Tja.. nog geen 10 minuten later werd de buurman opgehaald door een Ambulance en met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht... Onvoorstelbaar niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef francis998 het volgende:
[..]
Mooi, auti. Goed slapen betekend meestal ook een goed begin van de dag
Fijn auti dat je lekker in vel zit.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:
[..]
Tja.. nog geen 10 minuten later werd de buurman opgehaald door een Ambulance en met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht... Onvoorstelbaar niet?
Maarja, oude man heh.. veel oude mensen in mijn buurt, en op een gegeven moment gaan die stuk..
Dat hoort wel bij het leven.
Verder is het wel een mooie dag geweest idd.![]()
O.a. mijn pa geholpen met het uitzoeken van een nieuwe TV, na al mijn advies vroeg hij of ik mee wou naar de winkel.. nou dat vind ik wel leuk, verkopers eruit lullen!![]()
![]()
![]()
![]()
Die koppen dan..Je ziet ze gewoon denken " oh kut!.. een Tweaker.. " of "dit zal toch geen mystery klant zijn heh?"
Heerlijk!! Na wat overwegingen en bekijken had mijn vader een keuze gemaakt
Maar ze hadden hem niet op voorraad, en dan gaan ze natuurlijk aanbieden om het showroom model mee te gevenDus mijn pa zegt.. dan gaat er natuurlijk wat van af?!.. Nee dat kon ie niet doen etc.. Maar ik ga mijn pa echt geen showroom model laten kopen. Dus toen hadden we het er al over van hoe lang dat ding dan al daar stond etc.. en begon ie een beetje te mompelen en onduidelijk te worden.
Dus ik zeg; als je nou ff een afstandbediening haalt dan duiken we het servicemenu in en dan kan je precies zien hoeveel branduren hij er al op heeft zitten... Dus niet heh.. hahahaha.. Nu moeten we even een weekje wachten, maar dan hebben we wel een splinternieuwe.
En lekker auto gereden, kreeg het meteen weer voorelkaar om 2 onopvallende agenten in te halen![]()
![]()
Geen last van gehad overigens, ging netjesToen ik in de stad was heb ik zelfs nog aan betaald parkeren gedaan!! .. een godswonder!!
![]()
![]()
En die aflevering "Jong" over autisme heeft mij ook erg goed gedaan, dus ik zit weer helemaal lekker in mijn vel.
Nou, ik vind het wel interessant omdat ik dus eigenlijk een soort van mix ben tussen Asperger en Klassiek Autisme. En ik kon heel het programma niet, en ben ook wel een beetje anti EO als ik eerlijk moet zijn, maar dit vind ik toch wel een erg mooi en goed programma met een fijne presentator. Alleen de gordelspanners van dat busje zijn echt levensgevaarlijk beroerd slecht..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
Fijn auti dat je lekker in vel zit.![]()
Ik vond die aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Dat soort autisten heb ik al vaker gezien dus het was niet echt nieuw voor mij. Ik had liever dat ze autisten hadden gefilmd waar het minder duidelijk was dat ze autisme hadden.
Dan heb ik nog wel meer tips voor jequote:Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel interessant omdat ik dus eigenlijk een soort van mix ben tussen Asperger en Klassiek Autisme. En ik kon heel het programma niet, en ben ook wel een beetje anti EO als ik eerlijk moet zijn, maar dit vind ik toch wel een erg mooi en goed programma met een fijne presentator. Alleen de gordelspanners van dat busje zijn echt levensgevaarlijk beroerd slecht..![]()
En ik vond het echt fijn om te zien.. want ik ben inderdaad wel een soort van mix ja.. natuurlijk met mijn eigen afwijkingen/karakter/fieps en kenmerken.. maar ik begrijp nu wel veel meer van het feit dat ik van beide stoornissen dus dingen heb en daardoor PDD-NOS ben.
Ik ga hem ook aan mijn ouders laten zien.. daar wil ik een soort van dvd'tje voor maken met speciale filmpjes om duidelijkheid te geven.
Haha, Verkopers eruit lullen doe ik ook vaak als me ouders iets huishoudelijk nodig hebben imo, 2 jaar eerder toen onze wasmachine kapot ging na 18 jaar [Miele w715, kei-oud ding] wouden me ouders iets HEEL moderner, ik dus met me moeder naar de winkel, ga ik dus die verkopers er uit lullenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:
[..]
Tja.. nog geen 10 minuten later werd de buurman opgehaald door een Ambulance en met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht... Onvoorstelbaar niet?
Maarja, oude man heh.. veel oude mensen in mijn buurt, en op een gegeven moment gaan die stuk..
Dat hoort wel bij het leven.
Verder is het wel een mooie dag geweest idd.![]()
O.a. mijn pa geholpen met het uitzoeken van een nieuwe TV, na al mijn advies vroeg hij of ik mee wou naar de winkel.. nou dat vind ik wel leuk, verkopers eruit lullen!![]()
![]()
![]()
![]()
Die koppen dan..Je ziet ze gewoon denken " oh kut!.. een Tweaker.. " of "dit zal toch geen mystery klant zijn heh?"
Heerlijk!! Na wat overwegingen en bekijken had mijn vader een keuze gemaakt
Maar ze hadden hem niet op voorraad, en dan gaan ze natuurlijk aanbieden om het showroom model mee te gevenDus mijn pa zegt.. dan gaat er natuurlijk wat van af?!.. Nee dat kon ie niet doen etc.. Maar ik ga mijn pa echt geen showroom model laten kopen. Dus toen hadden we het er al over van hoe lang dat ding dan al daar stond etc.. en begon ie een beetje te mompelen en onduidelijk te worden.
Dus ik zeg; als je nou ff een afstandbediening haalt dan duiken we het servicemenu in en dan kan je precies zien hoeveel branduren hij er al op heeft zitten... Dus niet heh.. hahahaha.. Nu moeten we even een weekje wachten, maar dan hebben we wel een splinternieuwe.
En lekker auto gereden, kreeg het meteen weer voorelkaar om 2 onopvallende agenten in te halen![]()
![]()
Geen last van gehad overigens, ging netjesToen ik in de stad was heb ik zelfs nog aan betaald parkeren gedaan!! .. een godswonder!!
![]()
![]()
En die aflevering "Jong" over autisme heeft mij ook erg goed gedaan, dus ik zit weer helemaal lekker in mijn vel.
Ja dat is mooi hehquote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Wasmachinemann het volgende:
Haha, Verkopers eruit lullen doe ik ook vaak als me ouders iets huishoudelijk nodig hebben imo, 2 jaar eerder toen onze wasmachine kapot ging na 18 jaar [Miele w715, kei-oud ding] wouden me ouders iets HEEL moderner, ik dus met me moeder naar de winkel, ga ik dus die verkopers er uit lullen![]()
Thnxs man! Ik zal het eens opzoeken.. al ben ik geen treintjes man.. Maarja, ik heb andere fieps.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel meer tips voor je![]()
Pi-Man
Trainman
Whehe, QFTquote:Op maandag 31 mei 2010 01:05 schreef SeanDaley het volgende:
[..]
Hey, ja wel prima. Zo lang er niet veel gebeurd tegelijk, gaat alles wel neutraal tot prima. Ik ben niet echt zo actief op Fok, ik vind het merendeels van de community een beetje eentonig, alsof ik steeds dezelfde topics lees alleen dan een andere titel/ echt zo een contest waar iedereen de grappigste reactie wil + het feit dat de posts van willekeurige topics veel te snel gaan. Als ik klik op actieve topics, en dan nog een keer, zie ik gewoon 2 verschillende lijsten haha. Hoe gaat het verder met jou?
Eneuh.. TC?? Traction control?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey seandaley had je nog gemist! Fijn dat je weer terug bent!
auti kom je mee shoppen voor mijn huisje, heb ook nog een tc en wasmachine ed nodig
Goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wilde net vragen, hoest met jou EG? Maar zal je nog ff mailen!
Als ik mij ertoe kan zettenWant ik heb bar weinig zin in wat dan ook
Nou hopelijk gaat het nu wat beter met je , ik heb gedonder met het draadloos netwerk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef francis998 het volgende:
goedenmorgen, alles goed met iedereen?
Hier dus stukken minder. Ik zit zelf op dit moment weer gigantisch in de knoop lichtelijk depressief, geen zin meer.
En dan raakt de pc vol geinfecteerdmet allerlei stomme virussen ed. en de virusscanners na 1 dag scannen nog niet klaar..wel doei ermee dan. Weer opnieuw installeren alles.
Ondertussen mag ik de IRC ook niet meer op...en een bedrijf die een bedrag moest innnen van mijn rekening loopt het dubbel te innen
KOrtom het gaat hier weer heerlijk
heerlijk pc's en internet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou hopelijk gaat het nu wat beter met je , ik heb gedonder met het draadloos netwerk.
Met vallen en opstaan. Is mijn ervaring. Ik had gedonder met een draadloos netwerk. Maar nu doet ie het weer goed.....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
heerlijk pc's en internet.
Ik snap niet meer wat ik er vroeger nou zo dondersgoed aan vondt
Dikke knuffelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef francis998 het volgende:
goedenmorgen, alles goed met iedereen?
Hier dus stukken minder. Ik zit zelf op dit moment weer gigantisch in de knoop lichtelijk depressief, geen zin meer.
En dan raakt de pc vol geinfecteerdmet allerlei stomme virussen ed. en de virusscanners na 1 dag scannen nog niet klaar..wel doei ermee dan. Weer opnieuw installeren alles.
Ondertussen mag ik de IRC ook niet meer op...en een bedrijf die een bedrag moest innnen van mijn rekening loopt het dubbel te innen
KOrtom het gaat hier weer heerlijk
Misschien een andere invalshoek (en niet op jou persoonlijk gericht): geloven is niet enkel naar de kerk gaan en de bijbel lezen, maar vooral leven naar datgene wat je in de bijbel leest en in de kerk hoort. En dan niet als een bedoeïen gaan verkleden of televisies verbannen, maar de boodschap van samen leven enzo. Veel mensen (katholiek, gereformeerd, joods, islamiet, etc.) leven naar wat ze horen, denken zelf niet na, snappen niet dat het niet om het copiëren van gedrag gaat, maar om dat kleine beetje extra, dat minuutje luisteren, die kleine glimlach.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, is de kerk straks een lid kwijt. Ik merk steeds meer dat mensen liever met anderen praten en dat ik er maar als joker bij sta. Maar ik wil ook geen contact terugwinnen door mensen een schuldgevoel aan te praten. Dus ik wil meer tact gebruiken. Klagen kan altijd nog op internet. "Kan God mensen ook alles gaan afnemen zoals bij Job gebeurde", lijkt me wel een mooie start om er over te praten met anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |