Bedoelen ze daarmee dat ze het zelf gaan doen of willen ze anderen oproepen dat te gaan doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die '9 juli stemmen' in hun msn naam zetten
Die kop van zijn vriendinquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef reetveter het volgende:
Oh mijn fouter hoort wel juni te staan
http://tomholland1.hyves.nl/ deze dus he
wat. Een J gek. PM me.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk op 2 chicks die ik ken. Maar ze zit er een beetje tussenin qua gelijkenis.Haar naam begint toevallig niet met een J of een L he?
Heet Laki Hans?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Oh laat dan maar, dan is het haar niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Mensen die niet wetenquote:
En je hebt haar geneukt?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet hitten trouwens.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
wat is ditquote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is iets té smal gezien haar armen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou haar niet hitten trouwens.
Ze is iets té smal gezien haar armen.
En die herrie van jullie vonden die ouders niet erg?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |