Das net zoiets als "Don't forget your towel"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:18 schreef theKiD het volgende:
Enigste zinnetje wat je in het frans moet onthouden, en dan bedoel ik ook het enigste is:
Je ne trouve pas mon t-shirt.
Je zult het maar een x nodig hebben..![]()
Een donkere man? In het elftal van Ghana.???????. Nee joh, ga wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef hetzusjevan het volgende:
JOEHOE jullie zitten zeker allemaal die oefenwedstrijd te kijken? Ik vind het stom dat we in wit blauw voetballen, waarom niet in het oranje? Zegt iemand: ja dat lijkt teveel op rood. Zegt een ander meisje: ... ik vind het gewoon vloeken, oranje en rood. Ik: o dat vind ik een betere reden eigenlijk.
7 vrouwen en voetbal, hmmz! Toen die donkere man heel boos begon te kijken ben ik afgehaakt.
Dacht allemaal blank waren daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Een donkere man? In het elftal van Ghana.???????. Nee joh, ga weg
Dit is ook niet veel beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik probeerde niet die 'zwarte' te zeggen ivm discriminatie!! hoor!!!!!
Oefenpotquote:
heb niet echt gekeken, meer de live feeds bij gehouden enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef Stuurloos het volgende:
4-1 winst, maar wat stond die Mathijsen weer te blunderen zeg. Pannekoek!
Negerts!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik probeerde niet die 'zwarte' te zeggen ivm discriminatie!! hoor!!!!!
jijquote:
Ja dat kloptquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef Graseter het volgende:
Dus alleen runderen eten gras?
Ganzen ook en mensen kunnen het ook eten
ik zag gister trouwens nog allemaal konijntjes gras eten @ uvt
nee wordt best warmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |