abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82153664
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef francis998 het volgende:

[..]

Mooi, auti. Goed slapen betekend meestal ook een goed begin van de dag
Tja.. nog geen 10 minuten later werd de buurman opgehaald door een Ambulance en met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht... Onvoorstelbaar niet?
Maarja, oude man heh.. veel oude mensen in mijn buurt, en op een gegeven moment gaan die stuk..
Dat hoort wel bij het leven.

Verder is het wel een mooie dag geweest idd.
O.a. mijn pa geholpen met het uitzoeken van een nieuwe TV, na al mijn advies vroeg hij of ik mee wou naar de winkel.. nou dat vind ik wel leuk, verkopers eruit lullen!
Die koppen dan.. Je ziet ze gewoon denken " oh kut!.. een Tweaker.. " of "dit zal toch geen mystery klant zijn heh?" Heerlijk!! Na wat overwegingen en bekijken had mijn vader een keuze gemaakt

Maar ze hadden hem niet op voorraad, en dan gaan ze natuurlijk aanbieden om het showroom model mee te geven Dus mijn pa zegt.. dan gaat er natuurlijk wat van af?!.. Nee dat kon ie niet doen etc.. Maar ik ga mijn pa echt geen showroom model laten kopen. Dus toen hadden we het er al over van hoe lang dat ding dan al daar stond etc.. en begon ie een beetje te mompelen en onduidelijk te worden.
Dus ik zeg; als je nou ff een afstandbediening haalt dan duiken we het servicemenu in en dan kan je precies zien hoeveel branduren hij er al op heeft zitten... Dus niet heh.. hahahaha.. Nu moeten we even een weekje wachten, maar dan hebben we wel een splinternieuwe.

En lekker auto gereden, kreeg het meteen weer voorelkaar om 2 onopvallende agenten in te halen
Geen last van gehad overigens, ging netjes Toen ik in de stad was heb ik zelfs nog aan betaald parkeren gedaan!! .. een godswonder!!

En die aflevering "Jong" over autisme heeft mij ook erg goed gedaan, dus ik zit weer helemaal lekker in mijn vel.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:11:25 #27
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82153804
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:

[..]

Tja.. nog geen 10 minuten later werd de buurman opgehaald door een Ambulance en met zwaailicht en sirene naar het ziekenhuis gebracht... Onvoorstelbaar niet?
Maarja, oude man heh.. veel oude mensen in mijn buurt, en op een gegeven moment gaan die stuk..

O.a. mijn pa geholpen met het uitzoeken van een nieuwe TV, na al mijn advies vroeg hij of ik mee wou naar de winkel.. nou dat vind ik wel leuk, verkopers eruit lullen!
Die koppen dan.. Je ziet ze gewoon denken " oh kut!.. een Tweaker.. " of "dit zal toch geen mystery klant zijn heh?" Heerlijk!! Na wat overwegingen en bekijken had mijn vader een keuze gemaakt

Maar ze hadden hem niet op voorraad, en dan gaan ze natuurlijk aanbieden om het showroom model mee te geven Dus mijn pa zegt.. dan gaat er natuurlijk wat van af?!.. Nee dat kon ie niet doen etc.. Maar ik ga mijn pa echt geen showroom model laten kopen. Dus toen hadden we het er al over van hoe lang dat ding dan al daar stond etc.. en begon ie een beetje te mompelen en onduidelijk te worden.
Dus ik zeg; als je nou ff een afstandbediening haalt dan duiken we het servicemenu in en dan kan je precies zien hoeveel branduren hij er al op heeft zitten... Dus niet heh.. hahahaha.. Nu moeten we even een weekje wachten, maar dan hebben we wel een splinternieuwe.

En lekker auto gereden, kreeg het meteen weer voorelkaar om 2 onopvallende agenten in te halen
Geen last van gehad overigens, ging netjes Toen ik in de stad was heb ik zelfs nog aan betaald parkeren gedaan!! .. een godswonder!!

En die aflevering "Jong" over autisme heeft mij ook erg goed gedaan, dus ik zit weer helemaal lekker in mijn vel.
Fijn auti dat je lekker in vel zit.

Ik vond die aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Dat soort autisten heb ik al vaker gezien dus het was niet echt nieuw voor mij. Ik had liever dat ze autisten hadden gefilmd waar het minder duidelijk was dat ze autisme hadden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82154159
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
Fijn auti dat je lekker in vel zit.

Ik vond die aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Dat soort autisten heb ik al vaker gezien dus het was niet echt nieuw voor mij. Ik had liever dat ze autisten hadden gefilmd waar het minder duidelijk was dat ze autisme hadden.
Nou, ik vind het wel interessant omdat ik dus eigenlijk een soort van mix ben tussen Asperger en Klassiek Autisme. En ik kon heel het programma niet, en ben ook wel een beetje anti EO als ik eerlijk moet zijn, maar dit vind ik toch wel een erg mooi en goed programma met een fijne presentator. Alleen de gordelspanners van dat busje zijn echt levensgevaarlijk beroerd slecht..

En ik vond het echt fijn om te zien.. want ik ben inderdaad wel een soort van mix ja.. natuurlijk met mijn eigen afwijkingen/karakter/fieps en kenmerken.. maar ik begrijp nu wel veel meer van het feit dat ik van beide stoornissen dus dingen heb en daardoor PDD-NOS ben.
Ik ga hem ook aan mijn ouders laten zien.. daar wil ik een soort van dvd'tje voor maken met speciale filmpjes om duidelijkheid te geven.
  maandag 31 mei 2010 @ 18:21:52 #29
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82154223
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:20 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel interessant omdat ik dus eigenlijk een soort van mix ben tussen Asperger en Klassiek Autisme. En ik kon heel het programma niet, en ben ook wel een beetje anti EO als ik eerlijk moet zijn, maar dit vind ik toch wel een erg mooi en goed programma met een fijne presentator. Alleen de gordelspanners van dat busje zijn echt levensgevaarlijk beroerd slecht..

En ik vond het echt fijn om te zien.. want ik ben inderdaad wel een soort van mix ja.. natuurlijk met mijn eigen afwijkingen/karakter/fieps en kenmerken.. maar ik begrijp nu wel veel meer van het feit dat ik van beide stoornissen dus dingen heb en daardoor PDD-NOS ben.
Ik ga hem ook aan mijn ouders laten zien.. daar wil ik een soort van dvd'tje voor maken met speciale filmpjes om duidelijkheid te geven.
Dan heb ik nog wel meer tips voor je

Pi-Man
Trainman
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_82154511
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef Autidude het volgende:

[..]

Haha, Verkopers eruit lullen doe ik ook vaak als me ouders iets huishoudelijk nodig hebben imo, 2 jaar eerder toen onze wasmachine kapot ging na 18 jaar [Miele w715, kei-oud ding] wouden me ouders iets HEEL moderner, ik dus met me moeder naar de winkel, ga ik dus die verkopers er uit lullen
pi_82165193
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Wasmachinemann het volgende:

Haha, Verkopers eruit lullen doe ik ook vaak als me ouders iets huishoudelijk nodig hebben imo, 2 jaar eerder toen onze wasmachine kapot ging na 18 jaar [Miele w715, kei-oud ding] wouden me ouders iets HEEL moderner, ik dus met me moeder naar de winkel, ga ik dus die verkopers er uit lullen
Ja dat is mooi heh Het is zeg maar een soort van praten met iemand die dezelfde "hobby" of "kennis" heeft, wat dus een prettig gevoel geeft.. maar bij voorbaat wéét je gewoon al meer. Of je moet toevallig een
verkoper met een ASS, niet te verwarren met ASS verkoper , tegenkomen... Maar dat is mij nog niet overkomen.

Die jongens bij zo'n winkel als De Block of BCC ofzo die krijgen allemaal wel een cursus en worden ook steeds opgefrist.. maar krijgen ook zoveel info dat ze er van in de war raken of gewoon maar lukraak wat
lopen te verzinnen. Dat is heel mooi voor de normale mens, en ze weten ook best wat te vertellen hoor..
Totdat Auti binnen loopt

Ik heb GE-NO-TEN!! zalig, zalig, zalig!! Arme jongen... De hele mikmak voor zijn kiezen Typenummers, techniek, vergelijkingen, ghosting, bleeding, Hertz en Reactietijd, DVB-C tuners en modules, 500 serie, 600 serie, B type en C type <- specifieke Samsung shit.. En nog zovéél meer HAHAHAHA!!!
Maar hij was zo aardig, en ik deed dus ook vriendelijk.. alleen met een shitload aan kennis en een overstroming van feiten en retorische vragen En dan tussendoor even een opmerking "maar je zit wel goed met je prijs man!" Wat ook klopte.. Komt ie met een heel verhaal dat ze Consumentenbond gekozen zijn en met TV's en Witgoed heel goed in de markt zitten etc.. JOH!!??

Ik kan daar van genieten.. maar niet op het moment zelf.. dan draai ik op een soort automatische piloot en ben ik een robot met af en toe een menselijke opmerking of momentje. Op de terugweg naar huis heb ik pas echt in extase dubbel gelegen.. Met z'n mooie verhaaltjes.. en nu weer helemaal.. En die kop van hem!!

Want het werd dus pas echt mooi toen ik hem duidelijk maakte dat ik met de afstandbediening wel in het servicemenu kon komen, zeg maar een soort van hacken zoals een monteur van Samsung dat doet, en dat we dan precies kunnen zien hoeveel branduren dat ding aan heeft gestaan
Dus gingen we maar voor de optie om een nieuwe over te laten komen uit filiaal Hilversum, die had nog voorraad..

Krijg je zo'n heel lulverhaal over extra garantie en bla bla.. VERKOPUH!!! En ik keek naar mijn pa, en ik weet dat hij dat toch niet doet.. maar mijn pa vindt dat ook schitterend dus lieten we hem zijn hele verhaal doen over die extra verzekering.. En toen kwam de vraag.. Heeft u daar interesse in? Mijn vader kijkt hem aan van; nee joh gekkie.. en ik zeg; "Je moet gewoon geen stenen tegen dat ding aan gooien jonguh"
Ja maar en euh.. bla bla... Mijn pa; neuh ik neem gewoon die gok.

Zelfde leuke dingen later in de middag bij het kopen van een USB externe DVD writer.
Zit ook een heel verhaal aan vast, kan het heeeeeel lang maken. Maar ik zal veel overslaan;
uiteindelijk stond ik bij het afrekenen in een 2e winkel (1e winkel is een verhaal ansich), nog even snel te
kijken of ie standaard onder Linux kon e.d. Dus ik zat ff dat doosje te lezen, met de woorden "ff kijken hoor" .. Begint die drol een heel verhaal over.. ja het is 8 speed en bla bla.. Ik zeg, nee ik wou ff weten of ie zo op Linux draait.. , andere verkoper kijkt meteen op ("oh kut!! en tweaker!! ) .. "maar ik zie dat het al goed zit hoor.." ... "en anders schrijf ik toch gewoon zelf een drivertje?"
Die koppen!!

Priceless...
pi_82166065
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan heb ik nog wel meer tips voor je

Pi-Man
Trainman
Thnxs man! Ik zal het eens opzoeken.. al ben ik geen treintjes man.. Maarja, ik heb andere fieps.
En dat Pi gelul vind ik ik ook altijd schitterend.. Goh.. iemand kan een vaste cijferreeks onthouden en feilloos opnummeren... poeh poeh ? Mensen vinden het al raar als ik alles wat met cijfers te maken heeft zo uit mijn hoofd opnoem bij bijvoorbeeld intake gesprekken.. burgerservice(sofi)nummer, rekeningnummers, telefoonnummers, alles.. dat is voor mij best wel normaal. Want ik gebruik die nummers vaak en die nummer zie ik zo in mijn hoofd, want ik heb ze heel vaak in tekst/zwart op wit gezien.

Maar het schijnt zwaar indrukwekkend te zijn als je Pi tot heel veel decimalen achter de komma ofzo (zo heet toch?) uit je hoofd weet.. Maar dat is gewoon een vast iets. Dat kan ik ook wel hoor, dus dat ga ik ook doen.. Ik ga "Pi" uit mijn hoofd leren.. voor sollicitatiegesprekken ofzo

Zo zijn er wel veel dingen dat ik niet snap dat het echt bijzonder is, omdat ook niet alleen ik maar ook best wel veel andere mensen dat kunnen. Zelfde met Ambidextrie, heb ik ook.. maar ik denk dat dat ook aan ASS gelinkt is en met linker en rechter hersenhelft te maken heeft. Maar voor mij is heel normaal maar je kan er bijna niks mee... maar iedereen vindt het wel bijzonder en speciaal en helemaal geweldig.

Maar daarom heeft Voorzet ook mijn CV gestuurd voor een soort functie waarin ik dus gewoon heel goed ben, het is ook een soort robot werk maar het moet door een mens gedaan worden.
pi_82166200
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:05 schreef SeanDaley het volgende:

[..]

Hey, ja wel prima. Zo lang er niet veel gebeurd tegelijk, gaat alles wel neutraal tot prima. Ik ben niet echt zo actief op Fok, ik vind het merendeels van de community een beetje eentonig, alsof ik steeds dezelfde topics lees alleen dan een andere titel/ echt zo een contest waar iedereen de grappigste reactie wil + het feit dat de posts van willekeurige topics veel te snel gaan. Als ik klik op actieve topics, en dan nog een keer, zie ik gewoon 2 verschillende lijsten haha. Hoe gaat het verder met jou?
Whehe, QFT

Ja, gaat lekker hier, neem wel af en toe wat veel hooi op me vork (Stage, sportschool, toneel, bijbaan, stappen, the list goes on) Ik vermaak me wel! Ontwikkeling gaat gestaag.

Wat doe je tegenwoordig?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82168513
Hey seandaley had je nog gemist! Fijn dat je weer terug bent!

auti kom je mee shoppen voor mijn huisje, heb ook nog een tc en wasmachine ed nodig
pi_82168927
quote:
Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey seandaley had je nog gemist! Fijn dat je weer terug bent!

auti kom je mee shoppen voor mijn huisje, heb ook nog een tc en wasmachine ed nodig
Eneuh.. TC?? Traction control?
De V zit rechts naast de C, lieverd, beide met de linker wijsvinger bedienen. U bent toch wel bekend met het tien-vinger-systeem-blind? Mijn hemel zeg, dat ben ik al sedert 1991 afgestudeerd aan het Scheidegger instituut
Heeft u misschien een probleem met de fijne motoriek?

Maar wasmachines heb ik geen verstand van.. Maar volgens mij hebben wij hier tegenwoordig zelfs een wasmachinemann
pi_82169044
En met een TV kan ik je wel helpen hoor.. mits ik eisen en budget weet etc.. de markt is nu ook goed voor TV kopen ivm WK stunten etc etc.. Maar de markt is groooooot en het ligt puur aan budget en eisen. Dus kom maar op of stuur een PM
pi_82169231
Ik ben moe auti.. Motoriek werkt niet helemaal mee..
Huis is pas in oktober november klaar dus dat gaat m nog niet worden tenzij ik m in amsterdam kan stallen maar daar maak ik niet blij mee. En t budget.. Max. 600,- en goedkoper is beter
Niet zoveel eisen, zolang ie maar groot genoeg is om zonder bril tv te kijken (lettergrote hihi)
pi_82169498
Hahhaa.. ik ken dat hoor
Maar voor dat bedrag, en tegen die tijd is er heel wat moois te krijgen hoor. Zeker als er nog wat "oud" spul over is want dan kan je nog makkelijk idioot groot gaan.. echt 117 of 127 cm. Maar de ideale en meest verkochte maten zijn 32" (82cm) en 40" (102cm) en dat zijn ook echt uitstekende maten, de rest is pats of fiep Geef maar een gil tegen die tijd..
pi_82182605
goedenmorgen, alles goed met iedereen?
Hier dus stukken minder. Ik zit zelf op dit moment weer gigantisch in de knoop lichtelijk depressief, geen zin meer.
En dan raakt de pc vol geinfecteerd met allerlei stomme virussen ed. en de virusscanners na 1 dag scannen nog niet klaar..wel doei ermee dan. Weer opnieuw installeren alles.
Ondertussen mag ik de IRC ook niet meer op...en een bedrijf die een bedrag moest innnen van mijn rekening loopt het dubbel te innen

KOrtom het gaat hier weer heerlijk
pi_82185146

Hier word ik vrolijk en blij van.
pi_82195022
Wilde net vragen, hoest met jou EG? Maar zal je nog ff mailen!
Als ik mij ertoe kan zetten Want ik heb bar weinig zin in wat dan ook
pi_82195120
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wilde net vragen, hoest met jou EG? Maar zal je nog ff mailen!
Als ik mij ertoe kan zetten Want ik heb bar weinig zin in wat dan ook
Goed

Dank je

Ach we hebben allemaal wel eens nergens zin in.

Maar goed. Een moet ene nieuw netwerk gaan aanleggen. Zie ik zwaar tegen op.

Ik hoop dat het met jou verder wel goed gaat
pi_82195160
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef francis998 het volgende:
Hier dus stukken minder. Ik zit zelf op dit moment weer gigantisch in de knoop lichtelijk depressief, geen zin meer.
En dan raakt de pc vol geinfecteerd met allerlei stomme virussen ed. en de virusscanners na 1 dag scannen nog niet klaar..wel doei ermee dan. Weer opnieuw installeren alles.
Ondertussen mag ik de IRC ook niet meer op...en een bedrijf die een bedrag moest innnen van mijn rekening loopt het dubbel te innen

Nou hopelijk gaat het nu wat beter met je , ik heb gedonder met het draadloos netwerk.
pi_82197925
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou hopelijk gaat het nu wat beter met je , ik heb gedonder met het draadloos netwerk.
heerlijk pc's en internet.

Ik snap niet meer wat ik er vroeger nou zo dondersgoed aan vondt
pi_82199035
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

heerlijk pc's en internet.

Ik snap niet meer wat ik er vroeger nou zo dondersgoed aan vondt
Met vallen en opstaan. Is mijn ervaring. Ik had gedonder met een draadloos netwerk. Maar nu doet ie het weer goed.....

Kan soms lang duren. Ik hoop toch dat het je lukt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 19:00:01 #46
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82201307
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef francis998 het volgende:

Dikke knuffel

Komende dagen wordt het weer mooi weer. Dus dat is iig al een goed vooruitzicht.

3 dubbel terug innen dat geld dat zal ze leren
14 SHADES OF GREY
pi_82206265
Ik had vandaag theorie examen voor mn rijbewijs.
Welgeteld 1 fout te veel, in het gevaar herkennings gedeelte
Hoe ik me verder voel is heel wisselend
pi_82206438
En mn instructeur vind me tijdens het rijden ook vaak te slecht reageren op anderen e.d
Ik zo vragen waarom zij je dat niet eerder, tijdens de eerste lessen ofzo(hij begon helemaal als het zo blijft adviseer ik een automaat ed) hij zo ja toen wist ik nog niet dat je asperger had.
Toen werd ik helemaal boos, o, want met een lebeltje word je in eens heel anders !?
Hij heeft zelf ADD zegt ie dus hijs ook niet helemaal in orde, denk ik dan maar haha.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:44:15 #49
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82217608
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat, is de kerk straks een lid kwijt. Ik merk steeds meer dat mensen liever met anderen praten en dat ik er maar als joker bij sta. Maar ik wil ook geen contact terugwinnen door mensen een schuldgevoel aan te praten. Dus ik wil meer tact gebruiken. Klagen kan altijd nog op internet. "Kan God mensen ook alles gaan afnemen zoals bij Job gebeurde", lijkt me wel een mooie start om er over te praten met anderen.
Misschien een andere invalshoek (en niet op jou persoonlijk gericht): geloven is niet enkel naar de kerk gaan en de bijbel lezen, maar vooral leven naar datgene wat je in de bijbel leest en in de kerk hoort. En dan niet als een bedoeïen gaan verkleden of televisies verbannen, maar de boodschap van samen leven enzo. Veel mensen (katholiek, gereformeerd, joods, islamiet, etc.) leven naar wat ze horen, denken zelf niet na, snappen niet dat het niet om het copiëren van gedrag gaat, maar om dat kleine beetje extra, dat minuutje luisteren, die kleine glimlach.

Verder, niet om je iets aan te willen praten: mensen zijn niet in jou geïnteresseerd. Ook niet in mij. Wel in henzelf.
(Gechargeerd natuurlijk, mensen zijn tot op zekere hoogte wel geïnteresseerd in anderen, maar wel in een beperkte kring, meestal vrienden en familie. En dan nog, heel veel is maar uiterlijk.)

Oh ja, TVP.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82220342
We zijn in je geinteresseerd Stupendous76.
We lezen immers je posts althans, deze dan hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')