quote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Klopt het dat ik er geen widget van kan vinden?
Ik gebruik ook buienalarm, die geeft gewoon een alarm van te voren als jij dat wil. Bij mij zo'n uurtje van te voren. Zie je echt zo de tijd verstrijken totdat het begon te regenen, helemaal geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 15:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
Enneh... tot nu toe klopt hij precies vroeg in de middag gaf hij buien en bewolking aan, laat in de middag een klein wolkje met een zonnetjeen het klopt nog ook
vanavond weer regen en vannacht droog met veel wolken..
ik ga het in de gaten houden!
Maar als het allemaal klopt is het wel een aanwinst als app
Vannacht wakker geworden omdat het buienalarm afging, het trillen toch maar uitgezetquote:Op zondag 30 mei 2010 17:05 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik ook buienalarm, die geeft gewoon een alarm van te voren als jij dat wil. Bij mij zo'n uurtje van te voren. Zie je echt zo de tijd verstrijken totdat het begon te regenen, helemaal geweldig
lol, zojuist een regenbui 9 minuten te vroegquote:Op zondag 30 mei 2010 17:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vannacht wakker geworden omdat het buienalarm afging, het trillen toch maar uitgezet
Heb je USB-Debug aangevinkt (Instellingen -> Toepassingen -> Ontwikkeling -> USB-Foutopsporing) ?quote:Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom kan de Android SDK mijn telefoon niet vinden als ik "adb devices" doe. Heb de drivers al opnieuw geïnstalleerd.
Zachtjes tikt de regen tegen 't telefoonscherm aan...quote:Op zondag 30 mei 2010 17:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vannacht wakker geworden omdat het buienalarm afging, het trillen toch maar uitgezet
Yepquote:Op zondag 30 mei 2010 18:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je USB-Debug aangevinkt (Instellingen -> Toepassingen -> Ontwikkeling -> USB-Foutopsporing) ?
Volgens mij niet. Geen plaats voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:05 schreef Treces het volgende:
Is er een app of aanpassing die ervoor zorgt dat wanneer ik iets wil typen in landscape, je gewoon de pagina/het beeld ziet?
Op de iPod is er genoeg ruimte voor, sterker nog, dat beeld is kleiner.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen plaats voor.
lukte ook niet, hij vond niksquote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef Jesse_ het volgende:
die link werkt niet, gewoon in de market even naar palmary zoeken
Ziet er erg goed uit! Jammer dat er geen buienradar in geïntegreerd zit, dat zou helemaal ideaal zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:01 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidplanet.(...)-voor-detail-review/
Iemand deze al geprobeerd? Hier werkt-ie echt heel snel en superoverzichtelijk
Welke versie heb je? als je op 1.5 zit dan filtert de markt hem er automatisch uit omdat het niet werkt op 1.5quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |