Moeten ze 200 meter woestijn oversteken, zijn al die fucking robots ineens pleite. Die springen dat stukje. En dan zijn ze er, en daar komen ze hoor, de heldenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe dat vond ik wel grappigen dat radiographische autootje was ook wel grappig, wel raar dat die ineens weg was.. en zo zaten er wel meer vage dingen in
Ah, dan krijg je zo'n mok en een knuffeltjequote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze niet
Maar ik krijg wel de volgende keer een dingetje voor 5x
Ik ben nog maar heel jongquote:Op maandag 31 mei 2010 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dan krijg je zo'n mok en een knuffeltje. Ik heb mijn knuffel de vorige keer weggegeven. Maar die kreeg ik wel voor meer dan 5×
Hè, niet zo'n handige bloedgroep wat betreft ontvangen!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even op mijn pasje kijken:
Pasje kwijt. Ik meen 0+, anti een hoop (c/s/e)
Ik ook! A+quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de haribo's en het kopje soep
Heb trouwens het immer mooie A+
Ik kreeg vandaag drie dingetjes voor het 5x komen, maar allemaal erg nutteloosquote:Op maandag 31 mei 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik wil vét graag een magneetje, maar ik had er de vorige keer om gevraagd, en mijn bloedbank heeft ze niet
Maar ik krijg wel de volgende keer een dingetje voor 5x
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Sander het volgende:
Geniaal leesvoer over Transformers 2:
http://www.toplessrobot.c(...)nsformers_2_faqs.php
Succes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Morgen 2 tentamens, ben benieuwd
Voordat je een bloedtransie krijgt checken ze dat eerst hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hè, niet zo'n handige bloedgroep wat betreft ontvangen!
[..]
Ik ook! A+.
[..]
Ik kreeg vandaag drie dingetjes voor het 5x komen, maar allemaal erg nutteloos. Magneetje vind ik wel leuk!
Ja, want één post en een komisch linkje doen dat vermoedenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zit trouwens wel diep of niet Sander
Dat mag ik toch hopen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voordat je een bloedtransie krijgt checken ze dat eerst hoor!
Idd, mooi nummer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:10 schreef Dupje het volgende:
MorningLang dagje vandaag op school, te beginnen met het repeteren van Feeling Good van Muse. Wel een mooooi begin!
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:45 schreef Sander het volgende:
Geniaal leesvoer over Transformers 2:
http://www.toplessrobot.c(...)nsformers_2_faqs.php
quote:So it's not as bad as shitting your pants?
Marginally. I honestly had to make a pro and con list to figure it out.
Ik heb ze echt allemaal gelezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
![]()
http://www.the-editing-room.com/transformers2.html
Die is trouwens ook vrij geniaal (herschrijving script)
Ik heb nu mijn metingen van de bloeddrukmeter binnen. Mijn nachtdruk is hoger dan mijn dagdrukquote:
Was een AWACS zag m vanuit hier (Wijchen) richting Nijmegen vliegenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hij kwam net opnieuw voorbijmaar wel iets hoger dan de eerste keer. Het lijkt me wel een passagiersvliegtuig, al heb ik er natuurlijk niet veel verstand van.
En hoi
Nooit gezegd dat ik niet op FOK zat, toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
En nog oranje ook he, stiekem zit jij best wel op fok
Moet je ff met je huisgenootje zoenen en foto's nemen of een uitgebreid filmverslag, kunnen wij beoordelen hoe vreemd het isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
Ik ben weer terug van de tandarts. De verdoving was nog niet helemaal ingewerkt toen er werd geboord, niet fijn!Nu is hij wel ingewerkt, gek gevoel! Moet raar zijn om te zoenen nu!
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je ff met je huisgenootje zoenen en foto's nemen of een uitgebreid filmverslag, kunnen wij beoordelen hoe vreemd het is![]()
Tandartsen
He, moet je toch een ander welwillend slachtoffer vinden, waar o waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:50 schreef Rituals het volgende:
[..]Ik ben alleen thuis volgens mij. Helaas helaas
.
Pink: The DOOOOOOORquote:
Nee waarschijnlijk doordat ik bewoog tijdens de meting. Als je spierspanning hebt tijdens de meting dan denkt het apparaat dat je meerdere bloeddrukken hebt. Dus gaat ie steeds opnieuw meten. Ik denk dat ik als automatisme steeds mijn arm begon te bewegen wanneer de band zichzelf opblaastequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:45 schreef LastRequest het volgende:
Waarom zijn ze mislukt? Door alcohol? Ook niet handig om dan te drinkenOf mocht dat gewoon?
Nou, waar?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He, moet je toch een ander welwillend slachtoffer vinden, waar o waar?![]()
Zolang je maar geen pijn hebt
Sliep je er gewoon doorheen? Wanneer die band zichzelf oppompte?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk doordat ik bewoog tijdens de meting. Als je spierspanning hebt tijdens de meting dan denkt het apparaat dat je meerdere bloeddrukken hebt. Dus gaat ie steeds opnieuw meten. Ik denk dat ik als automatisme steeds mijn arm begon te bewegen wanneer de band zichzelf opblaaste
Ja, had nergens last van. De twee dames die ook een band omhadden hebben geen oog dicht gedaan, de drie mannen hebben overal doorheen geslapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Sliep je er gewoon doorheen? Wanneer die band zichzelf oppompte?
Ach als je zin hebt om in Wijchen langs te komen wil ik best wel (voor de wetenschap, dat voorop gesteld) meehelpen met dit experimentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nou, waar?Het idee van IB lijkt me ook niet helemaal ideaal
.
Het deed wel pijn toen hij bezig was!Echt een naar gevoel. Nu voelt het alsof ik spierpijn heb in mijn kaak, een zeurende pijn.
Tegen de tijd dat ik eindelijk in Wijchen ben, is die verdoving alweer uitgewerktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach als je zin hebt om in Wijchen langs te komen wil ik best wel (voor de wetenschap, dat voorop gesteld) meehelpen met dit experiment![]()
Like I said, tandartsen zijn rotzakken johSterkte met het herstel
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik eindelijk in Wijchen ben, is die verdoving alweer uitgewerkt.
Ik zou bijna naar je toe komen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijken![]()
Ik zie het me al hier zeggen op het werk :'Komt zo een meid, moeten even zoenen voor een wetenschappelijk experiment, kijk effe de andere kant op'![]()
Ach volgende keer ff van te voren laten weten, dan regel ik wel watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar je toe komen!Volgens mij is het echt heel raar om te zoenen nu namelijk
.
En dan ben ik erg...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon de graafseweg af joh, hebben mijn collega's ook weer iets leuks om naar uit te kijken![]()
Ik zie het me al hier zeggen op het werk :'Komt zo een meid, moeten even zoenen voor een wetenschappelijk experiment, kijk effe de andere kant op'![]()
Jij? Nee joh, jij bent een heerlijk leuk keuteltjequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij? Nee joh, jij bent een heerlijk leuk keuteltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |