Ik weet het nog niet. Als hij nog een keer problemen vertoont, gaat hij meteen terug.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lol nee. 192.168 is een private range en 191 niet.
Ga je hem nog steeds ruilen?
In het vorige topic vermeldde hij nog 192 hoor. Maar nu zag ik het idd ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Lol en natuurlijk met zijn alle er blind overheen lezen
It shows.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef vlam12 het volgende:
Weet iemand trouwens een beter toetsenbord voorde android 1.5, ik heb te dikke vingers
Kan je niet meer ergens de gaps.apk downloaden? Moet vast wel ergens op cyanogen's website staan neem ik aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:32 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik wilde vandaag een nieuwe ROM op m'n Hero zetten, maar ergens maakte ik de fout dat ik per ongeluk mijn hele SD kaart leeggooide, dus ook mijn backups. Nu werkt alles wel gewoon, maar ik ben al mijn apps kwijt. Het vreemde is dat alle standaard apps er nog wel op staan, behalve de Market zelf. Er stond wel een icoontje op m'n homescreen maar die zegt dan dat het gekoppelde programma niet meer is geïnstalleerd. Iemand enig idee hoe ik de Market weer terug kan krijgen op mijn telefoon?
Elke keer als ik laat zien wat mijn telefoon allemaal kan, krijg ik de vraag waar ik die coole iPhone gekocht heb.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef Devolution het volgende:
Elke keer weer als ik aan anderen laat zien wat Android allemaal kan, zijn ze blij verrast.
Android
Net gedownloadquote:Op zondag 30 mei 2010 11:01 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidplanet.(...)-voor-detail-review/
Iemand deze al geprobeerd? Hier werkt-ie echt heel snel en superoverzichtelijk
Ziet er aardig uit, maar werkt zo te zien niet met 1.5 (toch maar eens een custom rom flashen)quote:Op zondag 30 mei 2010 11:01 schreef Ireyon het volgende:
http://www.androidplanet.(...)-voor-detail-review/
Iemand deze al geprobeerd? Hier werkt-ie echt heel snel en superoverzichtelijk
Ja, hij heet 'beltegoed' en is in de Market te vinden. Werkt voor zover ik weet met alle providers, alleen doet het programma het niet altijd even goed (hij connect bij mij niet altijd goed met de Vodafone website dus ik kan niet altijd mijn belstatus opvragen).quote:Op zondag 30 mei 2010 13:03 schreef Jesse_ het volgende:
Is er eigenlijk ook een belstatus app voor niet T-mobile gebruikers?
Dank jequote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja, hij heet 'beltegoed' en is in de Market te vinden. Werkt voor zover ik weet met alle providers, alleen doet het programma het niet altijd even goed (hij connect bij mij niet altijd goed met de Vodafone website dus ik kan niet altijd mijn belstatus opvragen).
Klopt het dat ik er geen widget van kan vinden?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Net gedownload
Scharendijke wordt zelfs gevonden![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Klopt het dat ik er geen widget van kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |