Helaas wel jaquote:
Ja maar jij bent nog jong en onbezonnen.quote:
Goede trollpost mangquote:
Dit was de halve finale tussen Duitsland en Zuid-Koreaquote:
En als je geen tafeltennisracket had dan maar met je hand spelenquote:Op zondag 30 mei 2010 12:53 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja lekker met 20 man om te tafel, mooie tijden.
Anders lees je de op nogeens een keer.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die haten kunnen het zelf nietJaloers op de boys die WEL levens hadden.
Het is nog steeds leuk. 1 op 1 al helemaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders lees je de op nogeens een keer.
Vroeger vond ik het leuk maar nu vind ik het om te huilen
Als je met sjappies speelt kan dit nog wel jaquote:Op zondag 30 mei 2010 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En als je geen tafeltennisracket had dan maar met je hand spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupid is as stupid doesquote:Op zondag 30 mei 2010 16:59 schreef wesp40 het volgende:
Ik mis de klacht![]()
Nog een kwaliteitstopic van jou...
Plotseling Engels gaan praten om alweer te gaan schelden.quote:
blablablablaquote:Op zondag 30 mei 2010 18:43 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Plotseling Engels gaan praten om alweer te gaan schelden.Maakt niet uit wat voor taal je praat, je blijft onbegrijpelijk en het enige wat je kan doen is schelden.
![]()
Grote winst voor KLB.
boehoe ik ben wesp40 en ik ben 30 en woon zogenaamd in Amerika en kan alleen maarquote:
Nee maar dit is een lekker slimme reactie:quote:Op zondag 30 mei 2010 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boehoe ik ben wesp40 en ik ben 30 en woon zogenaamd in Amerika en kan alleen maardoen
Ben je in ontkenning of zo?quote:
ga je pillen slikken gekquote:Op zondag 30 mei 2010 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
boehoe ik ben wesp40 en ik ben 30 en woon zogenaamd in Amerika en kan alleen maardoen
baas was dat altijd. en dan keihard je levens inzetten als je t een beetje kon zodat je nooit uitging jwzquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik was dus eventjes aan het zappen omdat er reclame was bij de x-factor finale Pirates of the Carribian(ofzo) en toen kwam ik op Eurosport uit.
Daar zag ik dus een potje noeste tafeltennis en vroeger vond ik het leuk toen ik op vakantie was of als je bij het zwembad was, rondje om de tafel jwz.
Maar nu moest ik gewoon huilen, wat een domme kutsport is dat eigelijk ook.
En er zaten nog veel mensen te kijken ook
Tafeltennis
Jaaaaaaa, en dan als iemand met een badje uit was meteen hosselen!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En als je geen tafeltennisracket had dan maar met je hand spelen
Haha ja dat dusquote:Op zondag 30 mei 2010 19:05 schreef mikieu het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, en dan als iemand met een badje uit was meteen hosselen!
verotte campings in frankrijk zijn veel toffer dan dat limburg van je. 8 jarige franse chicks hosselen jwzquote:Op zondag 30 mei 2010 19:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rondjetafel was baas met mn vakantiemattiejs toen ik 8 was op een verotte camping ergens in Limburg.
Dit is opzichzelf al klachtwaardigquote:Op zondag 30 mei 2010 19:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rondjetafel was baas met mn vakantiemattiejs toen ik 8 was op een verotte camping ergens in Limburg.
Nouja we waren wel eens in Frankrijk geweest toen maar mijn ouders wilde dat niet meer (Lang in de auto zitten met mijn broer en ik was nogal een dagje extreme oorlog).quote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
verotte campings in frankrijk zijn veel toffer dan dat limburg van je. 8 jarige franse chicks hosselen jwz
ik krijg een epilepsie(?) aanval van jouw avatarquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nouja we waren wel eens in Frankrijk geweest toen maar mijn ouders wilde dat niet meer (Lang in de auto zitten met mijn broer en ik was nogal een dagje extreme oorlog).
Campings.
omdat je dikke tieten hebtquote:Op zondag 30 mei 2010 19:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Rond de tafel was echt koning altijd op de camping
Ik was altijd de baas met de meeste levens omdat ik vaak de finale won
Ja, ik denk dat ik nu nog steeds goed ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Tuurlijk, iedereen op fok was vroeger de koning van het rondje tafel doen op de camping
Gast, ik won zelfs altijd op blote voeten.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Tuurlijk, iedereen op fok was vroeger de koning van het rondje tafel doen op de camping
Dat gaat wel weer te ver.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toen dacht ik later echt dat ik goed was, dus ging ik naar een open dag van de tafeltennis vereniging.
Toen werd ik finaal van de tafel geslagen
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds van een eigen tafeltennis tafel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |