Hehequote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou, het bewijst maar weer eens dat jij als man zo gebiased bent tegen vrouwen dat je er blind vanuit gaat dat ik het EK en het WK door elkaar haal. Snif, dat je zo'n lage dunk van mij als vrouwmens hebt.
Mijn welgemeende excuses!quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou, het bewijst maar weer eens dat jij als man zo gebiased bent tegen vrouwen dat je er blind vanuit gaat dat ik het EK en het WK door elkaar haal. Snif, dat je zo'n lage dunk van mij als vrouwmens hebt.
Je treft wel veel mensen thuis aanquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:42 schreef vamperotica het volgende:
Wij hebben een aangepast "belrooster" Tijdedns de wedstrijdne vna Nederlands bellen we niet![]()
Ik denk ook dat we anders een heleboel boze mensen aan de lijn zoudne krijgen
of buiten in de tent ofzoquote:
in een auto, aan het werkquote:
In een landelijke salesmeeting ergens in een hutje op de hei met als USP dat er geen GSM ontvangst is...quote:
paar winkelwagens vol?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef PierreTT het volgende:
Zo, spullen inpakken, en morgen verhuizen
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!quote:
Waar ga je heen verhuizen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!
Same here, daarna door naar Apeldoorn en nu in Helmond city!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf morgen: 7:00 beginnen in arnhem, 5:00 opstaan
dan had jij echt je kamer veel te volquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In een landelijke salesmeeting ergens in een hutje op de hei met als USP dat er geen GSM ontvangst is...
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstipquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Same here, daarna door naar Apeldoorn en nu in Helmond city!
Ja dat wel, maar vind het toch wel genoeg worden... tot gisteren zat ik deze week al op ongeveer 35 uur werken... vandaag en morgen ook nog erbij, dus dat is wel weer normaal weekje... en dan te bedenken dat ik een 36 uur contract heb (parttimer!)quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstip
Leenherenstraat, zijstraat van de Groenstraat! Welgeteld 1,5 km verderopquote:
Nee hoor, strategisch indelen are the magic wordsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan had jij echt je kamer veel te vol
Klopt, daarom moet je of sex hebben met een huisgenote in de eerste week, of helemaal niet, anders voelt het als incestquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef PierreTT het volgende:
Maar ergens wel vreemd om weg te gaan... ik heb hier 5 jaar gewoond met praktisch dezelfde mensen, je wordt na een tijdje echt een soort...gezin/familie ofzo...
Mijn huisgenoten waren in de eerste week hier (aaah vroegah) niet goed te doen of bezetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je of sex hebben met een huisgenote in de eerste week, of helemaal niet, anders voelt het als incest
Dat laatste moet niet echt een dilemma zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten waren in de eerste week hier (aaah vroegah) niet goed te doen of bezet
Dat is een mooie rustige straat ^^. Lekker dichtbij de jumbo en redelijk dichtbij de stad, top. Maar je woont al 5 jaar in je huidige studentenhuis? Ben je onderhand nog niet uitgestudeerd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Leenherenstraat, zijstraat van de Groenstraat! Welgeteld 1,5 km verderop
Nog 2 jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is een mooie rustige straat ^^. Lekker dichtbij de jumbo en redelijk dichtbij de stad, top. Maar je woont al 5 jaar in je huidige studentenhuis? Ben je onderhand nog niet uitgestudeerd?Of hoelang denk je nog op kamers te zitten?
Dat komt wel goed, ik ga bij 2 hele goede vrienden wonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah, dat is de moeite nog. Wel leuk! Ik hoop dat je het er naar je zin gaat krijgen ^^.
Kan ik me voorstellen, vooral na zo'n lange tijd. Maar het went ook echt snel zat moet ik zeggen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik ga bij 2 hele goede vrienden wonenMaar toch, het is raar om je oude kamer achter je te laten en opnieuw te beginnen
Das ook de rede dat wij op de 14e op vakantie vertrekken. Dan is er tenminste minder kans om in NL al van de sokken gereden te wordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstip
een pluim voor uquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
zo dagje vrijwilligerswerk gedaan, bij het Elisabeth. Tuin op orde gemaakt voor een verblijf voor kinderen met een lichamelijke hadicap. Leuk hoor op die kinderen te zien spelen op de speeltoestelen die je net zelf hebt gebouwd
leuke buurt, heb zelf nog 2 jaar op kamers gezeten in een zijstraat van de Leenherenstraat (Vazalstraat)quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]Leenherenstraat, zijstraat van de Groenstraat! Welgeteld 1,5 km verderop
Wat liefquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:26 schreef Guard het volgende:
zo dagje vrijwilligerswerk gedaan, bij het Elisabeth. Tuin op orde gemaakt voor een verblijf voor kinderen met een lichamelijke handicap. Leuk hoor op die kinderen te zien spelen op de speeltoestelen die je net zelf hebt gebouwd
sommige dingen krijgen voorang boven je eigen huis aan kant krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]Wat lief
En je eigen huis is ook op orde?
Oo noemen ze dat tegenwoordig zoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
sommige dingen krijgen voorang boven je eigen huis aan kant krijgen
nah dit was een beter gevoel dan je hebt na een poetsbeurtquote:
Okequote:Op donderdag 3 juni 2010 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
nah dit was een beter gevoel dan je hebt na een poetsbeurt
den bosch..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Guard het volgende:
hmm festival van het levenslied pas op zaterdag, geloof dat er een avondje Den Bosch op het programma staat voor zaterdag
Zaterdag wel, als ik klaar ben met stappen en weer richting Tilburg komquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
den bosch..komt nog geen goede hond vandaan
![]()
Neeeeeeeeeee gij!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
den bosch..komt nog geen goede hond vandaan
![]()
ga je een week laterquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Guard het volgende:
hmm festival van het levenslied pas op zaterdag, geloof dat er een avondje Den Bosch op het programma staat voor zaterdag
Nee morgen is de grote prijs van NL in plein 79 in DB, daarom ga ik juistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga je een week latermaar levenslied is ook zondag. Goede morgen allen
O ok hahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee morgen is de grote prijs van NL in plein 79 in DB, daarom ga ik juist
Mogguhquote:
Tjah, denk goed begin van de dag met wat fruitquote:
Goed puntquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Zaterdag wel, als ik klaar ben met stappen en weer richting Tilburg kom
Toen was jij stil hequote:
Dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb nog meer te doen dan alleen Fok
http://www.brabantsdagbla(...)tad-van-het-land.ecequote:Tilburg bleekste stad van het land'
door Stephan Jongerius TILBURG. vrijdag 04 juni 2010 | 12:32
Tekstgrootte
Anne van Vugt (10) en haar nichtje Marly van Merendonk (1) genieten van de fonteinen op de Heuvel. Foto Marie-Thérèse Kierkels / PVE
TILBURG - Tilburg is de meeste fletse stad van het land. Dat concluderen onderzoekers van TNS Nipo na onderzoek onder burgers en ondernemers over hun beeldvorming van vijftig Nederlandse steden.
Alleen als onderwijsstad scoort Tilburg punten.
Breda is bijna net zo flets als Tilburg, Eindhoven daarentegen hoort onder burgers bij de tien steden met de beste uitstraling. Koploper is Amsterdam. "Maar dat is ook wat mensen wíllen zien", zegt hoogleraar citymarketing Gert-Jan Hospers in het blad Binnenlands Bestuur, opdrachtgever van het onderzoek. "Wie heeft zal nog meer krijgen: de duvel schijt altijd op de grote hoop."
Op de site van Binnenlands Bestuur reageert Gisela uit Tilburg fel op het onderzoek. "Absoluut onzin dat Tilburg de meest fletse stad is van Nederland. Van zo'n imago kom je bijna niet af, maar er zijn veel leuke en goede activiteiten. Amsterdam? pff, geef mij maar gewoon Tilburg. Gezellig."
De Tilburgse hoogleraar Frans Boekema pleit zaterdag in het Brabants Dagblad voor actie om het imago van Tilburg te verbeteren. De stad heeft volgens hem potentie genoeg, maar zou die vooral met beelden - 'die zeggen meer dan woorden' - beter moeten uitventen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |