Hoe wil je eerst Engeland nuken, en daarna naar binnen wandelen? Het is maar goed dat jij slechts een vuilnisman bent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef Beerdepo het volgende:
Als deze plan lukt(110% kans) dan nemen we Denemarken in, we geven de Duitser minderjarige Deense kinderen. De Britten geven we Turken en Marokkanen. Frankrijk kan de kanker krijgen. Bij Amerika gaan we slijmen dat we 2 Nukes krijgen. Die gooien we op UK, vallen ze aan en nemen we over de Turken en Marokkanen die we gaven, sluiten bij ons aan.(het waren spionnen) Dan halen we al die turken en Marokkanen bij elkaar en sturen we ze naar Duitsland met bommen om hun lichaam, blazen daar alles op. Dan nemen Duitsland in.
Waarom slijmen bij de VS voor nukes als er in Nederland minimaal 60 liggen die in 5 minuten in de lucht kunnen zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:23 schreef Beerdepo het volgende:
Als deze plan lukt(110% kans) dan nemen we Denemarken in, we geven de Duitser minderjarige Deense kinderen. De Britten geven we Turken en Marokkanen. Frankrijk kan de kanker krijgen. Bij Amerika gaan we slijmen dat we 2 Nukes krijgen. Die gooien we op UK, vallen ze aan en nemen we over de Turken en Marokkanen die we gaven, sluiten bij ons aan.(het waren spionnen) Dan halen we al die turken en Marokkanen bij elkaar en sturen we ze naar Duitsland met bommen om hun lichaam, blazen daar alles op. Dan nemen Duitsland in.
HISTORY REPEATSSSSSSSSSS!! MWUAHAHAAAAquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:24 schreef drumstickNL het volgende:
En dan zeggen ze dat dat ons laatste eis is en dan komt er een Engelse minister die zegt dat het goed is. Dan is iedereen blij want dan denken ze dat hij een oorlog heeft voorkomen maar dan vallen we lekker toch aan!
We moeten niet opvallen hé, het waren Amerikaanse Nukes dus de Britten denken dat hun dat hebben gedaan snappiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:24 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom slijmen bij de VS voor nukes als er in Nederland minimaal 60 liggen die in 5 minuten in de lucht kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:24 schreef netolk het volgende:
[..]
Waarom slijmen bij de VS voor nukes als er in Nederland minimaal 60 liggen die in 5 minuten in de lucht kunnen zijn?
En dan wij zo naar Japan: "America did it again, bastards!" en dan sluiten ze zich wel bij ons aan omdat ze aan grootheidswaanzin leiden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:26 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
We moeten niet opvallen hé, het waren Amerikaanse Nukes dus de Britten denken dat hun dat hebben gedaan snappie
Rusland en China sluiten ook bij ons aan en met zijn allen vallen we de VS aan, China krijgt zuid, Rusland west en wij de rest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En dan wij zo naar Japan: "America did it again, bastards!" en dan sluiten ze zich wel bij ons aan omdat ze aan grootheidswaanzin leiden.
Ehmm, in het westen van de VS leven mooiere vrouwen dan in het oosten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:29 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Rusland en China sluiten ook bij ons aan en met zijn allen vallen we de VS aan, China krijgt zuid, Rusland west en wij de rest.
Dan zeggen we dat ze Aids hebben en alleen Nederland ze kunnen helpen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ehmm, in het westen van de VS leven mooiere vrouwen dan in het oosten.
Ook geen thee drinken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:30 schreef drumstickNL het volgende:
En dan ziet Rusland ons als een bedreiging en gaan we de 50+ jaar erop boos naar elkaar kijken maar niks doen.
Yeah right raket schild met necleare bommen die onder een F16 kunnen??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
![]()
Die hebben we nodig voor ons raketschild jeweetz.
die nukes in nederlands zijn van de VN (Amerika)quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:26 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
We moeten niet opvallen hé, het waren Amerikaanse Nukes dus de Britten denken dat hun dat hebben gedaan snappie
Jawel maar dan geen suiker erin. Ook gaan we waarschijnlijk een spaceshuttle race naar mars doen.quote:
Pluto vind ik een beter ideequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jawel maar dan geen suiker erin. Ook gaan we waarschijnlijk een spaceshuttle race naar mars doen.
We maken gewoon een energieschild met behulp van een Star Wars film.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:33 schreef netolk het volgende:
[..]
Yeah right raket schild met necleare bommen die onder een F16 kunnen??
[..]
die nukes in nederlands zijn van de VN (Amerika)
Frankrijk bombarderenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Even de blauwe pijlen wegdenken.
Omdat Nederland zijn hele leger focust op België , grijpt duitsland zijn kans.
Nederland is nu Duitsland
Duitsland is nog steeds Duitsland.
Belgie + luxemburg is nu Nederland.
Het nieuwe Nederland is omringt door duitsland en kan zich alleen terugtrekken naar Frankrijk.
Maar wegens het gebrek aan communicatie en rijvaardigheden (van hun kant) gaat dat ook niet lang goed en wordt Nederland het sletje van Duitsland.
En dan land ik met mijn privé leger in Berlijn waar we de regering overnemen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Jij maakt het dan weer onredelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En dan land ik met mijn privé leger in Berlijn waar we de regering overnemen.
Je verneukt me hele plan, moet ik weer een nieuwe bedenken..!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Nederland is omringt door duitsland en kan zich alleen terugtrekken naar Frankrijk.
Maar wegens het gebrek aan communicatie en rijvaardigheden (van hun kant) gaat dat ook niet lang goed en wordt Nederland het sletje van Duitsland.
Kan wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Jij maakt het dan weer onredelijk
Ondertussen is Berlijn zoals dit:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Welthauptstadt_Germania
Je moet minder fantaseren, en realistischer zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:39 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Je verneukt me hele plan, moet ik weer een nieuwe bedenken..!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |