Ja, zou goed kunnen. Werk jij op vrijdagavond?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef Graseter het volgende:
Was jij niet die mod die bij mij om de hoek woont?
Nee zaterdag avond.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Werk jij op vrijdagavond?
Zal wel politie zijn geweestquote:Op maandag 31 mei 2010 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, daar stond ik, maar het was "aan de andere kant van het spoor" (althans, dat leek)
Vind je het daar niet leuk meer?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik werk er nog maar 4 weken en dan zeg ik de c1000 vaarwel
Het was sowieso politie én brandweerquote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zal wel politie zijn geweest
Zal eens niet in west.
Marokkanen die een auto in de fik hebben gestokenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was sowieso politie én brandweer
Ah OK. Nou, misschien kom ik per ongeluk nog wel eens op zaterdagavond in de winkel.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet echt maar ik ga na de grote vakantie fulltime stage lopen.
Of ergens anders, woon je aan de kant van de weilanden langs de weteringlaan of aan de kant van c1000 zegmaarquote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah OK. Nou, misschien kom ik per ongeluk nog wel eens op zaterdagavond in de winkel. [ afbeelding ]
Aan de buitenkant!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Of ergens anders, woon je aan de kant van de weilanden langs de weteringlaan of aan de kant van c1000 zegmaar
Niks tegen west hequote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zal wel politie zijn geweest
Zal eens niet in west.
Brandweer was niet geallarmeerd gisterquote:Op maandag 31 mei 2010 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het was sowieso politie én brandweer
11 over 19...?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brandweer was niet geallarmeerd gister
Alleen om 11 over 19
quote:
Me wekker ging vanmorgen om 3 uur.. Dus nee.. ben nu nog op me werk..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Crazy-M style
Jeweets
Maar moet jij niet naar bed ofzo ?
Dat weet je met jou ook nooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Me wekker ging vanmorgen om 3 uur.. Dus nee.. ben nu nog op me werk..
Dan was het politie en ziekenwagen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brandweer was niet geallarmeerd gister
Alleen om 11 over 19
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan was het politie en ziekenwagen?
Het waren in ieder geval twee verschillende geluiden
Brandweer heeft wagens in dienst met verschillende geluiden.. (ladderauto en tankauto bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar de Brandweer was het niet zei onze Brandweer expertquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Brandweer heeft wagens in dienst met verschillende geluiden.. (ladderauto en tankauto bijvoorbeeld)
Wordt binnenkort allemaal 1 toon.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Brandweer heeft wagens in dienst met verschillende geluiden.. (ladderauto en tankauto bijvoorbeeld)
Beetje zo, maar dan op een brandweerwagen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wordt binnenkort allemaal 1 toon.
er rijdt al 1 brwwagen met die nieuwe toon.
Die hoor je echt al van kilometer of 5 komen haha. Ding gaat echt hard.
hehe lolquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje zo, maar dan op een brandweerwagen?
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beetje zo, maar dan op een brandweerwagen?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Heb je die in de bioscoop gezien?quote:
hmm, volgens mij ook wel ooit gezien jahquote:
Volgens mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, volgens mij ook wel ooit gezien jah
dan heb ik hem gemistquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volgens mij?Blues Brothers is een film die je gezien MOET hebben!!!!! En als je m gezien hebt, dan vergeet je dat niet meer
Dat hoort gewoon bij je opvoeding
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef SpeCulaes het volgende:
Eeeeverybody neeeds somebody eeeeverybody
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook geen movie quote, maar een tv serie quotequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:16 schreef theKiD het volgende:OMG.. die nieuwe reclame van blindegeleidehonden is echt wel cool
![]()
![]()
Ow nee dat is geen moviequote![]()
De volgende quote dan maar:
[fake italian b-actor accent] how YOU doing!?!? [/fake italian b-actor accent]![]()
"Say hello to my little friend"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar ben benieuwd naar wat je quote voor mij zou zijnheb er eentje klaar!
Why so serious?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is ook geen movie quote, maar een tv serie quote
Maar ben benieuwd naar wat je quote voor mij zou zijnheb er eentje klaar!
Hehe, dat was een mogelijkheid, maar nee, die opmerking gebruikte mijn coach vroeger altijd al!quote:
quote:What we do in life echoes in eternity.
Bonsoirquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, Fransen aan je balie die geen Engels spreken en je in hun eigen taal belachelijk maken zonder dat je een woord weet van wat ze zeggen.Achja.. even tot 10 tellen en weer een kamer verkocht
Als je er niks van begrijpt vind ik het toch knap dat je weet dat ie je belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn, Fransen aan je balie die geen Engels spreken en je in hun eigen taal belachelijk maken zonder dat je een woord weet van wat ze zeggen.Achja.. even tot 10 tellen en weer een kamer verkocht
Zoiets merk je meestal wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je er niks van begrijpt vind ik het toch knap dat je weet dat ie je belachelijk maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |