quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel "nols beenhamtjes" dat is ook een naam en al jaren weg.
En een dozijn namen die zichzelf al een tijdje geleden hebben bevestigd...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef ranja het volgende:
[..]
namen he... dat kan dus ook theater of dj's zijn
Ik zie Jonsi er helemaal niet tussen staanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:49 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind alleen Jonsi leuk, nouja die wist ik nog niet. En The Drums, maar ik raak echt altijd in de war met Local Natives en Beach House etc.Dus ik dacht dat die al bekend waren.
Anyway, het wordt steeds beter![]()
Nog wat noise graag.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ook Black Sun Empire kan erbij door Sack_Blabbath.
http://www.blacksunempire.com/
Nou, ik niet, maar Sack_Blabbath.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
!!!
1 minuut later maak je mijn dag weer goed
Je kent serj tankian toch wel? zanger system of a down.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef julian6 het volgende:
Ken er echt geen één.. en geen Miss Djax
ach ja vet word het sowieso
Zal heus nog wel een vracht aan Dancenamen bekend gemaakt gaan worden, zoveel DJ's zijn er nog niet bekend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef julian6 het volgende:
Ken er echt geen één.. en geen Miss Djax
ach ja vet word het sowieso
Misschien gaan ze de dance wel weer een stukje afbouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal heus nog wel een vracht aan Dancenamen bekend gemaakt gaan worden, zoveel DJ's zijn er nog niet bekend.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:34 schreef Haunter het volgende:
Goede namen! Local Natives, Jónsi, The Drums, The Gastlight Anthem, Fool's Gold, Selah Sue (met band), Go Back To The Zoo, Band of Skulls!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |