Hoi mop, sorry was even drukquote:
Uitslapen heb ik meegekregen in de opvoeding. Vroeger waren mijn zusje en ik makkelijke kinderen voor m'n ouders omdat we net zo lang in bed lagen in het weekend.quote:
Wauwquote:Op zondag 30 mei 2010 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitslapen heb ik meegekregen in de opvoeding. Vroeger waren mijn zusje en ik makkelijke kinderen voor m'n ouders omdat we net zo lang in bed lagen in het weekend.
Ik ga m'n best doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wauw![]()
Hopelijk geef jij die goede genen door!
Ik slaap zelden uit eigenlijk
Zijn de hele tijd ruzie aan het maken en nu heeft jongste de kleding van oudste uit de kast getrokken, was net klaar met strijkenquote:
rotjoch!.. billenkoek en zonder eten op bed! en een maand geen tv or what so ever..quote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn de hele tijd ruzie aan het maken en nu heeft jongste de kleding van oudste uit de kast getrokken, was net klaar met strijken
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn de hele tijd ruzie aan het maken en nu heeft jongste de kleding van oudste uit de kast getrokken, was net klaar met strijken
Ik heb wel wat slechte genen jaquote:Op zondag 30 mei 2010 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo ga je direct weer twijfelen aan genen doorgeven.
Wat een ontzettend leuke kinderen zouden dat zijn!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ach met jou zou ik kindjes maken hoor!
Kleine Kittykatjesquote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke kinderen zouden dat zijn!
quote:
Mhaw het gaat maar er kan ieder moment een bui vallenquote:
Absoluut!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuke kinderen zouden dat zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |