En m'n fiets dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 02:21 schreef maickeltje het volgende:
taxi ?
Lekker laten jatten door een kutjunk. Met een beetje mazzel kun je 'm voor een zacht prijsje terugkopen.quote:
jij bent heul liev!quote:Op zondag 30 mei 2010 02:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lekker laten jatten door een kutjunk. Met een beetje mazzel kun je 'm voor een zacht prijsje terugkopen.
Jazeker, ik ben maar tussen de druppels door gaan fietsenquote:Op zondag 30 mei 2010 02:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ondertussen al thuis TS?
quote:
Kanker nu weten we het wel, je bent bij fakking Eric Clapton geweest. Wat ben jij toch coolquote:Op zondag 30 mei 2010 03:13 schreef Braddie het volgende:
Had ik toen ik bij Clapton vandaan kwam.
Regenen als de pest!.
En ik had geen jas bij me, EN moest nog 10 minuten naar de auto lopen gvd!
Wat is er mis met mijn post dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 03:15 schreef Braddie het volgende:
Sorry?
Doe eens normaal man om kwart over 3 s`nachts
Hij heeft wel een beetje gelijk, heb nu al drie topics erover gezien ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:15 schreef Braddie het volgende:
Sorry?
Doe eens normaal man om kwart over 3 s`nachts
Pijpenstelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:01 schreef Toempf het volgende:
Is het eigenlijk pijpestelen of pijpenstelen?
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, heb nu al drie topics erover gezien ofzo.
GMTAquote:Op zondag 30 mei 2010 03:16 schreef mirved het volgende:
Moet hem toch wel gelijk geven heb het nu ook al in 3 verschillende topics gelezen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, ik doe liever mouwenjattenquote:Op zondag 30 mei 2010 03:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pijpenstelen.
Wat een raar woord eigenlijk.
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja idd, ik doe liever mouwenjatten
Nee hoor, het woord stamt uit de Middeleeuwen, toen het in de mode was om tabak te roken in lange, dunne, vaak witte pijpen. Je ziet dat op veel schilderijen uit die tijd terugkeren, zoals bijvoorbeeld de schilderijen van Jan Steen.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pijpenstelen.
Wat een raar woord eigenlijk.
Thnx Chowi.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, het woord stamt uit de Middeleeuwen, toen het in de mode was om tabak te roken in lange, dunne, vaak witte pijpen. Je ziet dat op veel schilderijen uit die tijd terugkeren, zoals bijvoorbeeld de schilderijen van Jan Steen.
[ afbeelding ]
Zie de rechterkant.
De regen doet soms denken aan pijpenstelen, hierdoor is de uitdrukking ontstaan.
Veel liefs, Chowi, uw wandelende encyclopedie.
Het is nog steeds een trend, tegenwoordig noemt men het cult, niet rokers zijn paupers die beinvloed zijn door de milieumaffia en moraalridders anno 2006, en met de massa (het volk) meelopen, en een dikke plank voor hun kop hebben, en een patatje mayo bestellen terwijl men eigenljk friet bedoeld ..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hoor, het woord stamt uit de Middeleeuwen, toen het in de mode was om tabak te roken
Leuk dat je juist de zinsnede waar het om gaat niet citeert.quote:Op zondag 30 mei 2010 03:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Het is nog steeds een trend, tegenwoordig noemt men het cult, niet rokers zijn paupers die beinvloed zijn door de milieumaffia en moraalridders anno 2006, en met de massa (het volk) meelopen, en een dikke plank voor hun kop hebben, en een patatje mayo bestellen terwijl men eigenljk friet bedoeld ..
Oh, gaat het over pijpen?..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leuk dat je juist de zinsnede waar het om gaat niet citeert.. Het gaat om de witte pijpjes, niet om het roken an sich.
Pfff, mannen...quote:Op zondag 30 mei 2010 03:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, gaat het over pijpen?..![]()
Dan is het oke..
doe je dat graag dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 03:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Oh, gaat het over pijpen?..![]()
Dan is het oke..
Je doet het niet vaak maar als je het doet kan je er wel van genieten.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 03:43 schreef mirved het volgende:
[..]
Je doet het niet vaak maar als je het doet kan je er wel van genieten.
Slet..quote:Op zondag 30 mei 2010 03:43 schreef mirved het volgende:
[..]
Je doet het niet vaak maar als je het doet kan je er wel van genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |