erg cool idd! Helaas km je hem weinig schhappelijk gerpijsd tegen...vaker de Geographic of Dualmatic...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En het horloge dat hoog op mijn wishlist staat
[ afbeelding ]
Swets, krijg nou wat: sinds vandaag op zijn site: JLC Master Compresson Memovox bij WWquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:08 schreef ForrestX het volgende:
[..]
erg cool idd! Helaas km je hem weinig schhappelijk gerpijsd tegen...vaker de Geographic of Dualmatic...
doorsparen en dan hier kijken: http://www.monsterwatches.nl.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:21 schreef Asjen het volgende:
Ik heb een aantal horloges gevonden die ik erg mooi vind, alleen ben ik een student en kan ik eigenlijk niet meer dan 200 euro betalen.. Weet iemand horloges die hierop lijken/dezelfde stijl hebben en een stuk goedkoper zijn?
Het gaat om een aantal horloges van Seiko:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grootste pluspunten van deze horloges:
• Romeinse cijfers aan de zijkant
• Rust in het horloge, niet teveel dingetjes
• Kleur (vooral bij middelste horloge erg mooi)
• Leren bandje, niet zo'n metalen
Ben benieuwd of er uberhaupt horloges zijn die hier op lijken!
Kon ik het me maar veroorloven...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Swets, krijg nou wat: sinds vandaag op zijn site: JLC Master Compresson Memovox bij WW
Pak je kans!!
Bedankt voor je reactie! Ik heb verder gezocht naar de wat goedkopere horloges van Seiko, en ben uiteindelijk bij deze uitgekomen:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:51 schreef ForrestX het volgende:
[..]
doorsparen en dan hier kijken: http://www.monsterwatches.nl.
Jouw horloges staan ik het kopje "Seiko Duurder"...maar Seiko heet gewoon een buitengewopon goede prijs/kwaliteit verrhouding, zeker in dit segement!
Mosterwatches heeft een grote collectie Seiko's! Je kunt ook eens naar de Seiko 5 serie kijken, hoewel daar geen wijzersplaten met Romeinse cijfers tussen staan dacht ik.
Ja, ik ook:( de leukste uit de JLC MC collectie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kon ik het me maar veroorloven...
Ik ook, en dan vooral de niet-chrono-variant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
Ik vond de oude aquatimer mooier als ik eerlijk ben
Hele stoer klok, totaal niet waar ik normaal aan denk als ik IWC denk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja, ik ook:( de leukste uit de JLC MC collectie!
trouwens, ik ben verliefd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:14 schreef eriksd het volgende:
Ik vond de oude aquatimer mooier als ik eerlijk ben
Ik vond idd de oude ook heel mooi, zeker de non-chrono (zoals de 2000m), maar ik vond die ook wat te 'rond', deze vind ik wat grilliger en dus wat stoerder. Denk dat het een goede afwisseling op mijn portuguese te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:35 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ik ook, en dan vooral de niet-chrono-variant.
RRP: 5700, maar heb ze voor 5150 nieuw gezien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Hele stoer klok, totaal niet waar ik normaal aan denk als ik IWC denk.
Kost deze ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |