Jazeker!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Main street in Haworth, Bradford, UK!
Post na de lunch een nieuwe!
Uitstekend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef bork het volgende:
The Links, Saint Andrews, Scotland, United Kingdom
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef chufi het volgende:
Villefranche-de-Conflent, Pyrénées-Orientales, France
Juistquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:01 schreef bork het volgende:
105 Montefiore Rd, Adelaide, SA, Australia
Stuwmeer is correct, wel Europa geen Spanje.quote:
Italia is het land waar je moet zijn.quote:
Mind you, glorieta was wel handig i.p.v. rotondaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 06:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was niet al te moeilijk zo te zienmaar welkom Jasper_
heel goed, de vlaggetjes en/of de bordjes?quote:
Kijk dat helpt (wat is dat een gigastad zegquote:
Er staan ook wolkenkrabbersquote:
Ja die wolkemkrabbers is nog iets .... zeg 4 a 6 .... Morgen misschien een frisse pogingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef bork het volgende:
[..]
Er staan ook wolkenkrabbers, volgens mij is het niet een echte trein
, moet ik ff controleren.
Poe hee, het zijn officieel treinen maar een leek denkt toch al gauw aan iets andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die wolkemkrabbers is nog iets .... zeg 4 a 6 .... Morgen misschien een frisse poging
Dat maakt niet uit, stad is goed!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef chufi het volgende:
Skytrain in Vancouver, maar kan de juiste plek niet vinden
categorietje JDude, hier is geen optisch aantrekkelijk aanknopingspunt, niet zo aantrekkelijk om aan te beginnen.quote:
Laat ik het houden op een van de zuidelijkste SV lokaties tot nu toe, in een wild gebiedquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef bork het volgende:
[..]
categorietje JDude, hier is geen optisch aantrekkelijk aanknopingspunt, niet zo aantrekkelijk om aan te beginnen.
Dat is dan Zuidereiland.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik het houden op een van de zuidelijkste SV lokaties tot nu toe, in een wild gebied
juistquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Hmmm, leek me van te voren een kansloze missie, maar als je vanuit het zuiden begint is het eigenlijk het eerste 'riviertje' dat je tegenkomt...
Glenorchy Routeburn Road, Glenorchy, Otago, New Zealand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |