Mooi, ben benieuwd welke reggae / skaband de zondag dan opend aangezien Burning Spear op de zaterdag staat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:27 schreef rockabillyrakker het volgende:
The Specials spelen op Vrijdag
http://www.thespecials.com/grapevine/
Gentleman wellichtquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Mooi, ben benieuwd welke reggae / skaband de zondag dan opend aangezien Burning Spear op de zaterdag staat.
Zit er dik in, die staan op de zondag, of ze moeten met de traditie breken....................quote:
Qua festivalplees heeft LL het veruit het beste voor elkaar!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef WeirdWestMan het volgende:
Die mobiele toiletten op LL zijn bijna ook niet te doen.
Als je eenmaal zit is er niks aan de hand, tot je weer moet opstaan.
Bijna niet te doen zo krap.
Beter dan de Bevrijdingsfestivalsquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Qua festivalplees heeft LL het veruit het beste voor elkaar!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beter dan de Bevrijdingsfestivals
Verkapte 'ik kan backstage' post.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef rockabillyrakker het volgende:
Weet er iemand hoe het zit met de backstage plees?
Hehe. Hoe kom jij backstage dan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef rockabillyrakker het volgende:
niks verkapt!
die van jou is wel een verkapte "ik wil ook zo graag" post.
Ahum. WELKE band? Ik wil wel graag een pasje hebben. Ben zelf hoofdredacteur van de schoolkrant, zou wel vet zijn I guess. Kan jij niet wat viavia regelen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef rockabillyrakker het volgende:
Ik heb geen idee van pers maar ik neem aan van wel hoor. Misschien niet voor zomaar een fan website ofzo maar als je een goeie reden heb zullen ze toch wel gewoon pasjes uitgeven?
Ik heb gewerkt voor 1 van de bands in Engeland en mag nu als vriendje mee
Alleen op de Vrijdag overigens, dus ik ga niet kijken wat er op de andere dagen komt
Sure, maar wat wil ik dan zo graag? Ik heb zelf het spannende aan 'backstage' nooit echt begrepen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:17 schreef rockabillyrakker het volgende:
niks verkapt!
die van jou is wel een verkapte "ik wil ook zo graag" post.
Ik weet, het is best spijtig. Ik zou eigenlijk wel freelancer qua columns enzo, maar echt 0 tijd momenteel. Btw, als je nog iemand nodig hebt voor die muzieksite van je. Hoi.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:40 schreef rockabillyrakker het volgende:
Schoolkrant, oei, ik denk niet dat ze daar in trappen. Leuk wel, ik was zelf ook redacteur van mijn schoolkrant! Kreeg het bij de plaatselijke optredens altijd wel voor elkaar om interviews te mogen doen maar bij zo'n groot festival is het wel moeilijker. Ik moet ook mijn ID enzo meenemen om te bewijzen dat ik wel ben wie ik zeg enzo.
Toen ik later voor een muziek tijdschrift werkte kreeg ik wel pasjes voor de grotere concerten zonder gelazer dus als je ermee doorgaat, wie weet lukt het een volgend jaar wel!!
Ik ben zelf trouwens nog nooit op LL geweest. Ben wel benieuwd!!
Ik schrijf nu niet meer, en heb alle sites overgedragenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik weet, het is best spijtig. Ik zou eigenlijk wel freelancer qua columns enzo, maar echt 0 tijd momenteel. Btw, als je nog iemand nodig hebt voor die muzieksite van je. Hoi.
En lowlands is geweldig. Ook al lijkt het me leuker voor je als je de 3 volle dagen gaat, maarja. De sfeer is sowieso geweldig.
Drie dagen? Vijf dagen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:47 schreef rockabillyrakker het volgende:
[..]
Ik schrijf nu niet meer, en heb alle sites overgedragen
3 dagen, ik weet niet of ik dat zou trekken! 1 dag is ok, en ik ga voornamelijk om mijn vrienden daar te zien en niet zo zeer voor de rest van het gebeuren. Ik ben geen 16 meerIk kan niet zo goed (meer) tegen grote mensen massa's.
Dat dus. Men vind dat ik HBO Journalistiek moet doen. Zonde van m'n VWO al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:50 schreef rockabillyrakker het volgende:
Trouwens gewoon lekker doorgaan met schrijven al is het maar een uurtje per week!
Het is leuk werk maar je moet niet rijk willen worden...
Lijkt me ook, je schrijft immers al voor de schoolkrantquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik nog veel moeten leren qua schrijven enzo.
Het is wel nuttig hoor maar als je alleen muziek journalistiek wil doen moet je vooral veel van muziek weten. Tegenwoordig moet je vooral ook aardig kunnen googelen geloof ik... Maar als je bijvoorbeeld politiek/oorlogs journalistiek wil doen lijkt het me niet overbodig. Maar ik weet het ook niet hoor! Ik heb zelf geen journalistiek opleiding gedaan iig, ben aan grafische opleiding begonnen maar na de eerste knokploeg bij mijn toendertijdse kraakpand vond ik het nuttiger om thuis te blijvenquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:56 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat dus. Men vind dat ik HBO Journalistiek moet doen. Zonde van m'n VWO al zeg ik het zelf.
Denk ook niet dat ik nog veel moeten leren qua schrijven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |