Maar we weten nog steeds niet welke band het nou isquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:07 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Het is wel nuttig hoor maar als je alleen muziek journalistiek wil doen moet je vooral veel van muziek weten. Tegenwoordig moet je vooral ook aardig kunnen googelen geloof ik... Maar als je bijvoorbeeld politiek/oorlogs journalistiek wil doen lijkt het me niet overbodig. Maar ik weet het ook niet hoor! Ik heb zelf geen journalistiek opleiding gedaan iig, ben aan grafische opleiding begonnen maar na de eerste knokploeg bij mijn toendertijdse kraakpand vond ik het nuttiger om thuis te blijvenEn ik heb toch ook van alles gedaan daarna.
Dat je een mooi verhaaltje kunt schrijven betekent niet dat je zomaar journalist bent.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat dus. Men vind dat ik HBO Journalistiek moet doen. Zonde van m'n VWO al zeg ik het zelf.
Denk ook niet dat ik nog veel moeten leren qua schrijven enzo.
Jammerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef julian6 het volgende:
bon jovi is een hoax lees ik nu weer ergens
f*cking shweet <3quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuwe bevestiging:
Walls
http://www.myspace.com/wallsjams
quote:Samen met je vrienden achter het net gevist eerder dit jaar, maar kunnen jullie niet écht genieten van de zomer zonder Lowlands? 3FM geeft hoop met een speciale contest!
Het is simpel als A-B-C: surf naar http://3fm.nl/lowlands om je met een groep van vijf op te geven en neem vanaf zaterdag een week lang allemaal je telefoon op met Alpha-Bravo-Charlie. Wie weet ga jij dan met vier vrienden naar Lowlands! 3FM regelt een speciale mini-camping mét tentjes, je krijgt een ontbijtje en mag genieten van een bijzondere mini-gig. Wanna pllay?
Netjesquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.lowlands.nl/news.php?page=650
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:18 schreef Da hopman het volgende:
Ik raak mezelf altijd al kwijt op lowlands, laat staan dat ik met iemand af kan spreken.
Google eens op Rockbitch zou ik zeggen.... ;-)quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Sure, maar wat wil ik dan zo graag? Ik heb zelf het spannende aan 'backstage' nooit echt begrepen.
Rockbitch hoef ik niet te googelen, ik zou alleen niet weten waarom ik daarmee backstage zou willen. Maar ieder z'n ding...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef Capzilla het volgende:
[..]
Google eens op Rockbitch zou ik zeggen.... ;-)
Als je de bandleden persoonlijk kent is het ook wel leuk, maar verder vind ik het niet echt passen bij mijn festivalbeleving. Wtf moet ik daar achter doen als ik ook in het zonnetje kan feesten?
Dat zou niet verkeerd zijn.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef WeezerButler het volgende:
Plee (als man) ook nooit probleem, alleen mn vriendin klaagt over de te lange rij
Dat dus. Niet (veel) meer en niet minder.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef Capzilla het volgende:
Als je de bandleden persoonlijk kent is het ook wel leuk
Backstage is toch niet overdekt? getver...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:49 schreef Capzilla het volgende:
Wtf moet ik daar achter doen als ik ook in het zonnetje kan feesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |