Ligt eraan waar ze over gaanquote:Op maandag 31 mei 2010 08:43 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen. Iemand tijd over om mijn tentamens te gaan leren?
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awarenessquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze over gaan![]()
Mogguh menschen
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Jeetje dat klinkt dufquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Supply Chain Management, Warehouse Management, Verandermanagement, Managementvaardigheden en Cultural Awareness
Best oké nogquote:
De enige reden dat dit geaccepteerd wordt is omdat het grote broertje van Israel al jaren de hand boven het hoofd van de zionisten houdt, gelukkig begint dat nu allemaal wat minder te worden sinds het grote broertje een andere leider heeft die het allemaal niet zo ziet zitten met betrekking tot hun beleid ten opzichte van Israel.Ik bedoel 60 jaar dezelfde kaart spelen, op een gegeven moment is de koek gewoon opquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Swine het volgende:
[Upd] Israël valt hulpvloot Gaza aan
Gaat er flink op daar zeg. Hoe kan het zo zijn dat Israel door de internationale gemeenschap niet wordt teruggefloten. Dat ze meningsverschillen hebben met de palastijen kan, maar het is toch inhumaan om de boel te laten verhongerenIk heb me er niet in verdiept hoor, er zal vast nog veel achter zitten. Religieuzen zijn zo vermoeiend
Mooi! Minder zenuwachtig dit keer?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef Swine het volgende:
[..]
Best oké nogGing wel als een malle, tien miuten per opdracht is echt bizar weinig
Heb er eigenlijk nog wel goede hoop in dat ik het gehaald heb. En bij jou?
I knowquote:
Die eerste 2 klinken nog best leuk! Leer jij dan mijn maag-, darm-, en leverziekten?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |