In een landelijke salesmeeting ergens in een hutje op de hei met als USP dat er geen GSM ontvangst is...quote:
paar winkelwagens vol?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:28 schreef PierreTT het volgende:
Zo, spullen inpakken, en morgen verhuizen
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!quote:
Waar ga je heen verhuizen?quote:foto Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!
Same here, daarna door naar Apeldoorn en nu in Helmond city!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
vanaf morgen: 7:00 beginnen in arnhem, 5:00 opstaan
dan had jij echt je kamer veel te volquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nope, 10 verhuisdozen met spullen, 10 vuilniszakken met kleding, bed, bureau, 3 kasten, salontafel, bank, tvmeubel, koelkast en nog wat ander losliggend grut zoals pc, xbox, printer etc!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
In een landelijke salesmeeting ergens in een hutje op de hei met als USP dat er geen GSM ontvangst is...
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstipquote:foto Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Same here, daarna door naar Apeldoorn en nu in Helmond city!
Ja dat wel, maar vind het toch wel genoeg worden... tot gisteren zat ik deze week al op ongeveer 35 uur werken... vandaag en morgen ook nog erbij, dus dat is wel weer normaal weekje... en dan te bedenken dat ik een 36 uur contract heb (parttimer!)quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstip
Leenherenstraat, zijstraat van de Groenstraat! Welgeteld 1,5 km verderopquote:
Nee hoor, strategisch indelen are the magic wordsquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan had jij echt je kamer veel te vol
Klopt, daarom moet je of sex hebben met een huisgenote in de eerste week, of helemaal niet, anders voelt het als incestquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:54 schreef PierreTT het volgende:
Maar ergens wel vreemd om weg te gaan... ik heb hier 5 jaar gewoond met praktisch dezelfde mensen, je wordt na een tijdje echt een soort...gezin/familie ofzo...
Mijn huisgenoten waren in de eerste week hier (aaah vroegah) niet goed te doen of bezetquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je of sex hebben met een huisgenote in de eerste week, of helemaal niet, anders voelt het als incest
Dat laatste moet niet echt een dilemma zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten waren in de eerste week hier (aaah vroegah) niet goed te doen of bezet
Dat is een mooie rustige straat ^^. Lekker dichtbij de jumbo en redelijk dichtbij de stad, top. Maar je woont al 5 jaar in je huidige studentenhuis? Ben je onderhand nog niet uitgestudeerd?quote:foto Op donderdag 3 juni 2010 15:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Leenherenstraat, zijstraat van de Groenstraat! Welgeteld 1,5 km verderop
Nog 2 jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is een mooie rustige straat ^^. Lekker dichtbij de jumbo en redelijk dichtbij de stad, top. Maar je woont al 5 jaar in je huidige studentenhuis? Ben je onderhand nog niet uitgestudeerd?Of hoelang denk je nog op kamers te zitten?
Dat komt wel goed, ik ga bij 2 hele goede vrienden wonenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ah, dat is de moeite nog. Wel leuk! Ik hoop dat je het er naar je zin gaat krijgen ^^.
Kan ik me voorstellen, vooral na zo'n lange tijd. Maar het went ook echt snel zat moet ik zeggen..quote:foto Op donderdag 3 juni 2010 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, ik ga bij 2 hele goede vrienden wonenMaar toch, het is raar om je oude kamer achter je te laten en opnieuw te beginnen
Das ook de rede dat wij op de 14e op vakantie vertrekken. Dan is er tenminste minder kans om in NL al van de sokken gereden te wordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel lekker rustig op de weg rond dat tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop