dan nog hopen dat het bevaltquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jep. Mijn zusje is drie jaar jonger en werkt er ook, en die verdient gewoon meer dan ik per uur in de winkel. Het scheelt maar 20ct nu, maar toch: moet je nagaan hoeveel meer ik er kan verdienen. Is toch best lekker..
Daar werkt mijn moederquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Halloooo. Het is ongezond hoe vroeg mijn mede-studenten alias huisgenootjes 's ochtends opstaan om een plekje te kunnen bemachtigen in de universiteitsbieb. Blij dat ik thuus kan werken.
Kwart voor 9quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kwart voor 9, toen ik wakker werd omdat ze de voordeur hard dichtsloegen met een "DOEI".
Ja, wat doe je daar dan zo vroeg?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kwart voor 9Ik loop elke ochtend om 7:15 over het terrein van de UvT
Fiets wegzetten en naar het station lopenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, wat doe je daar dan zo vroeg?
Gefeliciteeeeeeeeeeerdquote:
Whaha, goed zo jongenquote:
Ik ben al vanaf 05.00 wakkerquote:Op donderdag 3 juni 2010 06:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whaha, goed zo jongen
Dit weekend festival van het levenslied in de stad
Owh gaaf, lekker weer voor zo'n evenement, zal vrijdag avond wellicht even gaan kijken. Zal wel weer op Piusplein en Paleisring te doen zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Whaha, goed zo jongen
Dit weekend festival van het levenslied in de stad
Begint Zaterdagavondquote:Op donderdag 3 juni 2010 07:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Owh gaaf, lekker weer voor zo'n evenement, zal vrijdag avond wellicht even gaan kijken. Zal wel weer op Piusplein en Paleisring te doen zijn neem ik aan?
Nice! Ik heb tot op heden nog steeds niks gewonnen op fok, best zuur als je mensen 3x in die lijst ziet staan. Hoe weet je trouwens of je iets gewonnen hebt, ik zie die lijst niet altijd staan? Sturen ze dan een mail?quote:Op donderdag 3 juni 2010 07:42 schreef Guard het volgende:
Eindelijk iets gewonnen op Fok!
![]()
DVD Alice in Wonderland
Echt zuur idd. Ik doe echt al best veel mee. en ik zie regelmatig dezelfde namen in de winnaarslijst staanquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nice! Ik heb tot op heden nog steeds niks gewonnen op fok, best zuur als je mensen 3x in die lijst ziet staan. Hoe weet je trouwens of je iets gewonnen hebt, ik zie die lijst niet altijd staan? Sturen ze dan een mail?
* Crazy-M geeft de vraag door aan anderequote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen je je eerste huis kocht of huurde of voor het eerst echt op jezelf ging? Dan tel ik 'op kamers' gaan niet mee.
Kopen heb ik gedaan op me 26equote:Op donderdag 3 juni 2010 10:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen je je eerste huis kocht of huurde of voor het eerst echt op jezelf ging? Dan tel ik 'op kamers' gaan niet mee.
Hoe oud waren je zussen dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft de vraag door aan andere
Ik moet me nog steeds inschrijven
ben laatste tijd druk bezig geweest met de flatjes van mn zussen. Dus kom nu alleen met mn ouders in groot huis te wonen
Zussen, beide gekocht:quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoe oud waren je zussen dan?Haha. Je kan nu wel lekker doorsparen en als je straks een leuke meid tegenkomt kan het zo snel gaan, wie weet woon je binnen een half jaar samen
.
(in die verwoording was het ongeveer)quote:Heb je nog geen plannen om op je eigen te wonen omdat je het thuis goed hebt, of vanwege de dingen met je vader en dat je daarom niet thuis weg wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |