan nog perfect academisch Nederlands "spreken" op een fuckin forum waar het "tokkie" gehalte van af straalt .. met of zonder d of dt..

Verder weet ik het wel wat betreft de warmte hoor, en ik kijk dan ook echt uit naar morgen.. Laat maar komen.. Heerlijke natuurlijke reactie!!

En met de auto gaat het zeer goed Ik heb het echt goed gedaan.. Goedkoper kon/kan echt niet
En ik ben er wel zo intens blij mee... dat is gewoon niet te beschrijven.
Heerlijk.. en het past ook allemaal.. Het is een ZX, en dat is PSA en eigenlijk een 306 maar dan met een andere koets.. En dat is goed! En Colin heeft nog voor Citroen gereden
Alles klopt gewoon.. Kan ook haast niet fout gaan.. Als iemand een foutje maakt en ik daar niet op reageer en dus er voor kies om niet te remmen en mijn auto erin te zetten... Speel ik kiet of kom ik er met winst uit
Maar zo vuil ben ik niet.. Ik kan lekker tuffen, voor weinig.. en dat doet mij echt heel erg goed. Ook dat is niet te omschrijven.. Maar ik ben terug!!!
Het is een heel belangrijke en goede stap geweest
Mooi, auti dat je het getroffen lijkt te hebben...... ik heb ooit een stukje met het type meegereden, ik stond versteld hoe comfortabel de auto is.....

Probeer er zuinig op te zijn, want auto's van rond de 500 is vaak niet veel soeps. Je moet gewoon geluk hebben.

Het geeft je enorm veel vrijheid.
pi_82381228
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 23:58 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat kunnen wel signalen zijn... Maar zou je het willen weten?
Ja op zich wel. Er zijn nog wel meer symptomen. Doe binnenkort een test.
pi_82381302
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja op zich wel. Er zijn nog wel meer symptomen. Doe binnenkort een test.
Spannend hoor. Hopelijk krijg je dan zo snel mogelijk duidelijkheid. Maar loop je tegen problemen aan bij werk of studie?
pi_82381405
quote:
Op zondag 6 juni 2010 00:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Spannend hoor. Hopelijk krijg je dan zo snel mogelijk duidelijkheid. Maar loop je tegen problemen aan bij werk of studie?
Mwah, spannend. Ik vraag me af wat als ik t niet heb. Dan ben ik gewoon een rare maar problemen, op zich wel een beetje ja. Al vraag ik me dus af, ligt t probleem ook niet bij anderen. Ben ik niet gewoon te 'echt', meer dan waar men aan gewend is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')