Das net zoiets als "Don't forget your towel"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef theKiD het volgende:
Enigste zinnetje wat je in het frans moet onthouden, en dan bedoel ik ook het enigste is:
Je ne trouve pas mon t-shirt.
Je zult het maar een x nodig hebben..![]()
Een donkere man? In het elftal van Ghana.???????. Nee joh, ga wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef hetzusjevan het volgende:
JOEHOE jullie zitten zeker allemaal die oefenwedstrijd te kijken? Ik vind het stom dat we in wit blauw voetballen, waarom niet in het oranje? Zegt iemand: ja dat lijkt teveel op rood. Zegt een ander meisje: ... ik vind het gewoon vloeken, oranje en rood. Ik: o dat vind ik een betere reden eigenlijk.
7 vrouwen en voetbal, hmmz! Toen die donkere man heel boos begon te kijken ben ik afgehaakt.
Dacht allemaal blank waren daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een donkere man? In het elftal van Ghana.???????. Nee joh, ga weg
Dit is ook niet veel beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik probeerde niet die 'zwarte' te zeggen ivm discriminatie!! hoor!!!!!
Oefenpotquote:
heb niet echt gekeken, meer de live feeds bij gehouden enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Stuurloos het volgende:
4-1 winst, maar wat stond die Mathijsen weer te blunderen zeg. Pannekoek!
Negerts!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik probeerde niet die 'zwarte' te zeggen ivm discriminatie!! hoor!!!!!
jijquote:
Ja dat kloptquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef Graseter het volgende:
Dus alleen runderen eten gras?
Ganzen ook en mensen kunnen het ook eten
ik zag gister trouwens nog allemaal konijntjes gras eten @ uvt
nee wordt best warmquote:
ik ook, in een ruimte waar wel airco is, maar niet werkt, dus maar paar keer serverruimte binnenlopenquote:
Mijn server ruimte is niet echt warm. (klein kamertje met een oude pc erinquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook, in een ruimte waar wel airco is, maar niet werkt, dus maar paar keer serverruimte binnenlopen
O hier beginnen de alarmbellen te rinkelen als het warmer dan 20 graden wordtquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn server ruimte is niet echt warm. (klein kamertje met een oude pc erin) maar mijn computer wordt lekker warm. Videokaarten worden allebei 79 graden tijdens gamen.
Hoe vroeg dan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Halloooo. Het is ongezond hoe vroeg mijn mede-studenten alias huisgenootjes 's ochtends opstaan om een plekje te kunnen bemachtigen in de universiteitsbieb. Blij dat ik thuus kan werken.
Nee man, je hebt het nog steeds over studenten, ze staan tussen 7 en 8 opquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hoe vroeg dan ?
Ik neem aan voor 6:30 ?
Pfft, luie dondersquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee man, je hebt het nog steeds over studenten, ze staan tussen 7 en 8 op.
Kwart voor 9, toen ik wakker werd omdat ze de voordeur hard dichtsloegen met een "DOEI"quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Pfft, luie donders
Da is niet op tijd opstaan he
En jij zeker weer tot uurtje of 9:00 ?
uitslaperquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Kwart voor 9, toen ik wakker werd omdat ze de voordeur hard dichtsloegen met een "DOEI".
Zie, dat is een normalere tijd voor een student!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:36 schreef aardappel het volgende:
ik ben ook vroeg opgestaan... maar voor mij is dat 10:00
En welke 3 dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb vanaf 15 juni drie bijbaantjes. Misschien toch even eentje opzeggen.. maar eerst even checken of die derde wel zo leuk is als het klinkt, anders zeg ik na de maand proeftermijn die derde op en hou ik mijn huidige. Ja, moeilijk
.
Bedrijf van ouders (alhoewel ik daar niet zoveel voor hoef te doen hoor haha), winkel en verzorgingstehuis (ka-ching, verdient echt beter).quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En welke 3 dan?
Weet 1 in de winkel is
Goed bezigquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb vanaf 15 juni drie bijbaantjes. Misschien toch even eentje opzeggen.. maar eerst even checken of die derde wel zo leuk is als het klinkt, anders zeg ik na de maand proeftermijn die derde op en hou ik mijn huidige. Ja, moeilijk
.
aah okquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Bedrijf van ouders (alhoewel ik daar niet zoveel voor hoef te doen hoor haha), winkel en verzorgingstehuis (ka-ching, verdient echt beter).
Jep. Mijn zusje is drie jaar jonger en werkt er ook, en die verdient gewoon meer dan ik per uur in de winkelquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok
en 3de is verzorgingstehuis dus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |