Biggekerke?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ommen, Urk, Callantsoog, Biggekerke en scharendijke zijn best leuk.
Nee een Degu, en ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij een hamster dan en staat jouw kooi ook op je kamer?
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen als jij verpesten het voor ons.
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?quote:
Dat zat ook bij de tour inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Biggekerke?Ga dan naar zoutelande of domburg
Ook jouw dochter later?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
Ja en. Kan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen die paren met mijn dochters? =$quote:
Op dit moment ben ik alleen met mn Bachelor afstuderen bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?
quote:
12quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
Tuurlijk wil ik dochters. =$ En vanaf hun 25e.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en. Kan toch.
Oh wacht BP denkt natuurlijk bij neuken meteen aan het toppunt. [ afbeelding ]Mompel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Het worden wel eckte Ajacieden, that's for sure.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uiteraard, daar komt de echte top notch uit voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |