Ligt eraan wat jij doordeweeks doetquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Is het normaal dat je in een 4-persoons huishouden, waarbij in het weekend niemand thuis is, ¤240 euro aan G/L/W en tv betaalt maandelijks?
En niet te vergeten de slecht sluitende koelvriescombinatie...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij doordeweeks doetAls jij 24u per dag aan het wassen/drogen bent, 24u per dag de magnetron aanhebt, Playstation/Xbox ook aanhebt, je pc aan hebt staan en ondertussen je haar fohnt, dan zou het best kunnen!
Water is rond de 40¤ per maand volgens mij als je met 4'en woont. Televisie rond de 15¤, dus dan zit je op 185 voor gas en electra, dat is niet heel veel volgens mij, wij hebben hier met 2'en 135 per maand aan gas en electra.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Is het normaal dat je in een 4-persoons huishouden, waarbij in het weekend niemand thuis is, ¤240 euro aan G/L/W en tv betaalt maandelijks?
Ik ben met mn 7 persoons fulltime thuisgezin 213 aan energie kwijtquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef hetzusjevan het volgende:
ik had 'n pizza in de oven hoezo?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat was er rond half 10 in Tilburg aan de hand?
Waar in Tilburg?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef automatic_ het volgende:
Wat was er rond half 10 in Tilburg aan de hand?
quote:
Ik stond op de UvT (parkeerterrein) en het was één lawaai van ambulance / brandweer / politiequote:
Grappig, toen ik vanochtend rond 7.00 op het terrein van de UvT liep zag ik lieve konijntjes huppelenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik stond op de UvT (parkeerterrein) en het was één lawaai van ambulance / brandweer / politie
Op het terrein van de UvT ?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik stond op de UvT (parkeerterrein) en het was één lawaai van ambulance / brandweer / politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |