abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 20:00:16 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82113361
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Nu mag je dus opeens nog maar 1 huis bezitten? Wat je nu doet is TS verantwoordelijk maken voor de woonruimte van dat jonge stel. Zo werkt het natuurlijk niet.
En daarbij begrijp ik nog steeds niet waarom mensen denken dat wij verantwoordelijk zijn voor dit stel?
Moet ik ze 10.000 euro uit eigen zak geven zodat ze wel het huis kunnen kopen? tja, dat is wel heel sociaal maar laten we wel wezen, dat doet niemand hier lijkt me.

Doet me wel denken aan een tijdje terug, had toevallig de laatste 2 broden bij de bakker, klant achter me was boos op me dat ik ze had en verwachte van me dat ik er eentje van aan haar zou geven want nu had ze geen brood ( bij de super daarnaast hadden ze nog genoeg brood liggen).

Een ander verantwoordelijk stellen voor je eigen situatie is ook niet erg sociaal.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 30 mei 2010 @ 20:01:04 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82113400
Goh, zo'n lang topic heb ik nog nooit gehad in KLB.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 30 mei 2010 @ 20:03:48 #203
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_82113544
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Jij snapt zeker ook niet wat er asociaal is aan scheefwonen.
Jammer dat je verder niet inhoudelijk op mijn post reageert.

Ik begrjip wel wat er ''verkeerd'' is aan scheef wonen. Maar dat is niet de schuld van mensen zelf maar van het Nederlandse woningbeleid. Als ik later veel geld verdien maar ik woon nog solo waarom zou ik dan een duur huis moeten kopen?
Echte mannen hebben altijd honger
  zondag 30 mei 2010 @ 20:07:30 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82113705
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:03 schreef Gras_eter het volgende:

[..]

Jammer dat je verder niet inhoudelijk op mijn post reageert.

Ik begrjip wel wat er ''verkeerd'' is aan scheef wonen. Maar dat is niet de schuld van mensen zelf maar van het Nederlandse woningbeleid. Als ik later veel geld verdien maar ik woon nog solo waarom zou ik dan een duur huis moeten kopen?
Ben het daar ook wel mee eens, waarom een kast van een huis kopen als je de helft van de ruimte niet gebruikt.
pi_82113883
Hmm ik vind het nogal asociaal ja.
Voor een persoon zoals ik zelf is het lastig om een fijn huis te vinden.
Je komt altijd uit op een woning met 1 slaapkamer of 5 slaapkamers, er lijkt bijna geen tussenweg te zijn.
pi_82113920
quote:

Ik begrjip wel wat er ''verkeerd'' is aan scheef wonen. Maar dat is niet de schuld van mensen zelf maar van het Nederlandse woningbeleid.
En wat is er fout aan het woningbeleid dan? Dit is nou eenmaal de situatie. Zo kan je alles wel goedpraten.
quote:

Als ik later veel geld verdien maar ik woon nog solo waarom zou ik dan een duur huis moeten kopen?
Ligt er aan of het een starterswoning is. Dan moet je ruimte maken voor mensen die niks beters kunnen betalen.
pi_82114086
Het is zeker asociaal, maar ik zou waarschijnlijk ook aan mezelf denken en hetzelfde doen
  zondag 30 mei 2010 @ 20:23:09 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82114399
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je komt altijd uit op een woning met 1 slaapkamer of 5 slaapkamers, er lijkt bijna geen tussenweg te zijn.
En wij kunnen geen woning kopen met 3 slaapkamers ( die hier heel veel te koop staan), dus waarom is het van ons dan asociaal als wij er voor zorgen dat we het wel kunnen betalen op een legale manier?
  zondag 30 mei 2010 @ 20:24:29 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82114470
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is zeker asociaal, maar ik zou waarschijnlijk ook aan mezelf denken en hetzelfde doen

Toch begrijp ik echt eerlijk waar nog steeds niet wat er asociaal aan is, maar vermoed dat dat echt aan mij ligt aangezien zoveel mensen het wel asociaal vinden.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:27:25 #210
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_82114604
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dus daar wil je huizenbezitters dan maar verantwoordelijk voor houden ipv degenen die de huidige situatie hebben veroorzaakt? Laten we dan gewoon zorgen dat er een nieuwe wet komt die stelt dat mensen niet meer dan 1 huis mogen bezitten.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 30 mei 2010 @ 20:27:40 #211
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82114616
Het is asociaal omdat andere mensen precies hetzelfde willen als jullie, maar op de traditionele manier sparen. Door op een slimme manier winst te pakken, exploiteren jullie eigenlijk een bug in het systeem.. Dat is cheaten!
iets anders kan ik ook niet verzinnen hoor..
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Toch begrijp ik echt eerlijk waar nog steeds niet wat er asociaal aan is, maar vermoed dat dat echt aan mij ligt aangezien zoveel mensen het wel asociaal vinden.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:28:40 #212
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_82114666
quote:

[..]

Het zijn gewoon een stel zeikende theemutsen
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_82114726
quote:

[..]

Omdat jullie al een huis hebben, maar er nog één willen. Dat stelletje heeft nog niks en koopt voor het eerst een huis... Eerlijk delen enzo.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:30:50 #214
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82114763
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Dus daar wil je huizenbezitters dan maar verantwoordelijk voor houden ipv degenen die de huidige situatie hebben veroorzaakt? Laten we dan gewoon zorgen dat er een nieuwe wet komt die stelt dat mensen niet meer dan 1 huis mogen bezitten.
Ja, en laten we ook gelijk zorgen dat iedereen maar 1zakje hamkaas croissantjes mag meenemen bij de appie, want iedereen kaapt ze altijd voor m'n neus weg..
  zondag 30 mei 2010 @ 20:31:27 #215
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_82114789
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef Jeff89 het volgende:
Het is asociaal omdat andere mensen precies hetzelfde willen als jullie, maar op de traditionele manier sparen. Door op een slimme manier winst te pakken, exploiteren jullie eigenlijk een bug in het systeem.. Dat is cheaten!
iets anders kan ik ook niet verzinnen hoor..
[..]
Donder toch op zeg. Dus een huis via een executie verkoop goedkoop kopen, dan opknappen en met winst verkopen is cheaten? Dat is gewoon slim zijn.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:32:03 #216
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_82114819
Kraken!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_82114833
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Als dat huis op je naam staat dan vrees ik voor de huurovereenkomst bij de woningbouwvereniging.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:33:03 #218
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82114878
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Omdat jullie al een huis hebben, maar er nog één willen. Dat stelletje heeft nog niks en koopt voor het eerst een huis... Eerlijk delen enzo.
Ze hebben geen huis, ze huren een huis.. Als deze koop doorgaat, dan hebben ze een huis.. En dat stelletje woont tot die tijd in 'n kartonnen doos zeker? Daarnaast.. Zij krijgen de financiering niet eens rond, in welk universum heb je er dan recht op?
  zondag 30 mei 2010 @ 20:33:14 #219
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_82114889
quote:

[..]

Rij jij me voortaan even naar m'n werk? Ik kan geen auto vinden die ik leuk vind...eerlijk delen enzo.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:33:58 #220
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82114936
quote:

[..]

Nee, wij willen helemaal geen twee huizen, zou niet weten wat we er mee moeten doen.

wat we nu hebben is een huurwoning, we willen graag een koopwoning, dit huis kopen , verbouwen en verkopen is gewoon een bruggetje daar naar toe.
Dus ja, we zouden misschien een paar maanden 2 huizen hebben ( waarvan een gekocht) maar geloof me, zijn heel veel mensen die een koophuis kopen en nog met hun oude koophuis zitten.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:34:59 #221
97079 Jeff89
Conquer All
pi_82115007
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Donder toch op zeg. Dus een huis via een executie verkoop goedkoop kopen, dan opknappen en met winst verkopen is cheaten? Dat is gewoon slim zijn.
Dat zou ik ook zeggen.. Maar TS wilde weten waarom het asociaal zou kunnen zijn..
pi_82115077
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, wij willen helemaal geen twee huizen, zou niet weten wat we er mee moeten doen.

wat we nu hebben is een huurwoning, we willen graag een koopwoning, dit huis kopen , verbouwen en verkopen is gewoon een bruggetje daar naar toe.
Dus ja, we zouden misschien een paar maanden 2 huizen hebben ( waarvan een gekocht) maar geloof me, zijn heel veel mensen die een koophuis kopen en nog met hun oude koophuis zitten.
Ik snap jullie en zoals ik al zei zou ik hetzelfde doen, maar ik begrijp dat er mensen zijn die het "oneerlijk" vinden.
pi_82115126
Alsof nederland zo sociaal moet zijn. Gewoon lekker egoistisch zijn is veel beter, het is hier geen communisme. Ik zou echt schijt hebben aan iedereen die er een mening op nahield wat JIJ met JULLIE geld gaat doen. Ze zijn gewoon jaloers
pi_82115191
9 pagina's vol pogingen tot zelflegitimering en nog steeds is dit topic niet verplaatst naar R&P?
pi_82115220
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als het een sociale huurwoning is dan ga je last krijgen met de woningbouwvereniging.
Zo'n huis staat wel tijdje op je naam voor het weer verder verkocht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')